ydinaukio 26.09.2006 16:10:57 | |
---|
"Gzblah Grvnzipololololoviz joka on suurenmoista puolalaista avantgardegoottisähkökanteleblackpolkkaa, jolla on suurenmoisia lyriikoita ja etenkin sinkku Zdsilav b'hh Blkgrrsznksifiz oli kauan odottamani levyuutuus..." Vittuun tuollanen bändin nimillä snobbailu. Minä sanon että Popeda. Tai sitten asia on niin, että jotkut vain sattuvat tykkäämään sellaisesta musasta, josta sinunlaisillasi ei ole mitään hajua. Ei se ole mitään snobbailua. |
antti.merikapteeni 26.09.2006 20:07:31 | |
---|
Dillinger Escape Plan. Olen yrittänyt tarjota monille, mutta kellekään ei uppoa. Eikä moni sitä tunnu kuuntelevan. Onko näin? " the great googely moogely " |
Skige 26.09.2006 20:10:20 | |
---|
Dillinger Escape Plan. Olen yrittänyt tarjota monille, mutta kellekään ei uppoa. Eikä moni sitä tunnu kuuntelevan. Onko näin? Irony Is A Dead Scene- EP on ainakin kovaa tavaraa. Muu tuotanto ei ole ainakaan vielä iskenyt ihan samalla tavalla. |
pliksu 13.10.2006 11:53:41 (muokattu 13.10.2006 12:02:19) | |
---|
Tuntuis et The Weakerthans niminen kanadalainen indie/powerpop/pop-punk -bändi olisi sellainen. En tajua. Omaan korvaan melkolailla täydellinen bändi :) Levyt ovat poikkeuksetta saaneet arvostusta, mutta kukaan ei tunnusta mitään. Ehkä tässä vetoaa toi kauniin fiilistelyn ja raikkaan energisen poppispunkin symbioosi. Tosi kaunis jako näiden kahden tyylin välillä. Vittuun tuollanen bändin nimillä snobbailu. Minä sanon että Popeda. Iso osa hyvää musiikkia tehdään suurijen toimioiden ulukopuolella. Uusien, hyvien pienempien bändien löytäminen tuottaa mielihyvää ihan siksikin, että ne on hyviä. Ei ainoastaan siksi, että niitä olisi kunnioitettavaa kuunnella yksin. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
Mechanizm 13.10.2006 12:56:10 (muokattu 13.10.2006 13:00:30) | |
---|
Sirrah Medallia 90-luvun puolivälin Puolasta. Levyt Ache ja Will Tomorrow Come? ovat kestäneet minulla kuuntelua tolkuttomasti. Persoonallinen bändi, joka koostui käsittääkseni klassisen musiikin opiskelijoista. Valitettavasti hajosi kahden levyn jälkeen. Osa miehisöstä jatkaa The Man Called Tea projektissa. http://membres.lycos.fr/sirrah/Tuolla on jotain kuunneltavissa. Jairus Hardcore/emo/screamo/whatever bändi Englannin Kentistä. The Need to Change the Mapmaker -levy toimii. www.jairusonline.co.uk"Computers in the future may weigh no more than one and a half tons."
-Popular Mechanics, 1949 |
Milkop 13.10.2006 15:03:51 | |
---|
Dillinger Escape Plan. Olen yrittänyt tarjota monille, mutta kellekään ei uppoa. Eikä moni sitä tunnu kuuntelevan. Onko näin? Miss Machine löytyy ja kolisee. Hienoa sekosekomättöä. |
L4t3 13.10.2006 15:08:27 | |
---|
Minun kaveriporukasta ei kukaan kuuntele 60-luvun rokkia, josta itse pidän suuresti. Kaikki tuntuvat olevan nykyään pelkkiä metallimiehiä. Timolaukku Taateli ja Viljo Anselmi.
