aikavaikea 13.09.2006 14:46:48 | |
---|
Pakarinen valitti minusta jossain ,että on saanu itse järjestellä pitkälti menojaan ilman minkään suuren maailman tukea. No, ilman tota kisaa sen tarvitsisi järjestellä vain trukilla lautanippuja Puukeskuksessa. Peto minussa on mutta hampaaton |
spp 13.09.2006 15:55:02 | |
---|
Idols on yksi hyvä syy muiden seassa pitää telkkari edelleen suljettuna. Heviä rokkia? Rokkia heviä? www.dropforge.fi |
Progressor 13.09.2006 16:00:31 | |
---|
Idols on yksi hyvä syy muiden seassa olla hankkimatta televisiota. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Coelhinho21 13.09.2006 16:45:44 | |
---|
Ainut joka on tosissaan potkinut munia ja menestynyt tosi hyvin on Popstarsista lähtenyt PMMP,se on todiste siitä ,että ei ne kaikki mene ihan mönkään. PMMP ei todellakaan lähteny Popstarsista, vaikka Paula ja Mira siinä ohjelmassa vähän aikaa mukana olivatki.. Gimmel sieltä lähti ja menestyki ihan ok, kunnes hajosi..niitä jälkimmäisiä bändejä en ees muista.. Kesä on filosofia ja asenne kysymys..varsinkin näillä leveysasteilla ja tähän aikaan vuodesta.. |
Keppis 14.09.2006 08:48:49 | |
---|
Eihän kukaan oo varsinaisesti menestynyt idolsista enssimmäisen kisan jälkeen. Ekasta tuli 3 suosittua artista ja muista sitten tuli mitä tuli. No eikai se ohjelmaa kiinnosta, miten äänestyssoittorahojen jälkeen kilpailijoille käy. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
-Spade- 14.09.2006 13:39:31 | |
---|
PMMP ei todellakaan lähteny Popstarsista, vaikka Paula ja Mira siinä ohjelmassa vähän aikaa mukana olivatki.. Eikös se tavallaan lähtenyt, koska Paula ja Mira tapasivat toisensa siellä ja perustivat sen jälkeen PMMP:n. Kyllä Idolsia varmaan tulee taas seurattua. Hyvää viihdettähän tuo on. Ohan se varma. |
Coelhinho21 14.09.2006 13:50:13 | |
---|
Eikös se tavallaan lähtenyt, koska Paula ja Mira tapasivat toisensa siellä ja perustivat sen jälkeen PMMP:n. Kyllä Idolsia varmaan tulee taas seurattua. Hyvää viihdettähän tuo on. Olivat tuttuja jo ennen Popstarsia. Jonku kerran oon heidät tavannu ja pirun mukavia molemmat. Ja hyvä bändi livenä, suosittelen, enemmän rock, ku moni ennakkoon uskos. Kesä on filosofia ja asenne kysymys..varsinkin näillä leveysasteilla ja tähän aikaan vuodesta.. |
pantzku 14.09.2006 19:17:56 | |
---|
Olivat tuttuja jo ennen Popstarsia. Jonku kerran oon heidät tavannu ja pirun mukavia molemmat. Enpä tiedä mistä tuo tietosi on peräisin, mutta ainakin Mix-lehden haastattelussa kysyttäessä tunsitteko ennen Popstarsia vastaus oli yksinkertaisen selkeä: "Ei". "There's nothing you can really do to prepare to rock. Do you prepare to eat a delicious meal? Are you hungry? Then you're gonna eat it. And I'm hungry for rock 24/7,Byoch." Jack Black |
Brian May jr. 14.09.2006 19:56:46 | |
---|
En jostain syystä jaksanut katsoa ensimmäisestäkään Idolsista kuin jokusen jakson, toisesta vielä vähemmän. Voi olla että heitän telkkarin suosiolla partsilta alas nyt kolmannen tuotantokauden alettua. Vettä! |
Coelhinho21 14.09.2006 19:57:02 | |
---|
