taikakameli 27.09.2006 16:30:37 (muokattu 27.09.2006 16:33:01) | |
---|
Viime aikoina pudonnut: Jeff Buckley, Tool, Gojira, Sydän Sydän, Smashing Pumpkins, The Meters Kertokaapa Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Kärpäsruoska 28.09.2006 15:16:16 | |
---|
Edellisiin ei tule jostain syystä mitään mieleen, äh. Itse olisin kuitenkin kiinnostunut jostain sellaisesta, mitä Opethin Damnation ja vaikkapa Green Carnationin The Acoustic Verses edustavat. Jotain syksyistä, kuutamoista ja kaunista. Akustisvoittoista vieläpä. Kiitos. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
carnation 28.09.2006 15:56:42 | |
---|
Itse olisin kuitenkin kiinnostunut jostain sellaisesta, mitä Opethin Damnation ja vaikkapa Green Carnationin The Acoustic Verses edustavat. Jotain syksyistä, kuutamoista ja kaunista. Akustisvoittoista vieläpä. Kiitos. Suosittelisin syvästi Sun Kil Moon -yhtyeen levyjä Tiny Cities sekä Ghosts of the Great Highway. Tuosta voi kuunnella kokeeksi pari kappaletta: www.myspace.com/sunkilmoonband "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
aziztcf 29.09.2006 16:15:48 (muokattu 29.09.2006 16:16:05) | |
---|
Jukkapoika ja Kompostikopla Jukkapoika ja Jenkkarenkka Kapteeni Ä-ni Emmie ny reggaeta ehtiny. Kyllä reggaest diggaan mut nää oli jo tuttuja :) Tulenkantajat Tätäkin jo löytyy. musiikki on ku paskantamine |
lxi 29.09.2006 16:24:20 | |
---|
Itse olisin kuitenkin kiinnostunut jostain sellaisesta, mitä Opethin Damnation ja vaikkapa Green Carnationin The Acoustic Verses edustavat. Jotain syksyistä, kuutamoista ja kaunista. Akustisvoittoista vieläpä. Kiitos. Ulver - Kveldssanger The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Rattata 29.09.2006 17:39:33 | |
---|
Hannibal&Soppa, lisää hyvää suomiräppiä mulle. asa, ruudolf. M.A.C.H.O. #11 |
Heartwood 29.09.2006 22:03:27 | |
---|
Itse olisin kuitenkin kiinnostunut jostain sellaisesta, mitä Opethin Damnation ja vaikkapa Green Carnationin The Acoustic Verses edustavat. Jotain syksyistä, kuutamoista ja kaunista. Akustisvoittoista vieläpä. Kiitos. Kotimainen Tenhi on erinomaista tunnelmointia, vaikkapa Väre-levy kuunteluun. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
Kärpäsruoska 29.09.2006 23:15:33 | |
---|
Ulver - Kveldssanger Kotimainen Tenhi on erinomaista tunnelmointia, vaikkapa Väre-levy kuunteluun. Juuri tällaista hain, molemmat ovat tosin jo ennestään tuttuja. Suosittelisin syvästi Sun Kil Moon -yhtyeen levyjä Tiny Cities sekä Ghosts of the Great Highway. Tuosta voi kuunnella kokeeksi pari kappaletta: www.myspace.com/sunkilmoonband Tämä ei ollut, kiitoksia. Täytyypä yrittää ottaa jotenkin enemmänkin selvää tästä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Heartwood 29.09.2006 23:24:39 | |
---|
Juuri tällaista hain, molemmat ovat tosin jo ennestään tuttuja. Heh, onkos niin ikään kotimainen Nest sitten tuttu? Vähän tuon Tenhin kaltaista utuilua, pääsoittimena kantele. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
Kärpäsruoska 29.09.2006 23:38:06 (muokattu 29.09.2006 23:39:06) | |
