Milkop 06.05.2007 12:06:35 | |
---|
Pandora on tuttu juu,kyllä se menee, kun ei muuten musiikkia pysty kuuntelemaan missään. Luetaan sitä ketjua juu.... "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Liity | Osta |
MrQ 07.05.2007 10:43:08 | |
---|
jou. Itse huomasin aikanaan bushin viime vaalien holleilla että ainakin IE:llä tiettyjä juttuja pitäisi pystyä proxylla kiertämään. Esimerkiksi vaikkapa näin: Tätini lähettää sähköpostin. Kartoitan nopealla traceroute- komennolla että mistäs tämä tämmöinen tulee. Jahas, new yorkista. Otan IP:n ylös ja maalaan sen proxyksi. Tämä tunnistautuu amerikkalaiseksi osoitteeksi vaikka lähettäisi signaalia uranuksesta. Ja siis viimeksi kun olen testannut tätä niin se vain piti huolen siitä että pääsin valkoisen talon sivuille seuraamaan tapahtumia. tällöin laitoin valkoisen talon ip:n proxyksi. seurasin niitä vaaleja ja ulkomaalaisena minut tietenkin blokattiin "ruuhkan" takia. tämä siis vuonna -04 vai mikä ikinä olikaan. |
Johnny Buzz 07.05.2007 12:41:01 | |
---|
jou. Itse huomasin aikanaan bushin viime vaalien holleilla että ainakin IE:llä tiettyjä juttuja pitäisi pystyä proxylla kiertämään. Esimerkiksi vaikkapa näin: Tätini lähettää sähköpostin. Kartoitan nopealla traceroute- komennolla että mistäs tämä tämmöinen tulee. Jahas, new yorkista. Otan IP:n ylös ja maalaan sen proxyksi. Tämä tunnistautuu amerikkalaiseksi osoitteeksi vaikka lähettäisi signaalia uranuksesta. Ja siis viimeksi kun olen testannut tätä niin se vain piti huolen siitä että pääsin valkoisen talon sivuille seuraamaan tapahtumia. tällöin laitoin valkoisen talon ip:n proxyksi. seurasin niitä vaaleja ja ulkomaalaisena minut tietenkin blokattiin "ruuhkan" takia. tämä siis vuonna -04 vai mikä ikinä olikaan. Jeps, näin se pitäisi Pandorakin kuulua taasen suomalaiselta koneelta. IP:n muuttamiseen löytyy paljonkin mahdollisuuksia. Soulstab live 15.5. @ Pub On the Rocks, Helsinki w/ Danny Lips, Metrosexual Skeletor Motors
www.soulstab.com |
npk 07.05.2007 12:43:17 | |
---|
jou. Itse huomasin aikanaan bushin viime vaalien holleilla että ainakin IE:llä tiettyjä juttuja pitäisi pystyä proxylla kiertämään. Ja ainakin tuolta http://www.publicproxyservers.com/page1.html löytyy proxyjä. Kokeilin jenkkiproxyllä pandoraa, mutta valitti että siellä on jotain työn alla tms. Mutta noin se sentään latasi playerin. "Oh by the way, which one's Pink?" |
LiiMaNHeNKi 07.05.2007 18:08:26 | |
---|
Ja ainakin tuolta http://www.publicproxyservers.com/page1.html löytyy proxyjä. Kokeilin jenkkiproxyllä pandoraa, mutta valitti että siellä on jotain työn alla tms. Mutta noin se sentään latasi playerin. Joskus vain on hankala löytää riittävän nopeita proxyja, ettei radio ala pätkimään. Mutta noin olen sitä silloin tällöin käyttänyt, nyt kun ulkomaan asujilta on palvelu pätkitty. Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen? |
MrQ 08.05.2007 00:12:03 | |
---|
Jeps, näin se pitäisi Pandorakin kuulua taasen suomalaiselta koneelta. IP:n muuttamiseen löytyy paljonkin mahdollisuuksia. kantsii varmaan ihmeessä latoa niitä muitakin vaihtoehtoja kuin proxyttaminen. Esimerkiksi juurikaan kukaan lankaa lukeva tyttö ei tasan saatanan varmasti tajua mistä on kyse tai osaa ylipuhua veljeään tai poikaystäväänsä tekemään jotain mikä veisi niiden huomion WoWin pelaamiselta hetkeksikään. etenkään jos se herraparatkoon hidastaa yhteyttä. Ja muakin oikeasti kiinnostaa muut vaihtoehdot. |
aikavaikea 10.09.2008 09:34:50 | |
---|
Vanhan nostoa juu. Nyt löytyi toimiva ja hyvä korvaaja Pandoralle, eli tollanen saitti kuin http://www.jango.com/ pelaa ihan samalla periaatteella kuin Pandorakin, mutta tähän on helpompi rekisteröityä ja pieniä hienosäätöjäkin löytyy. Tykkään kauheesti. ...and I had some regrets. But if I had to do it all again. Well, it's something I'd like to do... |
Bongowing 10.09.2008 15:35:44 | |
---|
Vanhan nostoa juu. Nyt löytyi toimiva ja hyvä korvaaja Pandoralle, eli tollanen saitti kuin http://www.jango.com/ pelaa ihan samalla periaatteella kuin Pandorakin, mutta tähän on helpompi rekisteröityä ja pieniä hienosäätöjäkin löytyy. Tykkään kauheesti. Tässä kans yks hyvä hieman yksoikosempi nettiradio, joka ei vaadi rekisteröytämistä. Löytää harvinaisempiakin pändejä ja livemateriaalia mutta äänenlaatu vaihtelee paljon. http://songza.com/ There is no ought from is. |
Foe mounier 11.09.2008 15:20:12 | |
---|
Mulla valittaa ettei tää toimi suomessa? |
Veikko 11.09.2008 16:53:16 | |
---|
Mulla valittaa ettei tää toimi suomessa? Joo, pandora ei toimi, lue viimoset viestit. Rintaan pistää, sukat haisee, enkä pidä Mannerheimista |
Foe mounier 11.09.2008 19:05:52 | |
---|
Ei toimi pandora ei mutta tuo jango vaikuttaa aika asialliselta tosin. Oikeastaan aika mahtava. |
Vipu 15.09.2008 15:08:03 | |
---|
mitä mitä pandoralle löyty hyvä sijainen? ite käytin Pandoraa paljon sillon ku se toimi vielä mut sit ku sitä olis joutunu säätämään ni se sit jäi. Pitää testata toi uus paikka joskus. TILU soolot turhia!
Ja 90% sooloista kans turhia! !IMO! |
Foe mounier 15.09.2008 15:11:07 (muokattu 15.09.2008 15:11:27) | |
---|
mitä mitä pandoralle löyty hyvä sijainen? ite käytin Pandoraa paljon sillon ku se toimi vielä mut sit ku sitä olis joutunu säätämään ni se sit jäi. Pitää testata toi uus paikka joskus. EI mitään lolololololol ----> |
Eero Laine 16.09.2008 11:16:11 | |
---|
Psyykkasin itteäni aika kauan että se toimii, mutta se johtui vain siitä että pidän niin monenlaisesta musiikista. Oikeasti Pandoralla ei koskaan ollut mitään hajua mistä tykkään. Ohjelman olisi vähintään pitänyt lukea sovituksen kerroksellisuutta, sointuvaihdoksien tiheyttä per minuutti tai rytmin synkopaatioastetta. =) Tämähän nyt on taas aika utopistista, mutta hetken aikaa Pandora oikeasti hämäsi minua. LastFM toimii ihan kohtalaisesti jos haluaa kuunnella jotain tiettyä genreä. Minkään muun kriteerin kanssa sekin on täysin hukassa. |