Enpä tiedä mistä tuo tietosi on peräisin, mutta ainakin Mix-lehden haastattelussa kysyttäessä tunsitteko ennen Popstarsia vastaus oli yksinkertaisen selkeä: "Ei". Muistin varaan, noin 2 ja puol vuotta sitten käytyyn keskusteluun Paulan ja Miran kans, perustuu; olisivat tavanneet ennen tuota ohjelmaa, mutta tutustuivat paremmin siellä. Ihan varmana en tätä kuitenkaan kuuluta, että voi olla ihan huuhaatakin tämä mun väittämä..mut noin mun muistikuvissa.. Hyvä bändi mielestäni joka tapauksessa. (sesiitä) Kesä on filosofia ja asenne kysymys..varsinkin näillä leveysasteilla ja tähän aikaan vuodesta.. |
mongoloidi 14.09.2006 20:19:27 | |
---|
Vitun hyvä juttu et alkaa taas Idols, on salkkareiden lisäks jotain katottavaa. Another Perfect Day ? |
Walrus 15.09.2006 02:57:19 (muokattu 15.09.2006 02:59:50) | |
---|
Tarpeeksi monesta kossupullosta voisin lähteä mukaan jos sen ekan saa juoda jo siinä odotellessa. EDIT: Jaloviinakin käy. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
TheLemon 16.09.2006 13:13:00 | |
---|
On kyllä vähä kulunu idea jo... Huoh kauankoha tota jaksetaan? Mä en ainakaa jaksa idolsvoittajia seurata, tosin niitä ensimmäisenä tippuvia itsensä nolaavia kilpailijoita on iha hauska seurata.. kyllähä noista aina parit hyvät naurut saa... "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
joulupukk1 16.09.2006 15:37:34 | |
---|
On kyllä vähä kulunu idea jo... Huoh kauankoha tota jaksetaan? Mä en ainakaa jaksa idolsvoittajia seurata, tosin niitä ensimmäisenä tippuvia itsensä nolaavia kilpailijoita on iha hauska seurata.. kyllähä noista aina parit hyvät naurut saa... Juuri näin, parasta ohjelmassa on nauraa ei_niin_hyville laulajille. |
Sertzo S 16.09.2006 15:45:22 | |
---|
Juuri näin, parasta ohjelmassa on nauraa ei_niin_hyville laulajille. Vahingonilo, paras ilo. Näihän se on. |
Chemo 16.09.2006 16:08:40 (muokattu 16.09.2006 16:10:03) | |
---|
Viime Idolsin aikaan käytiin myös IX kansainvälinen Sibelius-viulukilpailu. Olipa muuten surullista seurata, miten paljon enemmän Idols sai huomiota osakseen - täälläkin. Elämä on lyhyt. Sitä kandee miettiä mihin aikansa käyttää. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
aikavaikea 25.09.2006 08:30:28 | |
---|
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight |
Härski 25.09.2006 08:34:45 | |
---|
"- Minä annoin bändille potkut, vaikka he olisivat halunneet tulla keikalle esiintymään. Minä olen pomo, joka maksaa palkat ja määrää työtehtävät. En vaadi paljon, mutta jos sitäkään vähää ei hoideta, bändi saa lähteä, Forss lataa." HOHOHOHOHOHOOOOO!! Ylläri, että tissiposkella oli karkit loppu ja piti päästä kiukuttelemaan, koska hää on se tähti. |
stickyfinger 25.09.2006 15:41:33 | |
---|
"" HOHOHOHOHOHOOOOO!! Ylläri, että tissiposkella oli karkit loppu ja piti päästä kiukuttelemaan, koska hää on se tähti. Jotenkin tuosta Forssista alkaa aika vahvasti välittyä sellainen Matti Nykäsmäinen tahvous...Eipä miehen musisointi meikäläiselle tarjoa yhtään mitään, mutta toivottavasti sen verran nyt jampalla olisi älliä päässä ettei ihan viinamäenmieheksi ajaudu... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
aikavaikea 12.10.2006 17:07:03 | |
---|
Tuomarit on nyt valittu. Asko Kallonen palaa ruotuun ja adjutantteinaan toimivat tutut Nina Tapio sekä Jone Nikula. Näillä mennään kertoo teksti-tv. Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight Osta täältä levyjä! |