Jouni 22.11.2005 18:47:28 | |
---|
Totolla on monia muhun kolahtavia slovareita: 2 Hearts I Won't Hold You Back I Will Remember Kyllä! Nämä kolme ovat kyllä jotenkin spesiaaleja. Niidenkään assosiaatiopiste ei kovin kaukana ole, mutta voin arvata niiden olevan jotenkin erilaisia aina ja ikuisesti. Scorpionsin tuotannon herkistävin setti on kyllä tämä "When you came into my life" ja "A Moment in a Million Years" -osasto. Meillä kaikilla on omamme.. Elämä se on ihmisen parasta aikaa.
Bella Italia #17
Romantikkoitkijät #6
AKKK #14 |
tupakalle 22.11.2005 20:18:48 (muokattu 22.11.2005 20:26:25) | |
---|
Biisi, joka saa muistelemaan niitä yläasteaikaisia viimeisiä hitaita. Kappale, joka saa kyyneleen silmään, kun tuntuu, että on hyvä olla. Laulu, joka ajaa sinut hulluuteen ikävöidessäsi rakastasi. Balladi, joka saa sinut muistamaan taas, kuinka tärkeää on olla joku, joka rakastaa. Jonka soidessa sydän saattaa hakata kahtasataa. Entäs jos ei oo koskaan saanut? Ei paljoa naurata. HIM - Wicked Game biisiä tuli fiilisteltyä aika paljon teininä kun muut oli tyttöjen kaa ja mä ryyppäsin yksinään. It's a wicked game to play, to make me feel this way when I cannot ever make anyone like me... Mulla on ihan sama juttu! Tykkään joskus kännissä soitella sitä ja aatella yhtä gimmaa. Joka ei sit lähteny mun kanssa ees kahville, kun oli kuulemma jotain muuta menoa... |
Spike 23.11.2005 13:55:49 | |
---|
Ainut levy/laulu joka tuntuu jotenkin spesiaalilta (rakkauteen liittyen) on Katatonian Last Fair Deal Gone Down. Siihen levyyn mahtuu aivan liikaa muistoja, osaksi hyviä, enimmäkseen epätoivoa, katkeruutta ja kaipuuta. Osittain lainaten: "Levy, joka ajaa sinut hulluuteen ikävöidessäsi rakastasi, joka saa kyyneleen silmään, kun muistaa taas. Jonka soidessa sydän saattaa hakata kahtasataa." Se hymy... Jos joku kappale pitäisi valita, niin jokin seuraavista: Dispossession, Tonight's Music, Don't Tell a Soul So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
kivi 23.11.2005 14:35:12 (muokattu 23.11.2005 14:38:20) | |
---|
Täällä on kyllä aivan riemastuttavia tearjerkereitä mainittu:-D Sladen 'Far Far Away' on mulle varmaan sellainen, että pitää nieleskellä. Samoin Clashin 'Stay Free', jota laulamalla hurmasin yhden tytön koulussa, tai Pretendersin 'Talk Of The Town' joka ei muuten ole erityinen biisi mutta muistoissani aina se biisi joka soi taustalla kun lopulta puoli vuotta asiasta jahkailtuamme pääsimme vuoteeseen. CCR:n 'Long As I Can See The Light', Lords Of The New Churchin 'Bad Timing', Velvet Undergroundin 'Pale Blue Eyes' ja Johnny Thundersin 'You Can't Put Your Arms Around A Memory' ovat myös kappaleita jotka vetävät mut hyvin hiljaiseksi ja muistoihini. Ja tietenkin Hoodoo Gurus'in 'Zanzibar', Big Starin 'September Gurls' ja 'You Get What You Deserve' ja Zombiesin 'Just Out Of Reach'. |
Feggy 23.11.2005 14:39:43 | |
---|
Mutta Kivi! Unohtui Churchin Under the Milkyway! Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
kivi 23.11.2005 14:41:26 | |
---|
Mutta Kivi! Unohtui Churchin Under the Milkyway! Olisko kuitenkin Churchilta 'She never said' tai 'Is this where you live'? :-) |
