MarkoS 13.02.2012 20:23:27 | |
---|
Joskus yläasteella soitettiin Pelle Miljoonan kanssa Moottoritie on kuuma ja gabriel jossain bänditapahtumassa. Jännitti v*tusti. Oli aika lungi heppu. Tästä oli VHS-tallennekin. Nyttemmin tuhoutunut.. Erja Lyytisen tapasin joskus viime vuonna keikkansa jälkeen. Tästä tais jäädä kuvakin kaverin kännykkään todisteeksi. Ei muusikko, mutta viimekesänä olin Jone Nikulan kanssa samassa vuoristoradan vaunussa (samaan aikaan). Timo Rautiaiselle heitin jonkun mielestäni hauskan jutun Bar Wilhelmissä jostain syystä tavatessamme keikan ja encoren välissä. Ei nauranut, petyin. Anthony Parviaisen kanssa vaihdettiin ajatuksia vuoden 2010 Raskasta Joulua -keikan jälkeen Mikkelin Vaakunassa. Ei tarkempaa muistikuvaa näistä ajatuksista.. jaa... |
carnation 13.02.2012 20:31:21 | |
---|
Silloin kun olin juniori, Bablo kävi meillä saunassa. Oiskohan isä sen jotenkin tuntenut, kuka näitä muistaa. Nyt kaikki kysyvät, että kuka vitun Bablo. No hei ettekste tunne: http://fi.wikipedia.org/wiki/Bablo"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
baron 13.02.2012 23:25:44 (muokattu 13.02.2012 23:27:39) | |
---|
velipesonen: Jatkan edelleen hyväksi havaitsemaani vitsiä ja kysyn olitteko Jopen ja Irwinin kanssa samassa lentokoneessa samaan aikaan? Irwin jengeineen istui seuraavassa rivissä mun takana ja piti yölennolla koko konetta hereillä! Tarjosi se mulle yhdet paukut kun kerroin sille jutun jota en vaitiolovelvollisuuden takia voi tässä toistaa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Wolfgang 13.02.2012 23:37:18 | |
---|
Laivalla juttelin Kristian Meurmannin kanssa ja kun tytöt tuli kyselemään siltä nimmareita, esitin olevani Kristianin kitaristi. Melkein kävi flaksi myös tällä taktiikalla mutta laiva ehti tulla satamaan. Don't think twice it's all right. |
sahkuifk 14.02.2012 00:23:41 | |
---|
Wolfgang: Laivalla juttelin Kristian Meurmannin kanssa ja kun tytöt tuli kyselemään siltä nimmareita, esitin olevani Kristianin kitaristi. Melkein kävi flaksi myös tällä taktiikalla mutta laiva ehti tulla satamaan. Tuosta tulikin mieleen että tunnen Meurmannin oikean kitaristin... Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Jeszse 14.02.2012 09:40:04 | |
---|
Murgo: Söin kerran lounasta samassa pöydässä Jope Ruonansuun kanssa. :) Mun faija oli Jopen 40v synttäribileissä sillon ku ne nyt oli. Marstion Harri on faijan hyvä ystävä, ja oli saanu kutsun itelleen ja avecille, ja siitä se sit lähti. :D |
Aurelie 14.02.2012 10:59:25 | |
---|
Olen tavannut ja jutellut hieman CMX:n laulajan kanssa, kun olin Turussa kuka-nimisessä baarissa, ulkona tupakalla ja hän sattui menemään ohi. Huomasin, että hän oli hän ja sanoin sitten jotain ja selitin, että isosisko tykkää kovasti CMX:stä. :) Toinen tapaaminen oli Kauko Röyhkän kanssa. Hän oli myös kyseisessä baarissa käymässä ja taidettiin pari sanaa vaihtaa. Kolmas tapaaminen oli Jonna Tervomaan kanssa, mutta se oli oikeastaan sellainen nimmarinjakelu-tilaisuus, halattiin ja vaihdettiin pari sanaa. When you stop dreaming It's time to die |
Linnunlaulupuu 18.02.2012 02:27:24 | |
---|
sahkuifk: Tuosta tulikin mieleen että tunnen Meurmannin oikean kitaristin... Sä saat varmaan tajuttomasti pesää. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Atomic Cafe 18.02.2012 03:18:30 (muokattu 18.02.2012 03:44:41) | |
---|
baron: Irwin jengeineen istui seuraavassa rivissä mun takana ja piti yölennolla koko konetta hereillä! Tarjosi se mulle yhdet paukut kun kerroin sille jutun jota en vaitiolovelvollisuuden takia voi tässä toistaa. Jos se Irwinin jengi oli Irwinin Lapset niin minä olen kiivennyt niiden kanssa puuhun. Jos se on joku vanhempi jengi niin siitä minä tiedä mitään. |
baron 18.02.2012 09:48:40 (muokattu 18.02.2012 09:51:31) | |
---|
Atomic Cafe: Jos se Irwinin jengi oli Irwinin Lapset niin minä olen kiivennyt niiden kanssa puuhun. Jos se on joku vanhempi jengi niin siitä minä tiedä mitään. Kyllä se oli vanhempi jengi. En tarkkaan muista vuotta mutta lienee ollut joskus 60-70 lukujen vaihteessa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
elbowski 18.02.2012 17:19:51 | |
---|
Linnunlaulupuu: Sä saat varmaan tajuttomasti pesää. Haha, sehän muuten itse asiassa saa! 'The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!'
