sticky fingers 13.05.2009 12:50:20 | |
---|
Pistäkää vaan spotifyn hakuun "Fuck" niin voitte koota ihan oman listanne. :) Kyllä tuo lista mulla ainakin aukes. Ja meni kiinni samantien... -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
TommiTomminen 13.05.2009 18:08:17 | |
---|
HarriP: Mjaa. Jos tän kopioisi siihen spotifyn search ruutuun niin sit löytynee: spotify:user:memedesigner:playlist:0hI0kfn2nurCQ3naDZIlpk Kas vain, nyt se sitten aukesi kun kokeilin. Ei taida jäädä kuunteluun, sori. |
HarriP 13.05.2009 20:50:19 | |
---|
Joo, siinä tiettyä huumoria tavoiteltiin biisinnimien järjestyksellä, mut taisi mennä ohi ... eiku meni väärään threadiin. Joku huumorithreadi olisi ollut paree. Tsorge! |
author 14.05.2009 15:24:35 | |
---|
Kuuntelin juuri Dazea ja Mr. Presidenttiä. Kaikkeen sitä sortuukin tämän ohjelman kanssa. :) |
StoRBa 14.05.2009 15:39:29 | |
---|
Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
nirzin 14.05.2009 16:02:24 | |
---|
Mutta koskahan julkaistaan se lehti- tai nettijuttu, josta löytyisi vastaus kaikkein olennaisimpaan Spotify:tä koskevaan kysymykseen: Mitä merkitsee äänitteen tekijöiden saamalle korvaukselle se, että jätän ostamatta CD:n ja sen sijaan kuuntelen sitä Spotifyssä? Eli kuinka suuren korvauksen levy-yhtiö ja tekijät saa, kun soitan CD:n läpi Spotifyssä? Montako kertaa minun pitää se levy kuunnella, jotta korvausta kertyy saman verran kuin jos olisin ostanut CD:n? Onko maailmassa kukaan vielä edes yrittänyt selvittää vastausta näihin? |
StoRBa 14.05.2009 16:04:37 | |
---|
nirzin: Mutta koskahan julkaistaan se lehti- tai nettijuttu, josta löytyisi vastaus kaikkein olennaisimpaan Spotify:tä koskevaan kysymykseen: Mitä merkitsee äänitteen tekijöiden saamalle korvaukselle se, että jätän ostamatta CD:n ja sen sijaan kuuntelen sitä Spotifyssä? Eli kuinka suuren korvauksen levy-yhtiö ja tekijät saa, kun soitan CD:n läpi Spotifyssä? Montako kertaa minun pitää se levy kuunnella, jotta korvausta kertyy saman verran kuin jos olisin ostanut CD:n? Onko maailmassa kukaan vielä edes yrittänyt selvittää vastausta näihin? Oli näistä jossain vaiheessa jotain spekulaatiota, joissa oli jotain numeroitakin kehissä. Varmasti summa, joka päätyy artistille, on hyvin pitkälti kiinni levy-yhtiöstä. Ja onhan se aina enemmän kuin, jos lataa laittomin keinoin. Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
TommiTomminen 14.05.2009 16:11:14 | |
---|
nirzin: Mutta koskahan julkaistaan se lehti- tai nettijuttu, josta löytyisi vastaus kaikkein olennaisimpaan Spotify:tä koskevaan kysymykseen: Mitä merkitsee äänitteen tekijöiden saamalle korvaukselle se, että jätän ostamatta CD:n ja sen sijaan kuuntelen sitä Spotifyssä? Eli kuinka suuren korvauksen levy-yhtiö ja tekijät saa, kun soitan CD:n läpi Spotifyssä? Montako kertaa minun pitää se levy kuunnella, jotta korvausta kertyy saman verran kuin jos olisin ostanut CD:n? Onko maailmassa kukaan vielä edes yrittänyt selvittää vastausta näihin? Miulle kyllä riittää, että Spotify oikeasti maksaa niitä rahoja johonkin päin ja kunhan hommat oikeasti rullaavat artistien itse solmimien sopimusten mukaisesti eikä heitä lytätä niin asia ok. Jos haluan erikseen antaa rahaa jollekin artistille niin laitan sitten vaikka postilla. |
Perzzza 15.05.2009 11:44:06 | |
---|
Olisikos kellään inviteä? Kokeilin kaverin tunnuksilla ja jumankauta jäin koukkuun! Siinä kaksi valokeilaa muodostaa sydämen, savu nousee ja nainen nauraa. -Broadcasters |
poppamies 15.05.2009 17:29:43 | |
---|
Perzzza: Olisikos kellään inviteä? Kokeilin kaverin tunnuksilla ja jumankauta jäin koukkuun! Tuolta olen kourallisen saanut itselle ja kavereille. http://www.gratiskungen.se/gratis/f … ratis-invite-till-spotify_2114.htmlKannattaa katsastaa silloin tällöin. Sinne tulee uusia kutsuja päivittäin. Olisiko reilu kuukausi kun hain omani sieltä. Silloin oli jaettu 70.000 kpl Tällähetkellä on jo jaettu 120.000, eli kyllä niitä tulee sinne jatkuvalla syötöllä. G strings are for strippers! |
Tohtori Tonus 15.05.2009 19:42:02 | |
---|
