Aihe: Huonoimmat puolesi soittajan/laulajana
1 2 3 4 5 6
AP
16.03.2005 19:45:33
Miinukset.

-laiska treenaamaan varta vasten esim. jotain rudimenttejä
-nuotinlukutaito olematon
K100 #7
Blasphemer
16.03.2005 23:03:08

Puhtaissa lauluissa paljon puutteita(hankala löytää se startti nuotti,jos ei heti löydy, mennään varmasti metsään.Ja pitkään), örinäpuoli kuitenkin hyvin hanskassa.

Omalaatuisia metallisooloja en osaa soittaa(kun ei jaksa kiinnostaa moisia treenata).Pieniä puutteita vasen-oikea käsi -tsydeemissä monimutkaisissa, hyvin nopeissa kuvioissa.Pinchit parilla kielellä ei oikein puhtaasti onnistu.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Jormaz
16.03.2005 23:43:30
Muistan biisit huonosti ulkoa jos ollenkaan, en pysy taimissa, improvisointikyky nolla, tekniikka huono..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4
Prome
17.03.2005 09:35:06
Sointukulkujen luominen on aina ollut jotenkin hankalaa.

Ja tekninen soitto. Ei mulla ole kärsivällisyyttä.

Itse asiassa kaiken voi kiteyttää kärsimättömyyteen. Jos jaksaisi enemmän niin pystyisi parempaan.
Meisseli
17.03.2005 11:50:32

Laiska treenaamaan. Nyt oon onneksi saanu vaihteen silmään.. en osaa tiluttaa :) enkä soittaa jazzia.
en pääse laulajana tarpeeksi korkealle huutaen.falsetissa mutta en oikeasti huutamalla.
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
jerboa
17.03.2005 14:37:24
ehdottomasti huonoin puoleni laulajana on se, että olen armottoman huono improvisoimaan. se olisi mukava taito hallita, mutten oikein tiedä miten sitä voisi oppia.. :(
" Ikinä ei voi olla aina hauskaa. "
wewwie
17.03.2005 15:07:24
Laulajana: käheät ylä-äänet jotka kuulostaa muutenkin kauhealta. (pitäisiköhän lopettaa tupakan poltto...)
poplaulussa tuettomuus ja kurkun jännittäminen, klassisessa liika yrittäminen joka kuuluu sitten outona äänenä ja liikana vibratona.
soittajana: (siis pasuunan) improvisaatiokyvyttömyys, en jaksa soittaa kovin pitkään, harjoittelen liian harvoin, en jaksa treenata asteikoita, haukun omaa soittotaitoani koko ajan, soitan liikaa vääriä säveliä...
näitähän riittäisi.
ei se ole helppoa olla näin älykäs...
Jzci
17.03.2005 17:47:23

- Ero hyvän ja huonon päivän välillä on liian suuri.

- Jos treeneissä homma ei luista sorrun helposti pelleilyyn.
Fortune
17.03.2005 18:26:26
ehdottomasti huonoin puoleni laulajana on se, että olen armottoman huono improvisoimaan. se olisi mukava taito hallita, mutten oikein tiedä miten sitä voisi oppia.. :(

Kuuntelemalla muita. Sieltä se tulee, paljon erilaista musiikkia korvien täydeltä. Etenkin sellaista, jota et normaalisti kuuntele. Kummasti tulee ideoita ja korvaa improvisointia varten.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
feodorit
18.03.2005 13:34:46
Huonoimmat puolet on mm kaikkki rytmeihin liittyvä, sekä tekniikka ja nuotinluku taito.
ny ska vi spela rosk and roll musis... yeah...!?
Härski
18.03.2005 14:09:39 (muokattu 18.03.2005 14:11:01)
No hitto.

Soittajana olen keskinkertaisuus vailla vertaa. Soittaminen 'ihan ookoota', soolot 'joo vautsi ku oli upee', ja laulaminen täyttä paskaa. Teoriaa mistään noista en tajua hevon kerpelettäkään ja lisäksi sukat haisee pahalle. Näytän rumalle ja kuulostan norsulta. Epäonnistunut moukka.
Taidanpa myydä kamat pois.

EDIT: tai sitten olen liian itsekriittinen.
Hughes
18.03.2005 21:18:27
Hengitykseni haisee.
MoParit on ihana asia.
AerisLeopard
18.03.2005 21:28:09
Laulajana huonot puolet on etten mä osaa laulaa. tai osaan, mut pelkästään Nightwishiä sellasella Tarja - äänellä... Soittajana huono puoli on se että mulla on niin pitkät kynnet, etten pysty soittamaan kitaraa...
Jzci
18.03.2005 23:55:35 (muokattu 19.03.2005 12:35:04)

Laulajana huonot puolet on etten mä osaa laulaa. tai osaan, mut pelkästään Nightwishiä sellasella Tarja - äänellä... Soittajana huono puoli on se että mulla on niin pitkät kynnet, etten pysty soittamaan kitaraa...

pillu

E: ohops, oon näköjään säätäny jotain humaloissa.
Planetist
18.03.2005 23:57:47
En vain osaa.
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Taika-Jim
20.03.2005 21:14:11
Tota...joo. Selvähän se, onhan noita. En todellakaan jaksa keskittyä ja paneutua asiaan (vaivaa itse asiassa monia muitakin elämän alueita), joka aiheuttaa mm. sen etten pysy taimissa, vedän fillit sun muut semmoisella sinne päin -asenteella (soitettaessa 4/4 tulee vedettyä ensin 7/8 komppia ja perään 9/8 filliä tai jotain sen suuntaista), kapulat lentää käsistä vähän väliä, improvisoin jatkuvasti jotain ihan hämärää rävellystä. Toki noihin seurauksiin on muitakin syitä. Kaiken lisäksi sitä ollaan vielä täysin kyvyttömiä ja senkin päälle ihan hanurista.

Laulusta nyt ei viitsi edes puhua (no näköjään viitsii). Oikeasta tekniikastahan ei ole mitään tietoa. Henki loppuu heti kättelyssä, kun yrittää vähänkään pitempää nuottia vetää. Falsetti vuotaa ja rikkoutuu helposti. Enkä mää osaa ees laulaa. Että sillä lailla. Kaikki menee ihan huonosti, korvissakin soi. Ei oo ees hyvä biisi, jotain ihmeellistä yhden nuotin jazzprogea. Hampurilaiskastikekin on loppu...
Ukko
20.03.2005 21:28:56

Täytyy tunnustaa että kerran soitin yhden nuotin väärin :( Tosin siitä on jo 25 v. aikaa.
Aksu89
20.03.2005 21:29:27
Teoria, sävelkorva ja soolot
Onneks mie oon näin fiksu...
Distortion
21.03.2005 16:42:16
Varmaan teorian osaamattomuus ja kärsimättömyys.
lucbass
21.03.2005 16:56:38

olen laiska opettelee teoriaa enkä tykkää/jaksa opetella soitto läksyjä vaikka ne onki tärkeitä. blues biisejä yleensä. nuotit sentää mä osaan jo.
god hates us all
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)