...And Justice For All 08.04.2005 23:37:01 | |
---|
M.A. Nummisesta jäi pahat traumat. Varsinkin se jänishahmo. Just äsken isä pääsi kertomasta kuinka pelkäsin pienenä Nummista siitä lähtien kun kättelin sitä porin jazzeissa. Olin kuulemma pelännyt siitä asti aina nähdessäni valokuvia M.A.Nummisesta! Se on kyllä hauska kuva kun mä oon 3 vuotiaana kättelemässä sitä kauhun ilme naamalla! :D Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
32788 09.04.2005 16:09:01 | |
---|
Just äsken isä pääsi kertomasta kuinka pelkäsin pienenä Nummista siitä lähtien kun kättelin sitä porin jazzeissa. Olin kuulemma pelännyt siitä asti aina nähdessäni valokuvia M.A.Nummisesta! Se on kyllä hauska kuva kun mä oon 3 vuotiaana kättelemässä sitä kauhun ilme naamalla! :D Eiku skannaat vaan sen ja laitat nettiin... Ja linkki tänne! :D Avatar! |
...And Justice For All 09.04.2005 18:02:35 | |
---|
Eiku skannaat vaan sen ja laitat nettiin... Ja linkki tänne! :D En mä kehtaa... ;) Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
nataspop 13.11.2006 16:22:52 | |
---|
|
JoeHans 13.11.2006 16:31:39 | |
---|
Mä pelkäsin pienenä Tuomari Nurmiota. Hahahah, kuulemani mukaan kuin myös. :D En tosin tiedä oliko se pelkoa itse muusikkoa vai musiikkia kohtaan. Olin kaksivuotiaana kuullut radiosta Tuomari Nurmiota ja alkanut huutamaan hysteerisesti "ei EI EI EI!!!". Trying is the first step towards failure. |
Kirk_Hammett 13.11.2006 16:50:00 | |
---|
joskus pienenä pelkäsin RÄP musiikkia... en tiedä miksi, mutta traumoja siitä on jäänyt, koska nykyään inhoan sitä You know it's sad but true... |
Charles Bronson 13.11.2006 17:16:26 | |
---|
Muistan kun joskus naperona saapui se päivä, jolloin kaapelikanavat kytkettiin silloiselle asuinalueelleni, josta tietenkin alkoi alamäki - MTV:tä tuli Super Channelin ja muiden lisäksi tuijotettua jo silloin aivan liikaa. No, joka tapauksessa, yksi pelottava tapaus kyseiseltä kanavalta oli The Curen Lullaby-video. Biisi itsessäänkin oli vähän pelottava, mutta kun tähän lisättiin vielä video, missä Robert Smith yrittää nukkua mutta pelottavat hahmot vaanivat häntä pimeässä, oli varmaa että myös minä-4v ei saanut kovin helposti unta. Sitemmin koko biisi ja video unohtui, kunnes joskus teini-ikäisenä aloin tutustua kunnolla The Curen tuotantoon, ja Disintegration-levyä kuunnellessa sain flashbackeja - Helvetti, tämähän on se biisi mitä pelkäsin pienenä!! Nykyäänhän The Cure ja erityisesti k. levy kuuluuehdottomiin suosikkeihini. Hieman offtopicia, mutta itsekin pelkäsin Pikkukakkosen "varokaa heikkoja jäätä"-animaatiota. Painostava musiikki, oudot psykedeeliset hahmot ja karhun pelottava ääni aihuettivat sen, että oli pakko juosta aina toiseen huoneeseen kun kyseinen animaatio pärähti ruutuun. Joku saisi postata kyseisen pätkän vaikkapa youtubeen niin näkisi, vieläkö siitä tulee pelkotiloja (pahassa darrassa en ainakaan uskaltaisi katsoa). Muutenkin nuo Ylen silloiset neukkuanimaatiot olivat aika ahdistavia, toisin kuin He-Manit ja muut jenkkianimaatiot joiden väkivaltaisuudesta kukkahattutädit aina saarnaavat. We express ourselves in loud & fashionable ways. |
Blodapelsin 24.01.2007 20:58:14 (muokattu 24.01.2007 21:00:49) | |
---|
On se pakko myönnettävä, että tämä Norjan sankari Varg Vikernes oli ylä-asteikäiselle räkänokalle suhteellisen pelottava persoona. Luin jotain black metal-aiheista kirjaa ja siitä sai näin pähkinänkuoressa tälläisen käsityksen herrasta: Murhaaja, kirkonpolttaja, natsi ja täysin arvaamaton sekopää. Musiikkikin kuulosti niin raa-alta, julmalta ja sairaalta. Sitten kun kirjan kuvat olivat vielä tällaisia http://lenniebudgell.com/files/page0_blog_entry48_1.jpg Nykyään ei pahemmin kyllä pelota kun ysiluokkalainen lökäpöksy tulee vastaan yli-isossa burzum-paidassaan :/ tuosta osoitteesta näkee sen kauan kaivatun 'varokaa heikkoa jäätä' -pätkän! katsokaa ja kokekaa nostalginen hetki sen pelottavan videon tahdissa! Herrajestas kun se olikin pelottava sillon aikoinaan!! Myös se muumien jakso sai parkumaan kun muumipeikko meni taikurin hattuun piiloon ja muuttui peikoksi :'( Voi että sitä itkun määrää. "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