Laitellaans tännekin, jos apuva löytyisi: "Kokeilin tuossa Spotifyta kun ihmiset siitä niin vaahtoavat, ja tuli heti ongelma :D Miksi tuo ei scrobblaa mitään, vaikka asetuksista on ruutu rastitettu ja tunnus ja salasana annettu? On kokeiltu käynnistää uudelleen sekä Spotify että Last.fm. E: Semmoisen huomasin vielä, että kun olen kirjoittanut Spotifyn asetuksiin last.fm-tunnukseni ja kun käynnistän ohjelman uudelleen, siellä lukee Bhaadi ihan oikein, mutta salasanan tähtijono on vaikka kuinka paljon pidempi kuin oikea salasanani. Eli röytääkö Spotify jotenkin sen salasanan ja siksi ei onnistu scrobblailu...?" Pitti pystyyn! |
TommiTomminen 15.05.2009 20:07:00 | |
---|
Tohtori Tonus: Laitellaans tännekin, jos apuva löytyisi: "Kokeilin tuossa Spotifyta kun ihmiset siitä niin vaahtoavat, ja tuli heti ongelma :D Miksi tuo ei scrobblaa mitään, vaikka asetuksista on ruutu rastitettu ja tunnus ja salasana annettu? On kokeiltu käynnistää uudelleen sekä Spotify että Last.fm. E: Semmoisen huomasin vielä, että kun olen kirjoittanut Spotifyn asetuksiin last.fm-tunnukseni ja kun käynnistän ohjelman uudelleen, siellä lukee Bhaadi ihan oikein, mutta salasanan tähtijono on vaikka kuinka paljon pidempi kuin oikea salasanani. Eli röytääkö Spotify jotenkin sen salasanan ja siksi ei onnistu scrobblailu...?" Ränkkää tarpeeksi pitkään ja kokeile laittaa mese pois päältä. Näillä toimi miulla, nyt se scrobblailee ihan ok. Huomioi myös, että spotifyn scrobblaamat biisit ilmaantuu suoraan sinne last.fmn sivulle, eikä suinkaan näy tuolla alapalkissa. |
Karhuherra 15.05.2009 20:07:20 | |
---|
Tohtori Tonus: Laitellaans tännekin, jos apuva löytyisi: "Kokeilin tuossa Spotifyta kun ihmiset siitä niin vaahtoavat, ja tuli heti ongelma :D Miksi tuo ei scrobblaa mitään, vaikka asetuksista on ruutu rastitettu ja tunnus ja salasana annettu? On kokeiltu käynnistää uudelleen sekä Spotify että Last.fm. E: Semmoisen huomasin vielä, että kun olen kirjoittanut Spotifyn asetuksiin last.fm-tunnukseni ja kun käynnistän ohjelman uudelleen, siellä lukee Bhaadi ihan oikein, mutta salasanan tähtijono on vaikka kuinka paljon pidempi kuin oikea salasanani. Eli röytääkö Spotify jotenkin sen salasanan ja siksi ei onnistu scrobblailu...?" Muistitko painaa apply -sieltä alhaalta, kun laitoti noi last.fm tunnuksesi siihen? Parhaat naiset pokataan tractor pullingeissa. |
TommiTomminen 15.05.2009 20:09:20 | |
---|
Karhuherra: Muistitko painaa apply -sieltä alhaalta, kun laitoti noi last.fm tunnuksesi siihen? Onhan tietokoneesi päällä? |
Tohtori Tonus 15.05.2009 20:24:53 | |
---|
Huomioi myös, että spotifyn scrobblaamat biisit ilmaantuu suoraan sinne last.fmn sivulle, eikä suinkaan näy tuolla alapalkissa. No katos perkelettä :D Eipä siis mitään, kröhömm... Pitti pystyyn! |
valtse 15.05.2009 21:06:52 | |
---|
Ovatko muut muuten panneet merkille, että ainakaan yli viikkoon ei ole tullut käytännössä yhtään mainosta, edes niitä Spotify premium-mainoksia? Ainoastaan se Spotifyn oma lyhyt välipimputus tulee silloin tällöin. Olisiko tyyntä myrskyn edellä... As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
SirElwood 15.05.2009 21:11:28 | |
---|
valtse: Ovatko muut muuten panneet merkille, että ainakaan yli viikkoon ei ole tullut käytännössä yhtään mainosta, edes niitä Spotify premium-mainoksia? Ainoastaan se Spotifyn oma lyhyt välipimputus tulee silloin tällöin. Olisiko tyyntä myrskyn edellä... Juuh. On tullut huomattua. Luulin jo ensin että joku on mulle hankkinu salaa mainoksettoman version. Heh... |
loituma 15.05.2009 21:12:29 | |
---|
valtse: Ovatko muut muuten panneet merkille, että ainakaan yli viikkoon ei ole tullut käytännössä yhtään mainosta, edes niitä Spotify premium-mainoksia? Ainoastaan se Spotifyn oma lyhyt välipimputus tulee silloin tällöin. Olisiko tyyntä myrskyn edellä... Mulle kyllä tulee se premium-mainos varmaan viiden biisin välein. http://www.mikseri.net/artists/exitium.115257.php |
Jokapaikanapina 15.05.2009 21:18:10 | |
---|
Joo mullakin on tullu useemmankin kerran levyn aikana ja parikin mainosta peräkkäin |
yurban 15.05.2009 21:33:25 | |
---|
Hyvä joo välillä vaan nakertaa tuo et "This album is currently not available in Finland". Huomasin kylläkin että maata pystyy vaihtamaan kun proxyllä kirjautuu spotifyn sivuille ja sieltä asetuksista vaihtaa maan. Missä maassa sitten on parhaat valikoimat? |