|
carnation 18.02.2012 17:36:48 | |
---|
Ei kun hei, nythän mää muistan. Ei ole ehkä yhtä kova juttu kuin tuo Bablo josta aiemmin mainitsin, mutta tulipa mieleen. Oulu, vuosi 2008 ja Qstockin jälkimainingeissa kuljailin eräässä baarissa hieman vastahakoisestikin kavereiden kanssa. Olimme poistumassa ulos siitä hikisestä ja ahtaasta juottolasta, kunnes naulakoiden läheisyydestä huomasin tuolloin Qstockissa esiintyneen Manic Street Preachers -yhtyeen James Dean Bradfieldin. Sopivassa tuubassa uskaltauduin tietenkin juttusille, normaalit kättelyt, kehumiset ja vuolaat ylisanat sujuvasta festariesiintymisestä sekä koskettavasta musiikistansa jne. Ihan säväyttävä ja yllättävä hetki oli se. Hieno mies. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
tsugaru 19.02.2012 17:36:41 | |
---|
digitaalimies: Navarro? Mustaine? Grohl? Lindholm? Lombardo? Tai Brubeck. Kutsuttakoon muita Daveja sukunimellisinä, mutta Isokynää olen tottunut kutsumaan Daveksi vaan. - Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen |
yellow 19.02.2012 18:16:31 (muokattu 19.02.2012 18:18:45) | |
---|
-Paul Di'Anno -Costello Hautamäki -Blaze Bayley -Runkku Käsmä -Jarkko Ahola -Jone Nikula -T.Nikki |
poppamies 19.02.2012 18:21:05 | |
---|
Murgo: Söin kerran lounasta samassa pöydässä Jope Ruonansuun kanssa. :) Asuin hotelissa samassa kerroksessa Kirkan kanssa ja vaihdettiin muutama sana käytävällä ja söimme seuraavana aamuna aamiaisen samassa pöydässä. Vieläpä niin että Kirka kysyi multa kohteliaana miehenä että voiko hän istua siihen. G strings are for strippers |
baron 19.02.2012 18:37:29 (muokattu 19.02.2012 18:38:04) | |
---|
poppamies: Asuin hotelissa samassa kerroksessa Kirkan kanssa ja vaihdettiin muutama sana käytävällä ja söimme seuraavana aamuna aamiaisen samassa pöydässä. Vieläpä niin että Kirka kysyi multa kohteliaana miehenä että voiko hän istua siihen. Mä olin kerran Kisun (Järnström) kanssa illallisella niin Kisun kaveri Kirka ilmestyi paikalle ja liittyi seuraan! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
WTBKirk 19.02.2012 20:34:38 | |
---|
Tuki oltua toissa kesänä Jone Nikulan kanssa Green dayn keikalla. |
Nuages 19.02.2012 20:41:35 (muokattu 19.02.2012 20:41:52) | |
---|
WTBKirk: Tuki oltua toissa kesänä Jone Nikulan kanssa Green dayn keikalla. Mistä lähtien Jone Nikula on ollut muusikko? pilk. nus. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Jokapaikanapina 19.02.2012 20:47:59 (muokattu 19.02.2012 20:48:16) | |
---|
Nuages: Mistä lähtien Jone Nikula on ollut muusikko? pilk. nus. Mistä koko hemmo on edes tunnettu? EDIT: Tai missä on ansioitunut. |
baron 19.02.2012 20:48:16 | |
---|
Mä oon hoitanut aika monen kuuluisan muusikon tippurit mutta valitettavasti en voi nimilistaa pistää kehiin. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |