Aihe: Keith Richards viety sairaalaan
1 2 3 4 5
zuppermuhle
13.05.2006 14:44:57
Hitto. Täähän on vähän niinkuin silloin kun Paavi Johannes II kuoli. Jännitetään ja kokoajan tulee ristiriitaisia tietoja.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Bonham
24.05.2006 17:32:21
Lisää infoa:

TS

Kulttuuri
Rollarit peruutti 15 konserttiaan

Rockin dinosaurus Rolling Stones on peruuttanut 15 konserttiaan Euroopan-kiertueeltaan. Peruutukset johtuvat siitä, että kitaristi Keith Richards toipuu saamastaan päävammasta. Rollarien rundin oli määrä alkaa perjantaina Barcelonasta. Yhtyeen tiedottaja ilmoitti keskiviikkona, että A Bigger Bang -kiertue käynnistyy heinäkuussa. Peruuntuneiden keikkojen joukossa ovat esimerkiksi Stones-konsertit Göteborgissa, Pietarissa ja Bergenissä. Keith Richards, 62, loukkaantui pudottuaan palmusta huhtikuun lopulla Fidzisaarilla.
Julkaistu 24.5.2006 13:44:00
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
SARJE
30.05.2006 15:45:13
mitähän keeffille kuuluu? on ko ilmenny mitään uutta?
niin kiero, että syödessään nauloja, paskantaa ruuveja.
A.Starving
30.05.2006 16:02:07
Tossa kai viimeiset viralliset kommentit, ei paljon heru kommentteja

05.22.06 KEITH RICHARDS STATEMENT
Keith Richards has arrived back home in the U.S. from New Zealand. He is feeling great, happy to be home and looking forward to getting back on the road with the Rolling Stones next month. According to Tour Promoter, Michael Cohl, a revised tour itinerary will be announced shortly.

http://www.rollingstones.com/news/news.php?uid=544
"Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa
slowdive
01.07.2006 10:38:38
Keith Richards on kunnossa; ja komeampana kuin koskaan!

Liekö sitten saanut sairaalassa muutakin hoitoa, kun nuortuu ihan silmissä, kyllähän tuo välissä näytti jotenkin enemmän rusinalta mitä nyt :)

Hauska videotervehdys löytyy osoitteesta http://www.keithrichards.com/ ja sieltä siis "Video Message from Keith!"
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Tympee Huttunen
01.07.2006 10:40:16
Liekö sitten saanut sairaalassa muutakin hoitoa, kun nuortuu ihan silmissä, kyllähän tuo välissä näytti jotenkin enemmän rusinalta mitä nyt :)

Ehkä leikkauksessa vedettiin vähän ylimääräistä ihoa samalla taaksepäin. :)
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)