jarkkkk 09.06.2008 19:20:43 | |
---|
kiitokset tuosta drumcorpsista ja etenkin silencerista. tunnen bläkkistä melko huonosti enkä tiennyt tälläista edes olevan. uskomaton tunnelma. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. |
Billsner 09.06.2008 21:10:28 | |
---|
Tässä hyvänä vertauksena toinen bändi, jossa on ihan kanssa "aito hullu" vokalisti. Ko. biisin sisältävän levyn tekemisen jälkeen tyyppi on sittemmin laitostunut. Taitaa silläkin olla vähän osuutta asiaan miksi se on laitoshoidossa kun ko. kaveri löi pikkutyttöä kirveellä päähän. Wrapped in plastic |
gorgonoidi 09.06.2008 22:54:27 (muokattu 09.06.2008 22:57:24) | |
---|
Se menee tällaisessa aina vähän ohi hilseen että miksi ei lopeta itseänsä kerralla ja kunnolla jos noin ahdistaa? Eeeiii... tai no, niin. kun itse mietin tuota tunnetta, niin ensimmäiseksi minulle tulee mieleen, että on muuten helkkarin hieno tunne. Siitäkin saa ilon, pelon, rakkauden ja muiden perustuntemuksien rinnalla niin helvetisti irti. Se on siistiä, kun vaan tajuaa pitää asenteensa nistä erillään. Ei sun tarvi hakata itseltäs sormia irti kirveellä kun tuota kuuntelet. Jos sitten niin teet, niin sitten oot mennyt sotkemaan asenteesikin siihen angstaukseen, veikkaan ma. |
gorgonoidi 09.06.2008 23:18:42 (muokattu 09.06.2008 23:19:45) | |
---|
Ei nyt varsinaisen noisen kanssa, mutta grindcore-henkistä elektronista mättöä tarjoilee ainakin Drumcorps. Käynyt Suomessakin esiintymässä. Jos Drumcorps iskee, niin xAUx lienee must. http://www.myspace.com/xaux Ja ei tälläkään ole mitään tekemistä noisen kanssa... tuosta Drumcorpsista tuli vaan mieleen. Mielenkiintoista silti. Edit: eiku hei, kyllä tässä välillä noisella läträänkin ihan kiitettävästi. |
trih 09.06.2008 23:37:12 | |
---|
Eeeiii... tai no, niin. kun itse mietin tuota tunnetta, niin ensimmäiseksi minulle tulee mieleen, että on muuten helkkarin hieno tunne. Siitäkin saa ilon, pelon, rakkauden ja muiden perustuntemuksien rinnalla niin helvetisti irti. Se on siistiä, kun vaan tajuaa pitää asenteensa nistä erillään. Ei sun tarvi hakata itseltäs sormia irti kirveellä kun tuota kuuntelet. Jos sitten niin teet, niin sitten oot mennyt sotkemaan asenteesikin siihen angstaukseen, veikkaan ma. En mä saa angstailusta mitään irti. Joskus nuorempana kyllä mutta nyt keski-ikäistyvänä ei irtoa. Vitutus purkautuu enemmänkin aggressiivisuutena. Tai huumorina. Mutta vaikka synkkä meno voi olla hyvin tehtynä ajatuksia ja tuntemuksia herättävää niin tässä Silencerin tapauksessa se ei herättänyt muuta kuin inhoa. "Lopettakaa jo sen kärsimykset" tuli mieleen. Mutta tuo video on edelleenkin hyvä. Se on ns siinä. Mutta ku ei jaksa sitäkään hirveästi katella. Just. |
gorgonoidi 09.06.2008 23:42:40 | |
---|
En mä saa angstailusta mitään irti. Joskus nuorempana kyllä mutta nyt keski-ikäistyvänä ei irtoa. Vitutus purkautuu enemmänkin aggressiivisuutena. Tai huumorina. Mutta vaikka synkkä meno voi olla hyvin tehtynä ajatuksia ja tuntemuksia herättävää niin tässä Silencerin tapauksessa se ei herättänyt muuta kuin inhoa. "Lopettakaa jo sen kärsimykset" tuli mieleen. Mutta tuo video on edelleenkin hyvä. Se on ns siinä. Mutta ku ei jaksa sitäkään hirveästi katella. Video on elokuvasta Begotten. Angstailuun ei nimenomaan tarvitse ryhtyä. Mä nautin suuresti siitä, että joskus vituttaa, joskus masentaa ja ties mitä. Ei siihen tarvi "samastua" sen enempää, kuin vain tietää, että niin se homma skulaa. Se on ikäänkuin jtn suhdannevaihtelua. Ohi aiheen keskustellaan, mutta eikai täs mitiä. |
trih 10.06.2008 00:02:56 | |
---|
Mikäs helvetti tämä Begotten on? Just. |
jigsore 10.06.2008 00:08:34 | |
---|
seikkailumielellä ja leikkimielellä |
jarkkkk 10.06.2008 00:11:34 (muokattu 10.06.2008 00:12:13) | |
---|
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. |
trih 10.06.2008 02:16:25 | |
---|
Dodi. Kiitos offarikavereille. Tai ei tää toisaalta ihan offari ole. Mulle musa on kuitenkin visioita. Tämän Begottenin äänet ovat kyllä mun mieleen erittäin paljon parempaa tavaraa kuin Silencer. En jaksanu vielä katsoa koko pätkää mutta kun ehtii... Unenomaista materiaalia. Just. |
jarkkkk 10.06.2008 12:12:10 | |
---|
Unenomaista materiaalia. kattelin sitä tossa eilen ehtoolla. en kyllä oikein päässyt kärryille. pari kertaa hymähdin. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. |
mikko1 10.06.2008 20:58:01 | |
---|
The world is round, the square don't fit at all. |
FlatOutFucked 10.06.2008 22:52:54 (muokattu 10.06.2008 23:03:59) | |
---|
Tää ketju näköjään muuttui postauspaikaksi kaikelle mukahämärälle tavaralle, mitä jengi on löytänyt youtubesta tai myspacesta. paskaa surinabreakbiittiä tai äänikollaasia. Voisihan sitä kaivaa tähän vaikka mitä paskaa juuthyybestä, mutta laitetaanpa vaan tämmönen. http://www.youtube.com/watch?v=TPuf2adIwZ8 Kyseessä siis sama tyyppi, joka hurautti kaivinkoneella jonkun keikkamestan romuksi. onkos se musiikkia? |
Gandhi 11.06.2008 08:11:47 (muokattu 11.06.2008 10:59:03) | |
---|
E: Tai no ihan sama, antaa angstata :) |
gorgonoidi 11.06.2008 16:50:36 | |
---|
E: Tai no ihan sama, antaa angstata :) Kertoisit nyt vaan. FlatOutFucked, itse ryhdyit samaan. Mistä sitten keskustellaan? |