---|
Nythän kirjoittelen tänne oikein tulvimalla. Heh, onkos niin ikään kotimainen Nest sitten tuttu? Vähän tuon Tenhin kaltaista utuilua, pääsoittimena kantele. Hupaisaa, muutama päivä sitten se ei olisi ollut tuttu. Törmäsin yhtyeeseen kuitenkin tässä juuri, lupaavaltahan tuo vaikuttaa. Ja October Falls on myös tuttu, samoin Empyriumin Where at Night the Wood Grouse Plays, jos joku niitä aikoo ehdottaa. Onhan näitä, mutta jotain uuttakin pitäisi löytää. Äh, nyt koko asia tuntuu jotenkin typerältä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
jessa 01.10.2006 12:22:05 | |
---|
Polly Jean Harvey on addiktoinut minut pahoin... Millä voisin lieventää oireita? |
Nieby 01.10.2006 12:37:11 | |
---|
en nyt osaa sanoa, minkä tapaista erityisesti haen. joku asiasta jotain tietävä voisi listata jotain "kikkeli"-tuplapedaaliheviä. siis sellaista missä ois ihan kunnon jykevää tuplapedaaliakamaa. |
L4t3 01.10.2006 12:57:15 | |
---|
Innostuin kovasti Opethista. Suositelkaa samankaltaisia bändejä! Timolaukku Taateli ja Viljo Anselmi.
/ S.M.A.K - Jäsen. |
gorgonoidi 01.10.2006 13:14:13 | |
---|
Innostuin kovasti Opethista. Suositelkaa samankaltaisia bändejä! Suomalainen Farmakon kannattaa tsekata. Se on Suomen Opeth, mutta hieman kierompaa menoa. Jos kuitenkin vasta hetki sitten innostuit Opethista, kannattaa uhrata sille aikaa jotta voi tutkia kyseistä bändiä. Itselläni se vei kaikkien muiden bändien paikan pariksi kuukaudeksi. |
Julmettu 01.10.2006 13:16:36 | |
---|
en nyt osaa sanoa, minkä tapaista erityisesti haen. joku asiasta jotain tietävä voisi listata jotain "kikkeli"-tuplapedaaliheviä. siis sellaista missä ois ihan kunnon jykevää tuplapedaaliakamaa. Tuli mieleen Machine Head. Ja Pissing Razors. Mutta ei taida aivan olla semmosta haussa. Testaa silti. np: Machine Head - Davidian, tukutukutuku |
carnation 01.10.2006 15:38:39 (muokattu 01.10.2006 15:38:53) | |
---|
Innostuin kovasti Opethista. Suositelkaa samankaltaisia bändejä! Porcupine Tree (levyt Deadwing ja In Absentia) Dark Suns "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
mikko1 01.10.2006 15:54:18 | |
---|
HC-punkosastolta minulle kolisee esimerkiksi Discharge, kotimaisista Rattus ja Kaaos. Mihin jatkaisin? Kotimaiset nimet ovat enimmäkseen hallussa, eli uudet tuttavuudet maamme rajojen ulkopuolelta olisivat tervetulleita. Anti-Cimex, Poison Idea, Diskonto ja Wolfbrigade. |
milkman 01.10.2006 22:28:33 | |
---|
Innostuin kovasti Opethista. Suositelkaa samankaltaisia bändejä! onhan tuo Insomnium jokseenkin samoilla linjoilla..tai no..testaa Räyhä |
Ziggy Bubba 04.10.2006 00:30:31 | |
---|
Viime aikoina pudonnut: Jeff Buckley, Tool, Gojira, Sydän Sydän, Smashing Pumpkins, The Meters Kertokaapa Miten ois vaikkapa Mastodon. Uusi maan mainio Blood Mountain lätty kertonee mistä on kyse. www.mikseri.net/sigkk My musique |
jigsore 04.10.2006 00:34:45 | |
---|
Innostuin kovasti Opethista. Suositelkaa samankaltaisia bändejä! Memfis. Näytettä löytyy osoitteesta http://www.memfis.tk/ jo nyt on saatana |