murjaani 22.05.2005 15:27:54 | |
---|
Kuulemma ähkin ja päästelen epämiellyttäviä ääniä muutenkin soittaessa...onneksi en niitä itse kuule, kun päässä on luurit! |
Da Make 23.05.2005 12:11:51 (muokattu 23.05.2005 12:12:54) | |
---|
koetko näyttäväsi hyvältä vai kenties idiootilta? Ajoittain.. siis kummaltakin. Ehkä olen siis hyvännäköinen idiootti. oletko nähnyt kuvista tai videolta? ja jos videolta, huomaatko päälle jääneitä tapoja joita et edes välttämättä itse huomaa soittaessasi? Kyllä, biisin välissä pitänee aina rapsuttaa jotain nenän vartta.. Venytyksiä tehostetaan vääntämällä suuta auki. Entä naputatteko Aina jalallanne tahtia? Kitaraa seisoiltaan soittaessa en naputa tahtia, nyökytän usein päätäni. Istualtaan kotona tulee usein naputettua. Lisäksi aika usein vaikeissa riffeissä huuleni nykii, ihan pikkaisen, ei näy videolla mutta tuntuu. |
sax machine 23.05.2005 16:59:27 | |
---|
Aika kauheen näköstä se on. Jos en soita torvea kuola valuu polvelle. Kavereita nauratti kun musatunnilla rumpuja soittaa kuola valuu virvelille :( Sen jälkeen oon yrittäny vähän musatunnilla pitämään ilmeitä kurissa mutta eihän sille mahda mittään jos niin keskittyy. "There is two kinds of music, good and bad."
-Louis Armstrong- |
Sunna 28.05.2005 20:48:46 | |
---|
Beat on the brat with a baseball bat! Oh yeah! |
Torniojaws 28.05.2005 22:34:20 | |
---|
Melkolailla ilmeetöntä soittoa. Ei välttämättä niin hyvä sitten noin live-esiintymisten kannalta. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |