Aihe: Kamalimmat bändien nimet?
1 2 3 4 536 37 38 39 40
joonasvalve
27.07.2006 12:09:14 (muokattu 27.07.2006 12:25:45)
Herpez

AHHahhahaaa!!! pyörin lattialla nauraen pyllyni pois.
huippukökköys.

Edit: Herpez vois tehdä Lovexin kanssa yhteiskiertueen! Sponsored by Väestöliitto.
Uuuguli....guuguli...?
Memu
27.07.2006 16:39:35
Green Day... Vihreä Päivä? Whatta...?

Joskus muinoin Soundin haastattelussa taisivat kertoa, että ne päivät jolloin saivat hommattua laadukasta pilveä tunnettiin vihreinä päivinä.
makaroonia ja suolaa- THV-klubi #31
Zigura
01.08.2006 11:08:49 (muokattu 01.08.2006 11:09:45)
Hehe, olin aikoinani keksinyt bändinnimiä varastoon, jos vaikka joskus kasaisi yhtyeen. Olin vallan unohtanut koko roskan, mutta nyt löytyi sopiva komposti näille bändinimille. Nimittäin tämä ketju. Osa on ihan nokkelia, mutta enimmäkseen ne ovat scheissea. Tämän silloisen teinipojan punk-uskottavuus oli tuolloin aika korkealla :) You be the judge. Ja jos tämän nimisiä orkestereita on jo, niin... no, säälipisteet nousee ainakin.

The Antiholics
The Piece of Shits
The OMFUGs
The Numbnuts
The R.Rivals
The R.Rivedercis
Philthy Phuckers
The Disowned
Toothless Grin
Ominous Grave
Kunnon Urpo
Villi Arvaus
Shit For Brains
Täysi Paska
DieZarit
Klaus Flaming's Hard Rock Club
The Cocksmen
Starving Assholes
The Asphyxiacs
Raoul Duke: -Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#2
Agathon79
22.08.2006 20:56:34

Itse olen vaikuttanut m.m. seuraavissa bändeissä:

-Sähkökinuski
-Krabula
-The Muslims
-Reetu Lehto & Kulkurit

Sairainta koko touhussa on se, että 3 ensimmäistä on itseasiassa allekirjoittaneen keksimiä. Joo, joo, olin pimeä päästä jo nuorena! ;-)
Paska on paskaa eikä muuksi muutu.
Agathon79
22.08.2006 20:57:35

Jäipä mainitsematta, joskin kyseessä on artistinimi:

Laulava urkuri Risto Muranen

:D
Paska on paskaa eikä muuksi muutu.
Skebameizi
22.08.2006 23:47:28

The Barbarellos
www.neverend-hq.net
Ziggy Bubba
23.08.2006 00:36:58

Mun nähdäkseni pidemmän päälle nuo bändien nimet on aika merkityksettömiä. Otetaan esimerkiksi todella pökkelösti nimetty bändi, nimittäin Metallica. Kukaan joka tänä päivänä kuulee tuon nimen ei ajattele että "onpa todella juntti nimi bändille". Metallica ei siis merkitse enää mitään muuta kuin kyseistä orkesteria. Ja rekisteröityä ja tarkoin varjeltua tuotemerkkiä tietysti :)
www.mikseri.net/sigkk My musique
Nita Nitro
23.08.2006 00:44:44
-The Muslims

Toimii!

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
mystische!
Sir Jöpötin
23.08.2006 10:28:59
Trio Arafat.
FAR BEYOND METAL | PÄISÄÄPÄISÄÄ :------------D
hercules_76
23.08.2006 12:40:32
space bar hoppers (www.spacebarhoopers.com)

Aika kökkö nimi mun mielestä. Kaveri taas tykkää, on kuulemma originaali?!?!?
Kreivi_Krappula
27.02.2007 15:21:00
Jokainen bändin nimi on huono jos ei tiedä sen merkitystyä itse bändille.
Kreikan meri.
Tietokone
27.02.2007 15:33:28
Omnium Gatherum ja Atreyu.
aleksi
27.02.2007 15:39:14
Jokainen bändin nimi on huono jos ei tiedä sen merkitystyä itse bändille.