gorgonoidi 24.01.2007 21:16:53 | |
---|
|
Marshallga 24.01.2007 23:34:29 (muokattu 24.01.2007 23:35:14) | |
---|
Pienenä pentuna olin hoidossa yksityisessä päiväkodissa. Perheessä oli aikuisiän kynnyksellä oleva poika, joka kuunteli pelottavaa musiikkia, bändiä nimeltä Metallica. Hänen huoneensakin oli koristeltuna kaikella mahdollisella Metallicaan liittyvällä tilpehöörillä. Joskus kävin hänen huoneessaan katselemassa niitä pelottavia seinälippuja ja pääkallo koristeita, samalla itseäni sekä pelotti että kiinnosti kyseinen touhu :). Tähän päivään mennessä on laantunut tuo Metallica pelko, kuuntelenhan sitä itsekin välillä. Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
Lennu 25.01.2007 06:08:46 | |
---|
Mä pelkäsin Sleepy Sleepersin sitä biisiä, missä se joku ajaa mopokolarin siinä alussa. Jaavalla vissiin. Muistan kelanneeni, että sattukohan sitä paljon, kun jarruttikin niin pitkään. "Naiset kun tykkäävät siivota. Miehethän ovat liian kiireisiä tämmöiseen, kun pitää miettiä kaikkia asioita. Kuten tissejä ja räjähdyksiä.." |
Rainer Frilund 25.01.2007 08:30:07 | |
---|
Hieman offtopicia, mutta itsekin pelkäsin Pikkukakkosen "varokaa heikkoja jäätä"-animaatiota. Painostava musiikki, oudot psykedeeliset hahmot ja karhun pelottava ääni aihuettivat sen, että oli pakko juosta aina toiseen huoneeseen kun kyseinen animaatio pärähti ruutuun. Joku saisi postata kyseisen pätkän vaikkapa youtubeen niin näkisi, vieläkö siitä tulee pelkotiloja (pahassa darrassa en ainakaan uskaltaisi katsoa). Muutenkin nuo Ylen silloiset neukkuanimaatiot olivat aika ahdistavia, toisin kuin He-Manit ja muut jenkkianimaatiot joiden väkivaltaisuudesta kukkahattutädit aina saarnaavat. Offtopicin jatke: Ne "psykedeeliset hahmot" ovat ihan kotimaista tavaraa, eli Camilla Mickwitzin työtä. Se nukkumattianimaatio on kylläkin entisen rautaesiripun takaa, eli itä-saksasta. Like trees, children change as they twist and turn.
You suffer alone for the peace that you yearn.
You can weep and moan, feel the need to run,
But you'll be leaving behind a loaded gun. |
M-Juhana 25.01.2007 15:05:25 | |
---|
Mä oon pelännyt J.Karjalaista jo 25 vuotta. |
Adrift 25.01.2007 15:32:32 (muokattu 25.01.2007 15:34:14) | |
---|
Sitten se mainos, jossa Sibelius herää sadan markan setelissä, ja eräs herran sävelmistä alkaa soida taustalla. Sitä pelkäsin kovasti aikoinaan :) |
Hannu H. 25.01.2007 15:45:01 | |
---|
Pianonopettajani vetäs OD:t ku olin pieni. Musiikin synkkä maailma valkeni jo varhain.. silti vaa jatkan :) |
porcupine 26.01.2007 19:07:16 | |
---|
Daytonin apinajuttu -biisin Onks tää se "aijaijaijai-apina"-biisi? Millä levyllä se on? Aivan mahtava pala lapsuutta se kappale. Loistavaa, rupes soimaan melodia päässä. Millonkohan mä oon kuullu se viimeeks? Vuonna 1979? Haenpa uuden kalijan. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Jani The Rock 26.01.2007 19:43:28 | |
---|
Your funeral, my trial. |
porcupine 17.02.2007 12:06:37 | |
---|
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Jani The Rock 17.02.2007 12:13:07 | |
---|
Ah, mahtavaa! Kiitos J. Nyt vaan metsästämään levyä. No problemo! Metsästysonnea. Your funeral, my trial. |
hanuristi 17.02.2007 12:14:50 | |
---|
Pelkäsin Kärtsy Hatakkaa ihan sikana. Loot Burn Rape Kill Repeat |