insight 02.11.2005 13:29:54 (muokattu 02.11.2005 13:31:49) | |
---|
Onneks mä en ole jämähtänyt mihinkään tiettyyn musatyyliin tai saati bändiin, että voisi nimittää jonkun yli muiden. Tässä asiassa voin olla onnellinen polyteisti :P On onni ja ilo löytää aina itselleen uutta hyvää musaa =) |
Jani The Rock 02.11.2005 14:15:28 | |
---|
Tällanen raamattu on ehdottomasti Badding Rockersin LP Rock`n roll keijukainen. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * |
miscage 02.11.2005 14:33:52 | |
---|
No vastataanpa uudestaan, muutamin lisäyksin. Nirvana: Tästä bändistä aloitin musiikin kuuntelun kunnolla. Edelleen yksi maailman parhaita yhtyeitä minulle. Toimii aina. Alice In Chains: Nu-metal vaiheen kautta löysin yhtyeen, ja tästä tuli lähes uskonto. Ehkä kaikkien aikoijen tärkein yhtye minulle. Tästä bändistä alkoi musiikkimakuni laajentuminen. Smashing Pumpkins: AIC:n jälkeen suurin "kokemus". Mitään tällaista ei ollut ennen kuullut. Parhautta, albumit kuuluvat levyhyllyni "kulmakiviin". Tool: Löysin yhtyeen n. puoli vuotta sitten Aeniman kautta. Pitkästä aikaa bändi, joka todellakin tuntuu järisyttävältä, samoin kuin edellämainitut orkesterit, aikoinaan kun ne löysin. Bändillä on samanlainen täysin uniikki "luonne" kuin esim. AIC:llä. What business is it of yours what I do, read, buy, see, say, think, who I fuck, what I take into my body - as long as I do not harm another human being on this planet? |
Deeku 02.11.2005 16:16:37 | |
---|
Näitä on satoja levyjä, mutta Sentencedin Amok jaksaa viehättää aina, vaikka onkin näitä uudempia juttuja. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
hermanhez 02.11.2005 16:29:40 | |
---|
Type o negative: October rust Radiohead: Kid A Metallica: Master of puppets Siinä on meikäläisen raamatun kolme lukua. jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt... |
*RocketQueen* 02.11.2005 21:48:14 | |
---|
Kyl se Appetite for destruction on mulle sit se raamattu varmaankin. Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
Henkka Hevimies 02.11.2005 21:55:06 | |
---|
King Diamond - Abigail "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
IommI 03.11.2005 10:06:12 | |
---|
Led Zeppelinin - I Ehdottomasti. Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
KaljaMaha 03.11.2005 12:46:15 | |
---|
AC/DC. Siitä lähdin ja siihen palaan. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
telecustom 03.11.2005 13:02:35 | |
---|
The Beatles - White album "rock`n`roll is never die" Kirka |
JOO100 03.11.2005 13:21:55 | |
---|
Amon amarth - versus the world Viikate - kaikki levyt www.Scelum.com |
Antroid 03.11.2005 14:39:10 | |
---|
Radiohead - OK Computer Potkii niin vitun lujaa. En voi käsittää. Radiohead - Kid A kts. yllä oleva Sitten kaikki muut Radioheadin levyt. Samoista syistä. |
komero 03.11.2005 14:42:28 | |
---|
Mulla ne on nämä: John Scofield - Hand Jive Deep Purple - Machine Head - Klaus Komero - |
Jackie 03.11.2005 17:15:33 | |
---|
Buckcherry - Buckcherry Kiss - Alive! When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Leper Messiah 03.11.2005 17:27:59 | |
---|
no siis sehän on tietystikin Born to shred II |
laite 03.11.2005 17:50:37 (muokattu 03.11.2005 17:52:36) | |
---|
Löysin aikanaan Hervannan kirjastosta kaksi bändiä, minulle sillä hetkellä tuiki tuntematonta. No, lainasin tietysti, muistaakseni kansien ja sellaisen etäisen "näitä on kai kehuttu jossain?"- fiiliksen vallassa. Pääsin kotiin, ensimmäinen levy sisään ja "thä?", "Jumalauta" ja "Voiko noin tehdä?". Levy loppuun, ihan fiiliksissä, ajattelin siinä että kuunnellaan nyt sit tää toinenkin levy vielä lävitte. Siinä meinasi pää räjähtää, se oli nimittäin vielä parempi. Niin, ne levyt. Eka oli Kingston Wallin ykkönen. Toinen Mana Manan Murheen laakso. Molemmat edelleen levyjä, joita jaksaa päivästä toiseen. Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy. R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero. |
Lesko 07.11.2005 17:37:11 | |
---|
Led Zeppelin: I ja II Sibelius: Finlandia Vesa-Matti Loiri/Eino Leino I ja II Siinähän ne... raamattuni! "-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere"
"-Nemo nisi mors"
"-Labitur occulte fallitque volatilis aetas"
"-Vade et fac tu similiter" |
janne_p 21.12.2005 14:28:33 (muokattu 21.12.2005 14:29:40) | |
---|
Niinkuin jotkut ovat sanoneet 90 %, ei nyt ihan, mutta suuri osa. Mutta, jos tätä nyt aletaan spekuloimaan: Isäni kyllä on suoltanut korviini koko pienen ikäni CCR:ää, Uriah Heepiä, Led Zeppeliniä ja Rolling Stonesia, joten ehkä pitäisi sanoa joku näistä ja siis kyllä näistä kaikista olen diggailut sitten kun tuli ...and justice for all niin isosiskoni sitä tuputti kovasti kalloon ja sittemmin black albumia. Mutta Pantera voi voi poijjaat kun VDOP ilmestyi se vei tätä miestä. Enpä soittaisi välttämättä mitään instrumenttia elleivät nämä kaksi Abbott veljestä olisi sitä innoittanut, joten Vulgar Display of Power, sittemmin mese on iskenyt ensi tuollaisella pienellä joukkotuhoaseella sen jälkeen ydinpommilla eli chaosphere, joka kerta kun sen pistää soimaan kylmiäväreitä menee ja purkautuminen on todella lähellä. Eli lyhyesti nämä: Pantera - Vulgar Display Of Power Meshuggah - Destroy Erase Improve / Chaosphere http://www.pofony.com / http://www.quantumholocaust.com |
anttipi 21.12.2005 22:16:32 | |
---|
Kissin alkupään tuotanto on ollut myös tärkeä juttu. Mun täytyy melkein sanoa Paul Stanleyn soololevy, jo ihan nostalgiasyistä. Melodiaintensiivisyys on toki aina lämmittänyt sydäntäni, mikä kuuluu myös omista sävellyksistäni. Sopivasti mahtipontista rokkia ja poppia sekaisin, ou jee. Samaan syssyyn voidaan pistää sitten vaikka R.E.M.:n kolme ekaa levyä. Sopivasti minimalistista poppia ja vähän rokkiakin sekaisin, ou jee. ;) "Log From Blammo!" |
Mika K 21.12.2005 22:53:28 | |
---|
Creedence Clearwater Revival - Bayou Country. Levyssä kiteytyy täydellisellä tavalla kaikki ne elementit, joita pidän tärkeänä hyvässä levyssä. Hyvät biisit, hyvää kitarointia, hyviä riffejä, loistavaa laulua ja ei liian pitkä levy. 34 minuuttia ja se on siinä. |