musa 23.11.2005 14:42:25 | |
---|
Kissin Reason to live herättää kaikessa mielettömyydessään uskomattomia viboja allekirjoittaneelle. Kappaleeseen ei tosin liity muistoja kenestäkään tietystä henkilöstä. Toinen täysin erilainen kappale, joka herättää vahvoja tunteita, on Ville Kankaan Myllypuro 97. |
Feggy 23.11.2005 14:42:37 | |
---|
Olisko kuitenkin Churchilta 'She never said' tai 'Is this where you live'? :-) Ei. Ainakaan jos puhutaan itkettäjistä. Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
kivi 23.11.2005 14:45:21 | |
---|
Ei. Ainakaan jos puhutaan itkettäjistä. Okei. Mutta ei Nazarethin 'Love Hurts' eikä Sweetin 'The Six Teens', eihän? Noi on just niitä "Oi Urmas, ne soittavat meidän laulumme!" -paloja. Arrgh! :-D |
Feggy 23.11.2005 14:55:07 | |
---|
Okei. Mutta ei Nazarethin 'Love Hurts' eikä Sweetin 'The Six Teens', eihän? Noi on just niitä "Oi Urmas, ne soittavat meidän laulumme!" -paloja. Arrgh! :-D Juu ei. Mutta pannaan Van Morrisonin Moondance ja Crazy Love. Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
aikavaikea 23.11.2005 14:57:40 (muokattu 23.11.2005 14:58:14) | |
---|
Juu ei. Mutta pannaan Van Morrisonin Moondance ja Crazy Love. Jaa nuokin pannaan pannaan? Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
Feggy 23.11.2005 15:01:45 | |
---|
Jaa nuokin pannaan pannaan? Eikun ne on sellaisia itkettäviä rakkauslauluja. Munsta. Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
aikavaikea 23.11.2005 15:03:26 | |
---|
Eikun ne on sellaisia itkettäviä rakkauslauluja. Munsta. No niimmie arvasintiesin, kuhan piti päästä viisastelemmaan. Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
texjazz 23.11.2005 16:39:17 (muokattu 23.11.2005 16:47:35) | |
---|
Ensimmäinen tyttöystäväni nauhoitti kasetille minulle Se-yhtyeen Banaaniconga-levyn. Todella hieno nk. rakkauden osoitus. Levyn Kolme toivomusta ja Lumottu linna aiheuttavat vieläkin kummallisia tuntemuksia. Edit: Älköön c-kasetit koskaan kuolko! Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Feggy 23.11.2005 16:53:45 | |
---|
Ensimmäinen tyttöystäväni nauhoitti kasetille minulle Se-yhtyeen Banaaniconga-levyn. Todella hieno nk. rakkauden osoitus. Levyn Kolme toivomusta ja Lumottu linna aiheuttavat vieläkin kummallisia tuntemuksia. Edit: Älköön c-kasetit koskaan kuolko! Upea levy! Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
texjazz 23.11.2005 21:09:43 | |
---|
Upea levy! Ja ei löydy cd:nä, en ainakaan minä sitä löytänyt. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Black widow 24.11.2005 07:58:29 | |
---|
Noh...nykyisen armaani löysin Mokoman keikalta, joten Mokoman Sudet ihmisten vaatteissa liittyy paljon meidän elämään. Ja ei saa nauraa, mutta James Bluntin You're beautiful tuo kyyneleet simmuun aina kun ollaan yhdessä. Mutta kaikkien aikojen itkettäjä: Opeth- Isolation years Pinkki on uusi musta |
Feggy 24.11.2005 08:39:57 | |
---|
Ja ei löydy cd:nä, en ainakaan minä sitä löytänyt. Voi ollakin. Mulla on vain lp. Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |