npk 23.07.2007 18:18:57 (muokattu 23.07.2007 18:33:23) | |
---|
52/100. Prkl. E: Listalla ei muuten ollut yhtään Neil Youngia... Ihme sakkia :) E2: Uusintalaskulla 53. "Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash." |
Lesko 23.07.2007 19:08:15 | |
---|
52/100. Prkl. E: Listalla ei muuten ollut yhtään Neil Youngia... Ihme sakkia :) E2: Uusintalaskulla 53. No ei ollut myöskään yhtään Janis Joplinia, Jethro Tullia, Uriah Heepiä, Doorsia yms. IHME PORUKKAA! =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
profitgeier 23.07.2007 20:13:12 | |
---|
3/100. Ommuuten liian lyhyt kirjoitus. |
Lauri0 23.07.2007 20:36:16 | |
---|
2/100 Megadeth - Rust in Peace Megadet - Youthanasia :D |
blackmore81 23.07.2007 21:42:55 | |
---|
Beatlesin levyjäkin varmaan ois listalla, mikäli bändin nimen kirjoitusasu olisi kaikilla yhtäläinen. Osa kirjoittaa vain pelkkä Beatles, toiset taas The Beatles tai Beatles, The jne. |
Marshallga 23.07.2007 22:12:02 | |
---|
Uusimpien ostosten myötä 10/100. Tosin eipä tuo levyhylly muutenkaan ole mikään kovin suuri... Children Of Bodom - Hatebreeder Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son Megadeth - Rust In Peace Megadeth - Countdown To Extinction Megadeth - Youthanasia Metallica - Kill 'Em All Metallica - Master Of Puppets Pantera - Cowboys From Hell Pantera - Vulgar Display Of Power Pantera - Far Beyond Driven |
Lesko 23.07.2007 22:25:25 | |
---|
Beatlesin levyjäkin varmaan ois listalla, mikäli bändin nimen kirjoitusasu olisi kaikilla yhtäläinen. Osa kirjoittaa vain pelkkä Beatles, toiset taas The Beatles tai Beatles, The jne. Näinhän se on, kun katsoo kuinka monta kirjoitusasua tosiaan Beatleseilla on... http://muusikoiden.net/levylista/ha … eyword=beatles&dest=artist& "Mitä takoittaa groove?"
aikavaikea 23.07.2007 22:31:38 | |
---|
Näinhän se on, kun katsoo kuinka monta kirjoitusasua tosiaan Beatleseilla on... http://muusikoiden.net/levylista/ha … eyword=beatles&dest=artist& Muahh, ootte hauskoja. Sergeant Pepper's Lonely Heart's Club Band (1) Sergeants Peppers Lonely Hearts Club Band (1) Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band (1) Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band (1) Sgt. Pepper and The Lonely hearts club band (1) Sgt. Peppers lonely hearts club band (2) Sgt. Peppers lonely hearts club band (2) Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1) Sgt. peppers lonely heart club band (1) Sgt. Peppers lonely hearts club band (8) Sgt. Peppers Lonely Heart's Club Band (1) Sgt. Pepper's Lonely Heart Club Band (2) Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (36) Sgt. Pepper_s lonely hearts club band (1) Sgt.Pepper's Lonely Hearts Club Band (1) I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Wiitala 24.07.2007 02:16:01 | |
---|
Jaahas, päivitystä: Kingston Wall - II (273) Kingston Wall - I (270) Pink Floyd - The Wall (208) Pink Floyd - Dark Side of the Moon (203) CMX - Dinosaurus Stereophonicus (176) CMX - Vainajala (164) CMX - Cloaca Maxima (142) Deep Purple - In Rock (140) 8/100. Eipä muistaakseni suurempaa muutosta suuntaan eikä toiseenkaan. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Zammy 24.07.2007 08:16:01 | |
---|
Olennaista (siis yhtä olennaista kuin tämän ketjun olemassaolo) olisi tietenkin ilmoittaa, että paljonko levyjä ylipäätään omistaa. Jos tuolta top100 listalta löytyy vaikka viitisenkymmentä levyä ja koko hyllystä 60 levyä, niin se on hieman eri asia, kuin että jos nuo viitisenkymmentä levyä muodostavat yhden prosentin levyarsenaalista. Mulla muuten oli jotain kolmisenkymmentä levyä tuosta top100:sta ja levyjä ylipäätään on hieman vajaa 400. Isohko on siis prosentti, olen nolo. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Mika Antero 24.07.2007 08:47:30 | |
---|
Olennaista (siis yhtä olennaista kuin tämän ketjun olemassaolo) olisi tietenkin ilmoittaa, että paljonko levyjä ylipäätään omistaa. Minulla nuo n. 40 osumaa kattavat vähän yli kaksi prosenttia levyhyllyni sisällöstä. Kehnolla matematiikanosaamisella laskettuna. Jos Jumala olisi sähkökitara pitäisi sen soittajan olla Jimi Hendrix. |
Lesko 24.07.2007 08:54:34 | |
---|
Olennaista (siis yhtä olennaista kuin tämän ketjun olemassaolo) olisi tietenkin ilmoittaa, että paljonko levyjä ylipäätään omistaa. Jos tuolta top100 listalta löytyy vaikka viitisenkymmentä levyä ja koko hyllystä 60 levyä, niin se on hieman eri asia, kuin että jos nuo viitisenkymmentä levyä muodostavat yhden prosentin levyarsenaalista. Mulla muuten oli jotain kolmisenkymmentä levyä tuosta top100:sta ja levyjä ylipäätään on hieman vajaa 400. Isohko on siis prosentti, olen nolo. Niin, jokainen voisi laskea sen prosentin, joka tulee omista levyistä verrattuna suosittuihiin sataan levyyn, itsellä oli 12/100 ja levykä oli muistaakseni 136, joten tulos on n. 8,8% Jos siis on 12/100 levyä suosituista levyistä ja kokonaisuutena on 136 levyä, niin laskutoimitus on 12 x (kertaa) 100 / (jaettuna) 136 jee jee.. niin ja sulla Zammy on prosentti 7,5.... että tällasta.... =) "Mitä takoittaa groove?"
Zammy 24.07.2007 08:57:24 | |
---|
Niin, jokainen voisi laskea sen prosentin, joka tulee omista levyistä verrattuna suosittuihiin sataan levyyn Kyllä. Tällä tavoin saadaan selville muusikoiden.netin absoluuttisesti kovin tyyppi. Pienin prosentti voittaa. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |