Hepetintti 27.02.2007 17:48:02 | |
---|
Musiikki haitarista, nimi haitarista, lovex. Se mikä ei ole paskaa on ehdottomasti kusta. |
Lesko 27.02.2007 17:57:44 (muokattu 27.02.2007 17:59:02) | |
---|
Oo-p:lla on joku patoutuma puolustella/päteä kaikesta mitä täällä sanotaan, miksi? Eikähän tuolla banditrekisterin sivuilla ole muutkin käyneet lukemassa nimien tarinaa. Minustakin Iron maiden on ihan hirveä nimi, samoin Yup ja Cmx, mutta mitä sitten, se on vain nimi, ei yhtäkuin musiikki! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
-Henri- 27.02.2007 18:06:23 | |
---|
'I Was a Teenage Satan Worshipper'. Ei jumankauta... Mun mielestä aivan liian pitkä bändin nimeksi. Ja muutenki, teini-ikäinen saatanapalvoja... Angst? Vähän samantapanen on 'Bullet for My Valentine'. Hyh. 'At the Gates' (kai se on joku ruåtsalainen hevibändi?) ja 'In Flames'. Biisin nimenä nää menis kohtuu hyvin, mutta ei bändin nimenä. Bändin nimen _mun mielestä_ kuuluis olla joku substantiivi (=asia tai esine). Ei lause eikä mikään... mikään... prepositiotsydeemi. Ei kuitenkaan mikään 'The Doors', dörtsit. Police on kans samaa sarjaa. Erikoismerkkien käyttö: To/Die/For (mitä helvettiä?), @tak ;-D) Jep, en itsekään pidä. Nimet, jotka kuvaavat bändin jäsen(te)en sukupuolta (Backstreet Boys, Spice Girls) Kaikki analit ja Ripsipiirakat ym. Kaikki englannin kieliset -er-päätteiset tekijänimet yhdeistettynä jotenkin siihen nimeen (esim. The Singers (liekö semmosta...?)). Kuten myös kaikki minkä tahansa kieliset tekijänimet. Myös numeroiden käyttö nimissä ällöttää. Don Huonot on kans paska nimi, imo. Kuten jo on todettukin; muka nokkela. Maj Karma kuullostaa mun korvaan ihan vammaselta Rupes tätä kirjottaessa ihan etomaan. Aika pitkä postaus... Time Will Heal...
Time Will Kill... |
Sakmäster 27.02.2007 18:08:53 | |
---|
Radiopuhelimet Larsson bergeri |
Lesko 27.02.2007 18:09:09 | |
---|
Rupes tätä kirjottaessa ihan etomaan. Aika pitkä postaus... Nauratti niin paljon tuota luettaessa, että annoin oikein plussan sen kunniaksi! Puhut kyllä täysin asiaa, paitsi tuossa The Doorsissa, minusta se on nerokas! =)
"Mitä takoittaa groove?"
oo-p 27.02.2007 18:53:24 | |
---|
Oo-p:lla on joku patoutuma puolustella/päteä kaikesta mitä täällä sanotaan, miksi? minulla on pätemispatoutumia, mutta kyllä mielestäni suurin osa mainitsemistanne bändeistä todella omistaa kamalan nimen. Sitäpaitsi tuon esiin oman mielipiteeni, en niinkään puolustele. Minustakin Iron maiden on ihan hirveä nimi, samoin Yup ja Cmx, mutta mitä sitten, se on vain nimi, ei yhtäkuin musiikki Mutta miksi? Hyvin harvalla on perustelua sille, mikä nimestä tekee niin huonon. Se ärsyttää. "**** on vaan niin huono nimi, koska se on paska nimi"... Terve, ja kiitos kaloista! |
Lesko 27.02.2007 19:05:14 | |
---|
Mutta miksi? Hyvin harvalla on perustelua sille, mikä nimestä tekee niin huonon. Se ärsyttää. "**** on vaan niin huono nimi, koska se on paska nimi"... Noh, iron maiden juuri siksi, että se on "mukarankka" nimi ja juuri siksi, että se on keskiaikainen kidutusväline. Nimi ei soinnu bändin kanssa yhteen ja ei ole niinkään omaperäinen, mutta siitä on tosin hitosti jo aikaa kun tuo on keksitty, eli silloin kai oli! Yup, noh, niin Yhdistyneet Urbaanit Puoskari, tämä taas on "mukanerokas", tylsä ja lausumismuoto sekoittuu ihmisten kesken, ennenkuin ymmärtävät miten se pitäisi sanoa. Cmx samoin kuin edellinen, Cloaca Maxima (meniköhän noin), ei onnistu, eikä kuulosta hyvältä nimeltä, mutta ei tosiaan kuulosta Apulantakaan, eikä Tehosekoitin, Lemmenpyssyt tai Radiopuhelimetkaan! Muistan aina levyraadissa kun se Lignellin akka oli juontamassa sitä ja juonsi sitten notta: "Seuraavaksi Sii Em Ex" "Mitä takoittaa groove?"
oo-p 27.02.2007 19:13:07 | |
---|
Noh, iron maiden juuri siksi, että se on "mukarankka" nimi ja juuri siksi, että se on keskiaikainen kidutusväline. Nimi ei soinnu bändin kanssa yhteen ja ei ole niinkään omaperäinen, mutta siitä on tosin hitosti jo aikaa kun tuo on keksitty, eli silloin kai oli! Yup, noh, niin Yhdistyneet Urbaanit Puoskari, tämä taas on "mukanerokas", tylsä ja lausumismuoto sekoittuu ihmisten kesken, ennenkuin ymmärtävät miten se pitäisi sanoa. Sano yksikin oikeasti rankka tai oikeasti nerokas bändin nimi, niin minä olen ihmeissäni.. Terve, ja kiitos kaloista! |
FrankComa 27.02.2007 19:14:01 (muokattu 27.02.2007 19:14:18) | |
---|
Brussel Kaupallinen. Give The Mule What He Wants! |
Lesko 27.02.2007 19:29:15 | |
---|
Sano yksikin oikeasti rankka tai oikeasti nerokas bändin nimi, niin minä olen ihmeissäni.. Niin, sinua harmittaa kun Iron Maidenista puhutaan pahaa? No eikö jokaisella ole oma näkemys rankasta nimestä jne. Minusta esim. Black Sabbath on rankka, ei tosin nerokas. Jethro Tull on nerokas, ei tosin rankka, samoin Kingston Wall. Enkä minä hermostu, vaikka kuinka dissaisit noita edellämainittuja! "Mitä takoittaa groove?"
Naama-amis 27.02.2007 19:31:01 | |
---|
Soitin joskus Burnout -nimisessä bändissä. Uskottelin ittelleni että tuo viittasi kiihdytyskisoissa tehtävään renkaidenlämmitykseen. Oikeastihan me oltiin tosissaan niitä loppuunajettuja 12-kesäsiä tenavia.. Rumimmat kuteet ja pisin naama |
stigcarpelan 27.02.2007 19:33:24 (muokattu 27.02.2007 19:39:17) | |
---|
Brussel Kaupallinen. Tämä kyllä on vähä WTF? Vaikuttaa just siltä että se on ollut alunperin pelkkä brussel (jotai sekoilumättöö) kunnes päättivät muuttaa musan kaupalliseksi paskaksi. Siis yhtäänhän en ole ko. bändiä kuullut mutta nimi on hirvee. Mod.huom. Ketju on täynnä artisteihin kohdistuvaa asiatonta kommentointia, mikä ei kuulu Mnetiin. Annetaanpa ketjun vajota unholaan ja mietitään mieluummin vaikka niitä hyviä nimiä. Vaikka toki se voi perusnegatiiviselle kansalle ollakin vaikeaa. THV-klubi#48 "Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio." |