Voi ristus perkele. Bändi josta "minä en diggaile" ei ole paska. Bändi joka on paska on paska. En diggaile Aerosmithiä. En silti usko että on paska. En diggaile Motörheadia. En väitä että on paska. En diggaile SOADia. En väitä että on paska. Jotkut bändit ja musiikki on vain sellaista, ettei se sovi itselle, ei kaikesta voi eikä saakaan tykätä. Vähän niinkuin maksalaatikko, en tykkää mutta ei sen paskaa tarvitse olla. Eriasia jos on lautasellinen paskaa ja räkää, se on jo paskaa. Jos bändillä on intohimoa musiikkiinsa ja siinä on sitä jotain havaittavissa millään tasolla, sen ei tarvitse olla huono. Esim. Kuulin tänään radiosta vahingossa Uniklubia. En diggaile, mutta siitä voi suoraan sanoa että paskaa. Ei mitään omaa, kliseiden kierrätystä ja sielutonta räpellystä. Se on paska. Joku voi tietenkin olla asiasta erimieltä ja kääntää omat pointtini minua vastaan, mutta semmoinen ihminen ajattelee paskasti. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tempura nyt sanoi sen mitä minä ajattelin. Plussaittaisin, mutta itsestäänselvyyden postaamisen vuoksi painan vain varoitusta ja alan pommittamaan pikaviesteillä, sähköpostilla ja napalmilla. Poliisille jo ilmoitin. Mä voin kertoa missä mä asun ja antaa puhelinnumeroni, niin sä voit soitella mulle möreällä äänellä että "mä tiedän missä sä asut". THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |