Juhani 26.12.2005 22:43:14 | |
---|
Tämä oli hyvä idea. :) Ensi vuonna voisi tosiaan julkaista hieman aikaisemmin kappaleet, tyyliin viikkoa ennen aattoa tms. Nyt meni kappaleiden julkaisu vähän viimetinkaan. |
SirElwood 26.12.2005 23:24:01 (muokattu 27.12.2005 01:56:45) | |
---|
Tämä oli hyvä idea. :) Ensi vuonna voisi tosiaan julkaista hieman aikaisemmin kappaleet, tyyliin viikkoa ennen aattoa tms. Nyt meni kappaleiden julkaisu vähän viimetinkaan. Jep, ensivuonna kisa käyntiin jo viimeistään marraskuussa, että ehtii järkätä äänitystilat ja sensemmoiset. Ja tietty ehtii tehdä sen biisinkin. |
Hannu H. 27.12.2005 01:16:20 | |
---|
Jep, ensivuonna kisa käyntiin jo viimeistään marraskuussa, että ehtii järkätä äänitysyilat ja sensemmoiset. Ja tietty ehtii tehdä sen biisinkin. Jep! Tänävuonna tuli tää idea vähän varkain ja piti lähteä sähläämään läpitte, mutta ihan kunnialla tästä selvittiin ilman suurempaa sähläämistä. Ensivuonna myös voitas ottaa sit erillinen skaban pitäjä, joka ei itse osallistu niin ei ole siinäkään sitten kellään mitään nokankoputtamista.. |
Mesikehrääjä 27.12.2005 11:31:03 | |
---|
Oi mikä ihme että kisan järjestäjä voitti Hahaha miten juuri samaa! |
Juhani 27.12.2005 12:10:42 | |
---|
Hahaha miten juuri samaa! Kertoo siitä kuinka hyvin ja vakavasti myös kisan järjestäjä itse suhtautui oman kappaleensa tekoon. Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole? |
NHR 28.12.2005 22:02:33 | |
---|
4-biisi oli mukavan ja rohkean erilainen, mutta liika kaiku sotki ehkä hyvätkin lyriikat mössöksi. Nyt kun tulokset ja kommentit julkistettu, niin mun mielestä siinä oli ainesta, jos mä olisin ollut piisin tuottaja, niin siitä olisi tullut todella loisto piisi. Hoho, joku on löytänyt mun tekeleestä hyviäkin puolia, vai? Voin kertoa, että lyriikat eivät ainakaan olleet hyvät, joten kenties oli vain hyvä, ettei niistä sen enempää selvää kukaan saanut. Kohtalaisen huono laulaja olen, eikä täällä kämpässä oikein voi huutamaankaan ruveta, joten muminaksi se aina menee. Taustan hakkasin träkkeriin niillä soundeilla mitä siellä sattui ennestään hollilla olemaan, mutta eihän tämä kai mikään soittokilpailu tai sooloskaba ollutkaan. Aika hutasemalla tuli siis koko hoito tekastua, mutta kyllä siihen jokseenkin semmonen tunnelma tuli kuin pitikin; en pahemmin löydä joulunvietosta mitään miellyttävää... :| Aattelin, että kyllä se sinne muitten sekaan hukkuu, mutta osallistujien vähäinen määrä yllätti ikävästi. Ensvuonna vois tosiaan hiukan aikataulua aikaistaa, että kaikki halukkaat ehtii mukaan. Ja mä lupaan olla silloin pilaamatta kenenkään joulumieltä, enkä siis osallistu. ;) Mun mielestä voitto meni nyt kyllä oikeaan osoitteeseen. Pitänee silti vielä jossain vaiheessa kuunnella nuo mattimyöhästenkin biisit... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Hannu H. 28.12.2005 23:44:06 | |
---|
Ja mä lupaan olla silloin pilaamatta kenenkään joulumieltä, enkä siis osallistu. ;) Älä suotta! Tuo oli omassa kärkikolmikossani! =) |
mannerheim666 29.12.2005 09:59:24 | |
---|
