Aihe: Laitatko levyn samaan koteloon, josta sen otit?
1 2 3 4 5
superfly
07.04.2005 14:57:20
Autossa on kymmeniä levyjä joista yksikään ei ole oikeassa kotelossaan. Ihan perseestä.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
leather rebel
07.04.2005 15:00:24
Itse en tätä koskaan tee, mutta minulla on huono tapa jättää levyt koteloineen aina kasaan pöydälle ja näin ollen levyhylly aina tyhjenee huomattavan paljon kunnes jossain vaiheessa taas laitan kaikki levyt takaisin hyllyyn.

Mulla on sama vika.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
vomithrash
08.04.2005 10:18:31
Mulla on sama vika.

Täältä löytyy myös tämä kyseinen vika. Tohon vielä lisänä se että sinä aikana kun ne levyt lojuu siinä pöydällä, olen ehtinyt jo ostaa toisen kasallisen levyjä ja kun on aika laittaa ne takaisin hyllyyn, pitääkin se koko hylly järjestää taas uudelleen.
jigsore
08.04.2005 10:24:19

Laitan toki.
"The cherry pie is a miracle!" IHKK #8 Biisi
Eemil
08.04.2005 10:26:07
Musiikkilevyt aina omiin koteloihinsa, mutta tietokoneeseen liittyvät levyt minne sattuu. Se on aika ärsyttävää kun joitain levyjä ei ole edes merkitty sen kummemmin.
"Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles K100 #2 Ärlä #018
bedlam
08.04.2005 11:07:11

Kun saisi edes johonkin koteloon laitettua, mutta varsinkin viikonloppujen ohratunnelmissa levyjä tulee nakeltua vähän minne sattuu. Tämä tarkoittaa sitä, että joudun jossain vaiheessa ostamaan levyn uudelleen, useampi levy on jo niin naarmuilla ettei kaikissa soittimissa pomppimatta soi. Fakin fiksua.
http://www.mikseri.net/kiasma
Vainhaalee
08.04.2005 15:43:37
Mikään ei nypi hermoja sen enempää kuin se, että ystävämme isoveli saapuu sekoittamaan levynkansien sisällön totaalisesti!

prkl...
HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi!
Kimmo72
08.04.2005 15:59:49
Kun saisi edes johonkin koteloon laitettua, mutta varsinkin viikonloppujen ohratunnelmissa levyjä tulee nakeltua vähän minne sattuu. Tämä tarkoittaa sitä, että joudun jossain vaiheessa ostamaan levyn uudelleen, useampi levy on jo niin naarmuilla ettei kaikissa soittimissa pomppimatta soi. Fakin fiksua.

Ota kopio niistä. Sitte voit ohrapäissäsi nakella niitä poltettuja versioita.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
mongoloidi
08.04.2005 17:00:31
Ehdottomasti poikkeuksetta samaan koteloon.
Pysyypähän edes jonkun näkönen järjestys.
www.mikseri.net/szc
funkyboss11
08.04.2005 21:12:20
Samaan koteloon menee. Ja aakkosjärjestys on se oikea järjestys.
"Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski-
...And Justice For All
08.04.2005 21:15:19
Ota kopio niistä. Sitte voit ohrapäissäsi nakella niitä poltettuja versioita.

Niin tai sitten piilottaa kaikki levyt ennen kuin lähtee ohrapirtelölle niin eipähän ainakaan kalliit savikiekot mene hukkaan!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Guitaristi
08.04.2005 21:47:55

Eihän ne nyt tietenkään samaan koteloon löydä. Aina on levyt ihan sekaisin.
http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli??
kivi
08.04.2005 21:53:32
Tietysti samaan koteloon. En yleensä ota hyllystä uutta levyä ennen kuin edellinen on paikallaan.

Muuten täällä ei löytyisi ainoatakaan levyä. Joku on joskus vuonna'91 tai '92 laittanut mun Sielun Veljien ekan levyn CD-version väärään koteloon, ja olen etsinyt sitä tuloksetta siitä asti.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
...And Justice For All
08.04.2005 21:55:07
Muuten täällä ei löytyisi ainoatakaan levyä. Joku on joskus vuonna'91 tai '92 laittanut mun Sielun Veljien ekan levyn CD-version väärään koteloon, ja olen etsinyt sitä tuloksetta siitä asti.

Toi on kyllä ihme juttu mihin levykin voi kadota. Eräänä kauniina päivänä koulusta palattuani Megadethin lätty ei ollutkaan enää kotelossaan. Siitä lähtien Dave kumppaneineen on seikkaillut jossais päin maailmaa.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Billsner
09.04.2005 09:55:47
Se on kyllä etten missään nimessä säilytä levyjä aakkosjärjestyksessä. Kamalaa siirtää jokaista levyä telineestä jos hankkii vaikka A-teensien levyn.

Helpottaa levyjen löytämistä kun ne on aakkosjärjestyksessä. Oikeanlainen cd-teline helpottaa asiaa.

Itsellä ei ole tapana laittaa levyjä eri koteloihin. Kun lopetan levyn kuuntelemisen, niin laitan sen samantien koteloon, takas hyllyyn ja sitten vasta alan miettimään mitä sitä kuuntelisi seuraavaksi. Kaverit kyllä sekoittelee levyt ja kotelot mun puolesta varsinkin viikonloppuisin :) Mukavaa krapulassa alkaa lajittelemaan niitä.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
bedlam
09.04.2005 10:57:39 (muokattu 09.04.2005 10:58:19)

Aakkosjärjestystä paremmin itselle toimii järjestäminen tyylin mukaan. Kuolometalli, grunge, 70-luvun proge, kasarihevi, kotimainen, jazz, ym ym. Tiettyyn mielentilaan sopii tietynlainen musa, näin esim. örinähevihimon iskiessä kaikki vaihtoehdot ovat samassa kasassa.
http://www.mikseri.net/kiasma
zuper
09.04.2005 11:02:35
Tottakai laitan oikeaan koteloon.
päänahka
09.04.2005 14:42:57
Hyi hitto, omaan koteloon tietysti ja hyllyyn oikeaan paikkaan kuuntelun jälkeen. Eukko ei tätä osaa. TV:n päällä on aina 20 levyä väärissä kansissa ja toiset ilman kansia naarmuuntumassa. Perkele.
Soolot on perseestä.
HaloOfFlies
09.04.2005 14:47:57

Poltetut levyt menee monesti vääriin koteloihin, alkuperäiset ei koskaan.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Epämuusikko
09.04.2005 15:17:07
Tai sähköshokilla. Kotelo voisi ilmoittaa.

Lootassa sais olla joku magneetti- tai muu tunnistin, jonka pystyis kytkemään tunnistamaan vain yhtä cd:tä. Vieraat CD:t se pullauttaisi pois virheilmoitusäänen kera.

En v-mäisempää käytöstä tiedä kuin levyjen sinne tänne lootiin, lasinalusiksi tms. "arkistoiminen".
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)