/ S.M.A.K - Jäsen. |
Lesko 13.10.2006 15:37:51 | |
---|
Minun kaveriporukasta ei kukaan kuuntele 60-luvun rokkia, josta itse pidän suuresti. Kaikki tuntuvat olevan nykyään pelkkiä metallimiehiä. Olen huomannut tuon saman ilmiön.. metllimiehiä ovat juu... Aika ajoin joku sitten sillain vähän varoen kyseleekin jostain bändistä tai jotain sellasta.. se on aina yhtä huvittavaa, mutta pakkohan kertoa on... =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
piipii 13.10.2006 20:15:32 (muokattu 13.10.2006 20:16:16) | |
---|
Minun kaveriporukasta ei kukaan kuuntele 60-luvun rokkia, josta itse pidän suuresti. Kaikki tuntuvat olevan nykyään pelkkiä metallimiehiä. Jahas..minä taas olen törmännyt siihen, että metallinaisia ei omassa kaveri piirissä ole ketään. Kuuntelen kyllä muutakin (lähinnä jos radio auki), mutten lähe istuu mihinkää poppi mestaan. Harmittelen edelleen että mielestäni Raahessa ei ole mitään paikkaa mis vois pelkkää metallia kuunnella, olise sit rankempaa tai ei...joskus näin.. "kaksi reittiä,yksi suunta";-) |
tommijk 14.10.2006 01:43:13 (muokattu 14.10.2006 01:47:01) | |
---|
Spiritual Beggars Threshold Green Carnation Hybrid Children Tangent King's X Trouble Mae Proto-kaw Kyllähän porukka noita kuuntelee. Mutta enemmän huomiota ansaitsisivat. pöö.. |
Tunttone 27.10.2006 13:49:09 | |
---|
Disrupt ja yleensäkkin ainakaan minun kaverini eivät punkkia kuuntele paitsi jotai Ramonesia. Tuntematon klassikko. |
L4t3 31.10.2006 17:40:52 | |
---|
Disrupt ja yleensäkkin ainakaan minun kaverini eivät punkkia kuuntele paitsi jotai Ramonesia. Onhan mulla esimerkiksi hyllyssä pölyttymässä Sumneljäykköstä. Eikse sitten oo tr00punkkia, vai onko se jotain emoilushittiä? MmMhsmöÖRArghÖrg!! - Hammer smashed face (Cannibal Corpse) |
ville viaton 31.10.2006 22:46:41 | |
---|
Jaa-a. Alwa, Fomp, Hoven Droven, Urga, Gåte, Pettersson & Fredriksson, Garmarna, Ragnarök, Fatang, Harv, Sorten Muld, Den Fule, Ale Möller Band, Bazar Blå... Kyllähän näitä riittää... : ) Sekä Garmarna että Ale Möller Band ovat tuttuja.. Rock'n'roll is never die. |
Heartwood 31.10.2006 22:51:16 | |
---|
Tuntuis et The Weakerthans niminen kanadalainen indie/powerpop/pop-punk -bändi olisi sellainen. En tajua. Omaan korvaan melkolailla täydellinen bändi :) Levyt ovat poikkeuksetta saaneet arvostusta, mutta kukaan ei tunnusta mitään. Ehkä tässä vetoaa toi kauniin fiilistelyn ja raikkaan energisen poppispunkin symbioosi. Tosi kaunis jako näiden kahden tyylin välillä. Hei, tuohon on muuten pitänyt tutustua. Bändi on tuttu ainoastaan Bad Religion -solisti Greg Graffinin soololätyltä Cold as the Clay, jolla ainakin osa bändin soittajista veivaa. Hyvä levy muuten sekin, sellaista vähän Crazy Horse -tyylistä soittoa yhdistettynä perinteisempään kantriin. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
WM 02.11.2006 06:38:05 | |
---|
Minun kaveriporukasta ei kukaan kuuntele 60-luvun rokkia, josta itse pidän suuresti. Kaikki tuntuvat olevan nykyään pelkkiä metallimiehiä. Niimpä, nykyään ei voi olla muutaku joku hevari tai räppäri. Esim mulla on pitkä letti, ainut hevi mitä kuuntelen on maiden ja wasp (ellei kasari rockia heviks lasketa) blueskin menee hyvin. "eix alexi laiho ookki paraz?!!1" -näitä tulee aina.. huoh.. Mutta asiaan, jos iron maidenia ei kuuntelisi kukaan muu, olisin ainut ;D "M.netin virallinen rölöilijä" -Teme007
"Elämä on kuin WM. Haiseva ja läski" - Magic Bullet |
taikakameli 02.11.2006 21:16:52 | |
---|
Focusta ei kovin moni tunnu kuuntelevan Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Lord of the strings 02.11.2006 22:24:22 | |
---|
Focusta ei kovin moni tunnu kuuntelevan Moving Waves on kova levy. Jan Akkerman on eräs aliarvostetuimpia kitaristeja, munsta. Blue Öyster Cult -diggareita ei usein tule vastaan. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
south_of_heaven 02.11.2006 22:25:09 | |
---|
Kukaan ei tykkää Pig Destroyerista itki south_of_heaven |
jigsore 02.11.2006 23:08:21 | |
---|
Kukaan ei tykkää Pig Destroyerista Eipä vissiin! Kukaan ei tykkää !T.O.O.H.!:sta, Alarumista eikä Yakuzasta :( jo nyt on saatana |
texjazz 04.11.2006 14:32:00 | |
---|
Yhden miehen työläisbändiä Bllly Braggia ei kuuntele kuin minä ja Johnny Marr Englannista. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |