Aihe: cdon.com
1 2 3 4 527 28 29 30 31
Heatseeker
20.07.2007 10:30:41
Ok, kiitti. Näyttää Frank Zappan levyt olevan sitten lopussa, ne kaksi mitkä tilasin on viivattu yli, samoin kuin yksi aikaisemmin tilattu Zappa-levy.

Juu näköjään. Mulla on sama juttu Zappan levyjen kanssa, mutta muut on tulossa ihan normaaliin tapaan.
jee
opuh
20.07.2007 11:32:03
Tossa kaksi päivää sitten tilasin ekan kerran ja nyt mietinkin, että lähettääkö ne sen tilauksen vahvistuksen lisäksi viestin sitten kun ne levyt lähtee matkaan tai jotain vastaavaa?
Hahahah
aikavaikea
20.07.2007 11:38:29
lähettääkö ne sen tilauksen vahvistuksen lisäksi viestin sitten kun ne levyt lähtee matkaan tai jotain vastaavaa?

Kyllä ne yleensä lähettää. Sen lisäksi voit cdonin sivuilla käydä tsekkaamassa tilausstatuksesi ihan erikseenkin.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
MadMatt
20.07.2007 16:40:09 (muokattu 20.07.2007 16:41:02)

Aikaisemmin tuli lähteneiden tilausten yhteydessä viesti joka sisälsi loppusumman ja viite numeron. Laskut oli mukava maksaa kun sitä paperilaskua ei välttämättä tarvinnut. Nykyisin tulee viestissä vajavaiset laskutus tiedot ja paperilaskusta joutuu tiedot näpyttelemään koneelle.
Samoin tilausstatus systeemiä on muutettu huonompaan suuntaan.
Nothin' but the blues
carlos
22.07.2007 16:52:39
Mä en jostain syystä saa enää tilattua laskulla. Vaihdoin asiakastietoihin osoitteeni, niin maksuvaihtoehdoksi jäi ainoastaan visa. Ei kai tampereen hämeenpuisto nyt niin pahamaineista seutua ole? ;) Kaikki laskut on maksettu ajallaan, joten siitä tämä ei ainakaan johdu.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Jarkko G.
22.07.2007 21:25:57
Mä en jostain syystä saa enää tilattua laskulla. Vaihdoin asiakastietoihin osoitteeni, niin maksuvaihtoehdoksi jäi ainoastaan visa. Ei kai tampereen hämeenpuisto nyt niin pahamaineista seutua ole? ;) Kaikki laskut on maksettu ajallaan, joten siitä tämä ei ainakaan johdu.

Olisiko sosturvtunnus hävinnyt osoitteenvaihdon yhteydessä?
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Marlowe
23.07.2007 09:25:34
Olisiko sosturvtunnus hävinnyt osoitteenvaihdon yhteydessä?

Aikaisemmin CDOn ei edellyttänyt asiakkailtaan sos.turvatunnusta, mutta nyttemmin sellaista edellytetään, mikäli laskulla hakuaa tilata. Kun sen lisää omiin tietoihinsa, niin johan pitäisi onnistua. Nimimerkillä "kokemusta on".
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
ruuvimeisseli
27.07.2007 13:03:13

Juu näköjään. Mulla on sama juttu Zappan levyjen kanssa, mutta muut on tulossa ihan normaaliin tapaan.

Tänään hain postista paketin niin sieltä löytyi Frank Zappan Weasels Ripped My Flesh jonka tilasin. Silti se on viivattu yli tuolla tilausstatuksessa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 527 28 29 30 31
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)