Aihe: Metallimessu
1 2 3 4 5
Pau
28.06.2006 17:29:00
Messun esilaulajana toimii Taage (Kilpi)

haha

Mä kyllä ihan mielenkiinnosta aijon varmaankin käydä tuolla. Mulla on omat käsitykseni ja ennkkoluuloni kristinuskosta, mutta joka kerta ku kirkkoon jaksan raahautua ni joo jää se mieleen ja pistää ajattelemaan jollain tasolla. Virretkin on ihan jees mut musta on vaan mielenkiintonen ajatus käyttää niiden sijasta metallia.

Ja kun kalastelusta puhutaan ni ehkä jotkut üüberuskovaisetmummot ajattelee ku kuulee metallimessusta, että herranjumala yritetäänkö meitäkin kalastella kuuntelemaan sitä Lordia.
Pelsi
28.06.2006 23:27:31
Messun esilaulajana toimii Taage (Kilpi)

haha

Taagehan on ennen Kilpeä vaikuttanut Hevinkeliumi-nimisessä yhtyeessä, joka soitti heviversioita virsistä. Liekö vieläkin kasassa.
'Läskibassonsoittaja olikin vain läski bassonsoittaja.'
Janus
28.06.2006 23:35:37
Taagehan on ennen Kilpeä vaikuttanut Hevinkeliumi-nimisessä yhtyeessä, joka soitti heviversioita virsistä. Liekö vieläkin kasassa.

Taitaa rundata/tehdä keikkaa jonkun verran aina jouluisin?
Synastikki
30.06.2006 08:41:10

Tuohan oli aika megamenestys kun en edes tuonne kirkkoon mahtunut.. :O
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
Juustonaksu
30.06.2006 08:46:51
Lukaisinpa Nyt-liitteestä, että tapauksen alkuunpaneva voima oli Töölön seurakunnan nuorisotyöntekijä. En nyt nimeä muista, mutta hauska hemmo ja bongasinpa viime vuoden Tuskassakin hänet lippujonosta. Varmasti ainoita pitkälettisiä kirkkomiehiä. *hymiö*

Olikos tämä tapahtuma nyt niin suuri menestys? Itse en vaivautunut menemään paikalle.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Synastikki
30.06.2006 08:55:42

Lukaisinpa Nyt-liitteestä, että tapauksen alkuunpaneva voima oli Töölön seurakunnan nuorisotyöntekijä. En nyt nimeä muista, mutta hauska hemmo ja bongasinpa viime vuoden Tuskassakin hänet lippujonosta. Varmasti ainoita pitkälettisiä kirkkomiehiä. *hymiö*
Olikos tämä tapahtuma nyt niin suuri menestys? Itse en vaivautunut menemään paikalle.

juu kirkko oli tupaten täynnä ja oven ulkopuolellakin oli aika paljon jengiä... ja onhan noita pitkälettisiä kirkonmiehiä aika paljonkin... ;)
Kosminen
30.06.2006 14:47:05

No millasta oli? En päässy paikalle ku olin töissä.
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
Synastikki
30.06.2006 14:50:23

No millasta oli? En päässy paikalle ku olin töissä.

en tiedä en päässyt sisään :P
discominister
30.06.2006 14:58:04
Hyvä, että porukkaa riitti! Kommenttia sisälle päässeiltä? Meidän kirkkoherralla on ainakin pitkä letti :P
Deep Shadow
30.06.2006 18:26:26
juu kirkko oli tupaten täynnä ja oven ulkopuolellakin oli aika paljon jengiä... ja onhan noita pitkälettisiä kirkonmiehiä aika paljonkin... ;)

eipä taida yleensä olla kuin ensimmäisenä adventtina kirkot täynnä. :) Siihen nähden varmaan aika onnistunut tilaisuus.
"Ouch, I have lost myself again..."
L4t3
30.06.2006 19:38:49
"Sex, drugs and rock n' roll!", ylisti pastori, kun metallimessun aloitti.
"Elämä on vain M-netin korvike." (Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa / S.M.A.K - Jäsen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)