Niin, no... Jospa sellaista merkitystä ei alunperin olekaan. Esimerkkejä löytynee ylhäältä aina ekalle sivulle asti.

Jottei menis off-topikoinniks, niin pistetäänpä muutama mielestäni paska nimi tähän:
God is an astronaut (hyvä bändi tosin)
Guitar Wolf (hyvä bändi tämäkin)
...enkä jaksa enempää.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
oo-p
27.02.2007 16:37:25

haluaisin lisätä vielä kaikkien sellaisten bändien nimet, jotka soittavat huonoa musiikkia.

Ei pidä paikkaansa, tiedän muutamittain kehnosti nimettyjä bändejä, jotka soittavat (ainakin kohtalaisen) hyvää musiikkia..
Terve, ja kiitos kaloista!
oo-p
27.02.2007 16:43:38

The Rasmus. Hyi vittu. Se on ehdottomasti pahin.

Vihaan ko. bändiä ja sen musiikkia. nimi tulee muuten sanoista "trash" ja "mosh", joiden oli tarkoitus alunperin kuvata bändin musiikkia. Nykyään nimi voisi olla paremmin vaikka The Paskus

Apulanta.

Mielestäni Apulanta on mitä mainioimpia punk-poppoon nimiä. Nykyään ei ehkä oikein kuvaa bändin ylikaupallista angstiheviä, mutta kapinallisen punkkarilauman nimeksi mielestäni hyvä..
oo-p
27.02.2007 16:44:36 (muokattu 27.02.2007 16:45:31)

- Kaikki nimet, jotka pyrkivät lisäämään bändin katu-uskottavuutta sisältämällä jonkin instrumentin tai kyseisen bändin musiikillisen tyylisuunnan. Esimerkiksi Guitar Slingers tai vaikkapa Metallica.

Tätä en kyllä allekirjoita yhtään. Se voi usein olla hyväkin juttu että bändin nimi kuvaa sen musiikkia.
oo-p
27.02.2007 16:47:12

Myös kirjain + numero yhdistelmät ovat typeriä.

Ei välttämättä, jos niillä on jokin järkevä merkitys.
oo-p
27.02.2007 16:50:50

CMX, YUP, HIM. Mun mielestä tollasissa nimissä ei ole vaan järkeä. Ärsyttää.

Kuulostaako paremmalta/selvemmältä

-Cloaca Maxima, sitä ei varmaan ees puolet osaa lausua oikein (=tämän takia nimi muuttui CMX:ksi. Joka on muuten yksi maailman parhaista bändin nimistä.)

-Yhdistyneet urbaanit puoskarit -kuvaa soittajia, sellaisenaan olisi liian pitkä.

-His infernal majesty (onko se noin?) ..no joo, tyhmähkö nimi. mutta sisältänee merkityksen.
oo-p
27.02.2007 16:53:38

Ja onhan nyt hei joku Eppu Normaalikin ihan helvetin typerä nimi bändille!

No joo, ehkä. Nimi tulee muuten sanasta abnormal - epänormaali ja täten sisältää myös järkevähkö merkityksen, vaikka kieltämättä vähän typerältä kuulostaakin..
oo-p
27.02.2007 16:58:55

Iron Maiden on ihan hirveä nimi bändille. Siis ihan naurettavaa.

Toivon että tiesit tämän, ennen kuin nimen haukuit, mutta Iron Maiden on keskiajalla käytetty kidutuslaite, arkku jonka sisällä on piikkejä ja jonne ei kannata joutua. ihan hyvä nimi mielestäni, eikä se haittaa jos nimi on vähän naurettava, kunhan se vain palvelee bändiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)