Aihe: Jos kärsit tinnituksesta millaisia ääniä kuulet?
1 2 3 4 5 6
Minä!
14.08.2006 17:54:30
Jos kärsit tinnituksesta millaisia ääniä kuulet?

Joskus tiukan kitara revittelyn jälkeen kuuluu korkea iiiiiiiiiiiiiiiiiiiininä.
Deino
14.08.2006 18:14:12

Väliääni radiokanavan vaihtamisesta toiseen.
M.A.C.H.O. # 2 "I can't believe this macho bullshit!"
Jokapaikanapina
14.08.2006 18:25:40
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

tota kuuluu koko ajan ja kovaa, mutta oon jo niin tottunu ettei häiritte. Muute: kuuletteko TV:stä lähtevän hemmetin kimeen äänen. En oo ainoo joka sen kuulee, mutta ainoastaan nuoret (joilla on hyvä kuulo), ja minä kuulemme sen.. Ei oo tinnitusta vaan aika vastaava korkee iiiiiiiiiiiiiii ääni. Kuuluu tosi kova.. Kerran kun mentiin serkuille, jokka on keskellä korpee eli ei muuta ääntä lähellä, kuulin noin 25m päästä että telkkari on päällä ku kuulu iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Niinhän se oliki päällä :D
Deino
14.08.2006 18:35:01

Muute: kuuletteko TV:stä lähtevän hemmetin kimeen äänen.

Ikävä kyllä.
M.A.C.H.O. # 2 "I can't believe this macho bullshit!"
Hohhoijaa
14.08.2006 19:20:43

Kyllä vain.
joonasvalve
15.08.2006 02:32:14 (muokattu 15.08.2006 02:33:14)

Juu... se on hassu ääni. Kuului vielä lapsuuden kodissa asuessani takaovelta asti monen huoneen päähän jollain oudolla tavalla. Siitä tiesi onko porukat vielä hereillä kun humalassa teininä asteli kotiin.

P.S. En kärsi tinnituksesta. Onneksi.
"Beer... Now there's a temporary solution."
shovi
15.08.2006 10:52:28
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzssssssshhhhhhhhccccuuuuuuuuuuussssssssssssssccccccccccccc
sssssssssssssssssssssssszzzzzzzzbzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuusssssssss
sssshccccccccchhhhssssssssssscccccccccczzzzzzz ...

Kutakuinkin tuollaista sinfooniaa. Välillä vähän rätinää ja paukettakin . Ja välillä menee ihan hiljaiseksi, ei kuulu kertakaikkiaan mitään.

Jätkä on proke!
Paha keisari syö kaikilta pään!
tUrO
15.08.2006 18:45:56
Loputon iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hän se minun päässäni soi. Eniten pelottaa ne hetket kun se ääni yhtäkkiä vaihtuu. Eli ääni vaan vaihtuu muutamaksi sekunniksi ja palaa normaaliin (kai). Käykö muilla näin koskaan?
LamaAjanElvis
15.08.2006 19:00:43
"Muute: kuuletteko TV:stä lähtevän hemmetin kimeen äänen."

Juu tämän olen kuullut aina, mut mistään tinnityksistä en kärsi. Pidänkin aina virrat poissa jos en katso töllöä.
Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name, If I saw you with hard-on?
kuriken
15.08.2006 21:12:20
Olen melko varma että se on f#
Haiseminen on muotia!
VJP
16.08.2006 14:49:44 (muokattu 16.08.2006 14:52:37)

Kyllä. Vanhempani eivät myönnä kuulevansa sitä. Myöskään toinen televisiomme ei pidä tuota ääntä. Yksi ärsyttävimmistä äänistä.

Edit: Nyt rupesi kiinnostamaan että mikä sen tinnituksen oikein aiheuttaa? Siis mitä siellä korvassa menee rikki kun rupeaa vinkumaan?
LarryHat
16.08.2006 15:17:44
Edit: Nyt rupesi kiinnostamaan että mikä sen tinnituksen oikein aiheuttaa? Siis mitä siellä korvassa menee rikki kun rupeaa vinkumaan?

No siellä korvassa on niitä kuulohermoja, jotka ovat vähän niinkun sellaisia karvojen tapaisia tai jotain. Sitten jos kuuluu liian kova ääni, niin ne karvat voivat vääntyä ja lähettävä sen jälkeen jatkuvaa viestiä aivoihin... jotenkin näin.
Sperm Donor
16.08.2006 20:43:11
Vittu vinkuu edelleen, samanlainen soundi kuin teininä hyvien reenien tai keikan jälkeen. On jatkunut jo 4 vuotta. No 25 vuotta meni ihan hyvin ilman kuulosuojaimia.
stratocaster
30.10.2007 19:42:47 (muokattu 30.10.2007 19:52:27)
Nostetaampas tämä, koska minulla alkoi tänään yhtäkkiä koulussa kesken tunnin piipaan vasen korva niin hirviästi. Olen kyllä aina käyttänyt korvatulppia reeneissä. Tämä piipauksen ja suhinan yhdistelmä on hirveää kuultavaa. Tuli kuitenki mieleen, että ei kai tämmönen voi olla korvatulehdus vain? Korvassa tuntuu paine, välillä sattuukin.. Iha persiistä tällanen, toinen korva iha tukossa. Aina kun ääntä kuuluu, niin tinnitus tavallaan "voimistuu".

EDIT: Niin ja jos puhutaan noista äänistä vielä lisää, niin monesti oon huomannu nukkumaan mennessä noita morsetusääniä kans, ne on aika jänniä kyllä. Hyvin hyvin pienen tinnityksen olen aina huomannut kun nukkumaan olen mennyt, mutta ei oo ikinä yltäny mitenkään tälle tasolle että sen huomaa täydellisen selvästi esim musiikkia kuunnellessa. Kaverilla tällainen kesti 2 viikkoa, toivottavasti menee mullakin ohi.
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
Sir Härö
30.10.2007 19:49:20
Iltaisin kun menen selvinpäin nukkumaan, tinnitus kuulostaa kuin naapurissa naitaisiin. Humalassa sitä ei huomaa.
Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa!
Dr. Funkenstein
30.10.2007 19:50:35
"Priiiiiiiii" noita on pari päällekäin, ei onneksi kauhean häiritsevää enää, kun on tottunut.
lukeman
31.10.2007 09:48:24
Puuhamaa mainoksen Mikko Alatalon loilotuksen. Kyllä tinnitus myös vaivaa, onneksi ei ainakaan vielä kovin pahasti. Tasainen vinkuna, jotain ylempää keskitaajuutta. Yleensä silloin kun yrittää saada unta, ei kuitenkaan aina.
ten
31.10.2007 10:16:26
Jos kärsit tinnituksesta millaisia ääniä kuulet? siis tinnituksen aikana.

I see dead people!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
npk
31.10.2007 12:53:48
"allworkandnoplaymakesjackadullboy"
"Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash."
Jumina5/6
31.10.2007 23:02:13 (muokattu 31.10.2007 23:05:59)
Olen melko varma että se on f#

Tän kämpän vessa alkaa muuten resonoimaan lujaa f#:ssä. (Piti joskus testata kun tiettyä korkeutta hyräillessä alkaa kuulumaan hirveä 'boooooommmmm').

Niin asiaan, joskus harvoin kuuluu kyllä yhtäkkisenä korkea 'iiii', yleensä muutaman minuutin ja katoaa. Mutta melko harvoin. Toisaalta kummatkin korvat alkaa rätistä bändikämpällä. Virvelin-iskuista kuuluu semmonen "poks-räts", ja cleanilla vahvistimen kautta soittaessa ritisee ihan hyvin. (Särö päällä sitä ei luultavasti vain erota.). Mutta ei se nyt häiritse, eipä se ole mihinkään muuttunut vuosikausiin.

EDIT: Joo, kuulen muuten itekkin sen TV:n ininän, jos jossain sattuu auki olemaan. Vois alkaa tv-lupatarkastajaksi, vois käydä vaan ovien takana kuuntelees että tarviiko edes käydä sisällä.
Black Hippies Underground
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)