joo kisa oli hyvä idealtaan. ärsytti vaan että ilmeisesti seuraava joulu biisi kannattaisi tehdä rock vetoiseksi että saisi ääniä ja sitte vielä pyytää kaikki kaverit äänestämään... Tai siis että tyylilajisuosiollisempi kannattaisi tehdä. Kevyet rocki pitoiset taustat ja saxophinia ja naislaulua... eipä tuossa kisassa varmaan tärkeinta se voitto ole vaan että biisit pääsee esille ja saa kommentteija niistä paremmin kuin muualla. Seuraava joulu biisi alkaa olla jo mielessä, mutta itse en rupea laulamaan ainakaan mitään. Laulaminen on enemmänkin naisten hommaa, näissä joulubiiseissä, mutta ku ei ollut nyt just tähän kiireeseen saatavilla. Täydellinen ääni tähän tarkoitukseen on kyllä tiedossa. Jokin muun tyyppinenkin biisien teko kisa olisi jees. |
Lennu 29.12.2005 11:02:43 | |
---|
eipä tuossa kisassa varmaan tärkeinta se voitto ole vaan että biisit pääsee esille... No hoho! Eiss... "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
NHR 30.12.2005 17:27:23 | |
---|
Nyt sain vasta kuunneltua nuo myöhästyneetkin biisit: Musa & Tellu - Tapahtuihan ihmeitä ennenkin Tämä oli sävellyksen ja sovituksen (ja kokonaisuudenkin) puolesta aivan omaa luokkaansa, vaikka sanoman sisältö tökkiikin mulla aika pahasti vastaan, mutta sekin ongelma on tietenkin vain omassa päässäni. Kaikkein "valmiimmalta" kuulostava biisi ehdottomasti. Sävellajivaihteluista kovasti tykkäsin. Hieno kertakaikkiaan! jakke777 - Miljoonat kynttilät yössä Ei ollut muuten paha tämäkään. Jussi Hakulisen sävellykset tulivat jostain syystä kovasti mieleen. Ja tuollainen vähän käheähkö, "hyräilevä" laulutyyli sopi muuten tähän ihan häjyn hyvin, munsta. Epäilemättä kärkikolmikosta olisivat nämä molemmat biisit löytyneet, jos olisivat mukaan kisaan ehtineet. Tai mistä noista tuomareista ikinä tietää, mutta mun mielestä ainakin. ;) Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Hannu H. 31.12.2005 16:06:59 (muokattu 31.12.2005 21:40:07) | |
---|
Jokin muun tyyppinenkin biisien teko kisa olisi jees. Samaa mieltä. Kukas pitää? EDIT: ja onkos tää yleistä hyvä palsta vai pitäiskö jossain muualla olla? Joku vois uuden threadin polkasta käyntiin asian tiimoilta niin kehitellään porukalla se kisa ennenko alkaa =) EDIT2: bänditoiminta vois melkeen olla paree ku kuvauksessa lukee "säveltäminen" yhtenä osana. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Hannu H. 03.01.2006 01:05:10 | |
---|
Eipä innosta sittenkään ketään? Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Juhani 03.01.2006 10:18:53 | |
---|
ja onkos tää yleistä hyvä palsta vai pitäiskö jossain muualla olla? Joku vois uuden threadin polkasta käyntiin asian tiimoilta niin kehitellään porukalla se kisa ennenko alkaa =) Kaikki tällaiset aloitteet kannattaa tehdä Muusikoiden.net backstage alueella. Siellä voidaan sitten miettiä mitä kisoja järjestää. Backstage alueella on käsitelty yleensäkin kaikki Muusikoiden.net:iin liittyvät tai sen ohessa syntyneet asiat kuten Operaatio: Live tapahtumat. |
Hannu H. 03.01.2006 22:04:11 | |
---|
Kaikki tällaiset aloitteet kannattaa tehdä Muusikoiden.net backstage alueella. Siellä voidaan sitten miettiä mitä kisoja järjestää. Backstage alueella on käsitelty yleensäkin kaikki Muusikoiden.net:iin liittyvät tai sen ohessa syntyneet asiat kuten Operaatio: Live tapahtumat. Oukei. No väsäilenpä sinne jotain jahka tässä kerkiän. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |