Antsa 21.08.2005 21:40:49 | |
---|
|
PomppoK 21.08.2005 22:45:53 | |
---|
Aluksi ajattelin, ettei ole yhtäkään aktia, jolle välttämättä haluaisin extra-huomiota, mutta sitten muistin Lef Sacgedran olemassaolon. Take me don't leave me. |
Brian May jr. 22.08.2005 12:23:00 | |
---|
Niin, opittu tekemään parempia biisejä samoista aineksista. Kappas vaan? Onneksi tästä asiasta voi olla montaa mieltä. Mielestäni Beatles nimittäin vetää vertoja sävellyksiensä puolesta mille tahansa 10, 20 tai 30 vuottakin myöhemmin ilmestyneille bändeille. Se miksi itse pidän paljon Beatlesista ei juonna yhtään siitä tosiseikasta, että beatlet olivat aikansa uraauurtavimpia muusikkoja, vaan siksi että miehet tekivät pirun hienoa musaa. Anteeksi että puutuin, mutta tällaset "puhutaan kaikkien puolesta"- tyyliset kommentit pistää aika pahasti silmään. |
Dr. Lazer 22.08.2005 14:19:28 (muokattu 22.08.2005 14:21:03) | |
---|
Ei oikeastaan mikään. Bändit ovat parhaimmillaan sopivan uugeinä. Totta, mut eiköhän tää olekin jo aika itsestäänselvyys Hoho! =) EDIT : jotkut vaan sitten kehkeytyvät ennemmin tai myöhemmin suuremman yleisön tietoisuuteen, homman juju ehkä onkin siinä, että pysyykö musa yhtä hyvänä/aitona kuin aikaisemminkin.. "The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'"
D.Townsend |
Chunga 22.08.2005 15:17:05 | |
---|
If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
Rattata 22.08.2005 15:51:53 | |
---|
Niin, opittu tekemään parempia biisejä samoista aineksista. Tsiisus, jotain rajaa. THV-klubi #8 |
Kapane 22.08.2005 20:05:11 (muokattu 22.08.2005 20:05:22) | |
---|
Olen miettinyt aihetta lisää ja mieleen tulee aika moni pikkulafkan julkaisu, joka on yleensä aika hyvää, mutta jää johonkin varjoon huonon markkinoinnin takia. Viola on mm. tähän gategoriaan kuuluva bändi. Tosin ei niiden levy-yhtiöllä varmaan ihmeellisiä resursseja ole tehdä promoa. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
Cathi777 22.08.2005 20:05:25 | |
---|
Tsiisus, jotain rajaa. On se kyllä niin hauska aina huomata, kun käy Beatlesista sanomaan jotain poikki teloin tai arvostelemaan niin se herättää kyllä porukassa aina tunteita. Jotenkin siitä on tehty ihan ylipyhä bändi, ja sellainen että mikään muu bändi maailmassa ei mukamas tee parempaa musiikkia kuin he. Toki jokaisella saa mielipiteensä olla, mutta olis kiva kuulla joltain oikein tyhjentävä vastaus siihen, että miksi se Beatles on nyt niin ylitse muiden...?... Only pop music can break my heart... |
Tempura 22.08.2005 20:21:01 | |
---|
On se kyllä niin hauska aina huomata, kun käy Beatlesista sanomaan jotain poikki teloin tai arvostelemaan niin se herättää kyllä porukassa aina tunteita. Jotenkin siitä on tehty ihan ylipyhä bändi, ja sellainen että mikään muu bändi maailmassa ei mukamas tee parempaa musiikkia kuin he. Toki jokaisella saa mielipiteensä olla, mutta olis kiva kuulla joltain oikein tyhjentävä vastaus siihen, että miksi se Beatles on nyt niin ylitse muiden...?... Jos puhutaan "ylipyhyydestä" Beatlesin mittakaavassa niin se on semmoinen tila mihin ei pääse kun maailman kovimmat äijät. Ihan ansaittua ja kuuluu heille, ja siihen on syynsä. Ei Beatlesin tarvitse aina olla joka asiassa paras, mutta moni tietää kyseisten jätkien merkityksen musiikille ja bändeille, joista nykyään voimme nauttia sellaisenaan. Vaikka tuottaisikin vaikeuksia psyykata itseään tilaan, jossa voi kuvitella Beatlesin musiikin olevan tuoretta ja jossa pystyy kuuntelemaan bändiä ikäänkuin minä tahansa uutena tuttavuutena - siinä tajuaa että kyllä ne pojat vaan osasi. Ja on se helvetin hienoa kuultavaa. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Cathi777 22.08.2005 20:25:05 | |
