Henkka370 03.02.2008 11:59:09 | |
---|
Ne kuitenkin kelpaavat maksuvälineinä. Eli siis jos meen lähikauppaan maksamaan vaikka 12,35e ostoksia voin maksaa ton viis senttiä viidellä yks senttisellä? "no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu" |
Torniojaws 03.02.2008 12:50:50 | |
---|
Eli siis jos meen lähikauppaan maksamaan vaikka 12,35e ostoksia voin maksaa ton viis senttiä viidellä yks senttisellä? Periaatteessa joo. Tiedä sitten miten sitten oikeasti käy :) |
töissätäällävaan 05.02.2008 05:27:32 | |
---|
Täällä ainakin postilaatikosta löytyi vielä postinennakkolähetysilmoitus Thomannilta,joka sitten lienee toistaiseksi minulle viimeinen,kun tämän maksutavan käyttäminen loppuu. Minulle tämä on ollut toimiva systeemi ja harmittaa ankarasti,kun suunnitelmat menee uusiksi. UPS-lähetin odottelu tasaraha tassussa ei nyt ainakaan tunnu houkuttelevalta ratkaisulta. Parempia aikoja odotellessa... |
Torniojaws 05.02.2008 08:35:59 | |
---|
UPS-lähetin odottelu tasaraha tassussa ei nyt ainakaan tunnu houkuttelevalta ratkaisulta. Parempia aikoja odotellessa... No, ainahan on tilisiirto. Mutta siinäkin joutuu kyttäämään kotona :S Kaipa paketit kuitenkin palautuvat ihan paikalliseen postikonttoriin. |
ruusteri 06.02.2008 17:32:49 (muokattu 06.02.2008 17:33:01) | |
---|
Siis mitä? Ei enää postiennakkoa? Tilasin kaverin kanssa Thomannilta eilen kitarakamaa melkein 200 euron edestä postiennakolla. |
tuluppa 06.02.2008 18:36:32 (muokattu 06.02.2008 18:37:13) | |
---|
Oha tuosta maininta sivulla: "Muutos postiennakkoon! Tästä lähtien lähetämme postiennakkopaketit UPS:llä. Paketit toimitetaan suoraan kotiovellesi, tai voit noutaa ne UPS:n toimipisteestä. Poikkeuksena pienemmät paikkakunnat, joissa paketit tulevat tuttuun tyyliin lähimpään postitoimipaikkaasi! 01.02.2008" muumiii |
ruusteri 06.02.2008 19:34:02 | |
---|
Siis mitäs tuo UPS-ennakko nyt tarkoittaa? Kuvaus kuulostaa samanlaiselta kuin postiennakossa eli maksat paketin, kun se on tullut perille. |
Torniojaws 06.02.2008 20:28:48 | |
---|
Siis mitäs tuo UPS-ennakko nyt tarkoittaa? Kuvaus kuulostaa samanlaiselta kuin postiennakossa eli maksat paketin, kun se on tullut perille. Niin se onkin, paitsi että paketti tuodaan vakiona kotiin - ja taatusti sellaiseen aikaan, ettei kukaan ole kotona :) Sitten se kiertää ympäri maan ja saat sen haettua parin päivän päästä satojen kilometrien päästä UPS:n konttorista. |
oiva tumpeloinen 06.02.2008 20:52:09 | |
---|
Niin se onkin, paitsi että paketti tuodaan vakiona kotiin - ja taatusti sellaiseen aikaan, ettei kukaan ole kotona :) Sitten se kiertää ympäri maan ja saat sen haettua parin päivän päästä satojen kilometrien päästä UPS:n konttorista. No eiks tuossa jsut sanota, että pienemmissä paikoissa ne paketit jätetään lähipostiin. Eiköhän se ole just sitä varten, ettei tarvitse lähteä UPS:n konttorille satojen kilometrien päähän. |
Lennu 06.02.2008 20:56:28 | |
---|
No eiks tuossa jsut sanota, että pienemmissä paikoissa ne paketit jätetään lähipostiin. Eiköhän se ole just sitä varten, ettei tarvitse lähteä UPS:n konttorille satojen kilometrien päähän. Eikä tarvii muuta ku muuttaa maalle. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
ruusteri 06.02.2008 20:57:12 | |
---|
Itse asun Iisalmessa, joka ei ole mikään suuri (n. 22 000 asukasta) kaupunki, eli tänne taitaa sitten tulla postiin ne paketit. |
anttipi 06.02.2008 22:18:44 | |
---|
Koska Thomannia aiheesta kritisoin, pitää aiheesta myös kehua. Thomann järjestää UPS:n noutamaan tuon minulle erehdyksessä lähetetyn viallisen, jo kertaalleen viallisena takaisin palautetun, tuotteen. Harmittaa toki edelleen tämä lisävaiva ja toimivan tuotteen odottelu, mutta kukapa meistä ei joskus huolimattomuuteen sortuisi. Pääasia että sellaiset myönnetään ja kannetaan vastuu. |
elbowski 06.02.2008 23:36:54 | |
---|
Tänään soitteli UPS:n mies tietty heti kun olin lähtenyt kouluun. Kuulemma meidän alue jaetaan aina ennen kello kahtatoista = en koskaan ole paikalla oikeaan aikaan. Vantaalle en pääse oikeasti millään, joten herra itse ehdotti että laittaa jonkun auton kyytiin huomenna siten että paketti on kolmen jälkeen näillä main. Hyvää palvelua, sano, ainakin mikäli tuo toteutuu. Paikalliseen postiin jättäminen ei olisi onnistunut sillä meikäläisellä on käteismaksu vastaanottaessa. Say good night to the bad guy! |
SirElwood 06.02.2008 23:39:39 | |
---|
Vantaalle en pääse oikeasti millään, joten herra itse ehdotti että laittaa jonkun auton kyytiin huomenna siten että paketti on kolmen jälkeen näillä main. Hyvää palvelua, sano, ainakin mikäli tuo toteutuu. Näin se yleensä toimii. Itse olen joskus sopinut tuomisia mm. työpaikalle. |
Skebaristi 07.02.2008 07:54:45 | |
---|
Itse asun Iisalmessa, joka ei ole mikään suuri (n. 22 000 asukasta) kaupunki, eli tänne taitaa sitten tulla postiin ne paketit. Toivotaan näin. Musik-produkitiveltä tilatessa rojut tuli juurikin tuon UPS:n kautta. Mieluummin hoitaisin tilaukset ihan vain postiennakolla. Lähetti soittaa aamupäivällä "Terve, täällä olis paketti, et vissiin ole kotona" "Juu en". Eihän tuossa vielä mitään, kun jamppa sitten sai paketin tuotua iltapäiväkierroksella, mutta vähän tuntui tyhmältä mennä pankkiin nostamaan jotain 367,35 €. Niille kun pitää antaa aina tasaraha. Möö |
Dunga 07.02.2008 10:39:57 | |
---|
Niille kun pitää antaa aina tasaraha. Kyllä mulle paketin tuonut lähetti ihan ilomielin otti sen 2,5e ylimääräistä kun ei ollut kolikoilla antaa tasarahaa :) |
ruusteri 07.02.2008 20:17:14 | |
---|
Mitenkähän nyt kun kaverin kanssa tilattiin musakamaa Thomannilta postiennakkolla, tai ainakiin niin me luultiin, mutta tänään lähetin Thomannille sähköpostia niin sanoivat että se tulee USP-ennakkona. Itse pystyn maksamaan ostoksen vasta 20. päivä, joten jos se puhelinsoitto tulee kaverille ennen tuota päivää ja me ei pystytä sitä maksamaan, niin meneekö se sitte Postiin? |
Seba 07.02.2008 20:52:00 | |
---|
Eikun sieltä tulee Hans ja Günther ja roikottaa teitä jaloista kunnes koko summa on kilahtanut lattialle taskuista. Jos ei kilahda tarpeeksi, ei hyvä heilu... |
Sir Härö 08.02.2008 00:49:15 | |
---|
Mulla kävi eilen 9.15 joku alaovella soittamassa summeria. En avannut koska ei ollut hajuakaan kuka se voisi olla. Tänään sain ilmoituksen postissa lojuvasta t-kaupan paketista. Eli eivät ilmoittaneet mitään että ovat tulossa ovelle tuomaan. Ja postin nettisivujen mukaan paketit olivat vielä eilen ko. aikaan turussa logistiikkakeskuksessa. tua |
Krice 08.02.2008 10:11:04 | |
---|
Eikä tarvii muuta ku muuttaa maalle. Minä luulin kun lähetin kitaran UPSilla takaisin Thomannille, että sieltä tulee joku Schimanski hakemaan sen, mutta UPSin lähetti olikin tuttu postitäti. |