---|
Ei Beatlesin tarvitse aina olla joka asiassa paras, mutta moni tietää kyseisten jätkien merkityksen musiikille ja bändeille, joista nykyään voimme nauttia sellaisenaan. Vaikka tuottaisikin vaikeuksia psyykata itseään tilaan, jossa voi kuvitella Beatlesin musiikin olevan tuoretta ja jossa pystyy kuuntelemaan bändiä ikäänkuin minä tahansa uutena tuttavuutena - siinä tajuaa että kyllä ne pojat vaan osasi. Ja on se helvetin hienoa kuultavaa. Mua vaan häiritsee niiden melodian kuljetuksissa usein monikin juttu. Varsinkin noiden duurien käyttö väärissä paikoissa. Liian usein sellaisesta tunnelmallisesti biisistä niin viedään fiilis laittamalla duurisointu siihen. Siis ei duurisoinnuissa mitään vikaa, mutta kun ne on väärissä paikoissa niin silloin se tuottaa ongelmaa. Ja ainoa asia mitä olenkin Beatleseilta hakenut on ne melodiat, mutta jostain syystä ne vain ei oikein tunnu silleen kunnolla iskevän niin kuin taas tekee monen nykyisen kitarapop bändin kohdalla. Only pop music can break my heart... |
Teijo K. 22.08.2005 20:29:19 | |
---|
Mua vaan häiritsee niiden melodian kuljetuksissa usein monikin juttu. Varsinkin noiden duurien käyttö väärissä paikoissa. Liian usein sellaisesta tunnelmallisesti biisistä niin viedään fiilis laittamalla duurisointu siihen. Siis ei duurisoinnuissa mitään vikaa, mutta kun ne on väärissä paikoissa niin silloin se tuottaa ongelmaa. Ja ainoa asia mitä olenkin Beatleseilta hakenut on ne melodiat, mutta jostain syystä ne vain ei oikein tunnu silleen kunnolla iskevän niin kuin taas tekee monen nykyisen kitarapop bändin kohdalla. No tota, on Beatles sinuunkin kuitenkin syvällisen vaikutuksen tehnyt kun jaksat itkeä tuota samaa joka toisessa ketjussa täälläkin. Mielipiteesi on tullut selväksi että ei tarvitse jankuttaa. "Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.." -Seer-o. |
Bonham 22.08.2005 20:32:07 | |
---|
Ruotomieli Kupittaa Siinä kaksi täysin erilaista suomeksi laulavaa aktia... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Cathi777 22.08.2005 20:42:32 | |
---|
No tota, on Beatles sinuunkin kuitenkin syvällisen vaikutuksen tehnyt kun jaksat itkeä tuota samaa joka toisessa ketjussa täälläkin. Mielipiteesi on tullut selväksi että ei tarvitse jankuttaa. Joo, no voin lopettaa, mutta eipä sitten kukaan mulle osannut kertoa sitä miksi Beatles niin mahtava on. Ja kyllä se nyt ihmisiä korventaa, kun bändiä arvostelee. Mutta minkäs teet. Täällä ei kyllä saa koskaan kunnon keskustelua aikaan oikein mistään ettei joku siitä hernettä nenään vetäise. Only pop music can break my heart... |
Teijo K. 22.08.2005 20:44:36 | |
---|
Joo, no voin lopettaa, mutta eipä sitten kukaan mulle osannut kertoa sitä miksi Beatles niin mahtava on. Ja kyllä se nyt ihmisiä korventaa, kun bändiä arvostelee. Mutta minkäs teet. Täällä ei kyllä saa koskaan kunnon keskustelua aikaan oikein mistään ettei joku siitä hernettä nenään vetäise. No syyttömiä me siihen ollaan, jos sulla ei ole nuottikorvaa ja melodiantajua. Hoho. "Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.." -Seer-o. |
Cathi777 22.08.2005 20:48:23 | |
---|
No syyttömiä me siihen ollaan, jos sulla ei ole nuottikorvaa ja melodiantajua. Hoho. Just tällaista mä tarkoitan, keskustelut menee aina tähän suuntaan. Ja voin sanoa, että tuostakin asiasta on mun kanssa niin moni samaa mieltä ja myös eri mieltä. Ja silloin tulee hedelmällisempää keskustelua, kun se ei tyyliin tuota sun ala-arvoista paskaa, missä ei ole mitään tolkkua. Luulisi, että tällaisessa paikassa saisi keskustelua aikaa musiikkijutuista silleen rakentavassa hengessä, mutta juuri tuollaiset kommentit mitä sulta tulee niin tappaa kaikki keskustelut. Ehkä pitäisi perustuu oma keskustelupaikka ja päästää sinne vain ne, jotka todella osaavat kanssa keskustella. Only pop music can break my heart... |
Teijo K. 22.08.2005 20:58:11 | |
---|
Just tällaista mä tarkoitan, keskustelut menee aina tähän suuntaan. Ja voin sanoa, että tuostakin asiasta on mun kanssa niin moni samaa mieltä ja myös eri mieltä. Ja silloin tulee hedelmällisempää keskustelua, kun se ei tyyliin tuota sun ala-arvoista paskaa, missä ei ole mitään tolkkua. Luulisi, että tällaisessa paikassa saisi keskustelua aikaa musiikkijutuista silleen rakentavassa hengessä, mutta juuri tuollaiset kommentit mitä sulta tulee niin tappaa kaikki keskustelut. Ehkä pitäisi perustuu oma keskustelupaikka ja päästää sinne vain ne, jotka todella osaavat kanssa keskustella. Voi kuinka söpöä. No ei sitten vitsailla jos se ottaa niin koville. "Emmää oikeen tiä, jotenki vähä nolottaa.." -Seer-o. |
L.C.F 22.08.2005 21:07:54 | |
---|
Bat & ryyd, Simo Salminen ja Carnal creation! Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli? |
Rattata 22.08.2005 21:09:01 | |
---|
On se kyllä niin hauska aina huomata, kun käy Beatlesista sanomaan jotain poikki teloin tai arvostelemaan niin se herättää kyllä porukassa aina tunteita. Jotenkin siitä on tehty ihan ylipyhä bändi, ja sellainen että mikään muu bändi maailmassa ei mukamas tee parempaa musiikkia kuin he. Toki jokaisella saa mielipiteensä olla, mutta olis kiva kuulla joltain oikein tyhjentävä vastaus siihen, että miksi se Beatles on nyt niin ylitse muiden...?... Hmm...mä näen tän asian enemmän faktana kuin mielipiteenä. Beatles on tehny rutosti älyttömän hyviä kappaleita, ja sillä siisti. Beatles on vaikuttanut eniten niin musiikillisesti kuin ulkomusiikillisestikin muihin kuin mikään muu bändi, sekin on fakta. Beatles on myös myynyt eniten levyjä kuin mikään muu, jälleen fakta. Ja jos ihan musiikkia ajatellaan, niin se on vain ikävää jos jollekkin ei aukea. THV-klubi #8 |
Mika Antero 22.08.2005 21:21:44 | |
---|
Joo, no voin lopettaa, mutta eipä sitten kukaan mulle osannut kertoa sitä miksi Beatles niin mahtava on. Minen ainakaan enää jaksa kertoa kellekään yhtään mitään, mutta näistä saa vähän osviittaa: http://muusikoiden.net/keskustelu/s … 0&dest=subject&x=15&y=7 Tuolta kaivelemalla löytyy aika mukavia ja perusteellisiakin keskusteluja. Jos tosin aika ikäviäkin. |
aivokuolio 22.08.2005 21:23:38 | |
---|
mustan huoneen testi. |