Aihe: Mistä bändistä olet kiinnostunut viimeksi?
1 2 3 4 5 6122 123 124 125 126
Tempura
22.02.2005 18:55:48
Coldplay.

Hämäävää, miten aikoinaan radiossa taajaan soinut Clocks antaa bändistä aivan väärän kuvan, varsinkin jos se on ensimmäinen kipale minkä kyseiseltä yhtyeeltä kuulee.
En väitä että clocks on huono, se värittää kuvan vaan väärin.

Sitten tuli innostuttua vähän, ihastuin äijän lauluun ja lauluihin muutenkin, jännästi yksinkertaisia perusasioita ja silti ei-niin-ilmeisiäkin elementtejä musiikissa.

Parachutes on parhaita levyjä mitä olen ostanut viime vuosina.
Beowulf
22.02.2005 19:31:40
Lamb Of God.

Ostin oikeastaan ihan "lotolla" levyn "As The Palaces Burn" ja se on nyt kuunneltu aika monesti läpi. Tämä toimii. Aikomuksena on tutustua lisää muuhunkin tuotantoon.
*Ei hyvää päivää*
carlos
22.02.2005 22:02:54
Sounds like violence.

Joku ruotsalainen bändi, joka on tainnu yhden EP:n tehdä. Sen nimi on the Pistol. Laulajalla on tosi persoonallinen ääni, ja siihen kesti hetken tottua..
Standin' with the fury that they had in '66
Chemo
22.02.2005 22:09:32

The Raveonettes.

Olin jonkun verran perehtynyt mistä on kyse, mutta levyä en ollut ostanut ennenkuin viime viikonloppuna löysin poistomyynnistä Chain Gang of Loven hintaan € 1,99.

Kuvionsa "Everly Brothers meets Sonic Youth" on kiinnostava: mutta totuuden nimissä on sanottava, että paikka paikoin se nättien harmonioiden päälle kirskutetettava hillitön noise tuntuu jokseenkin täysin käsittämättömältä.

No, tulevalla levyllä ovat kuulemma unohtaneet käyttää säröä, kun reverb kuulosti niin hyvältä. Vaikuttaisi fiksulta suunnalta. Saapa nähdä sitten mitä tulee.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Naama-amis
22.02.2005 23:32:25
Mistä bändistä olet kiinnostunut viimeksi?

Opethista. Nättiä musaa, vastapainona on vielä sitä ärsyttävää mörinää. Addiktoiva yhdistelmä; Ensin ärsytetään hieman, kuuntelija joutuu kuuntelemaan mörinää vain päästäkseen siihen nättiin kohtaan jossa mörinän kuuntelusta aiheutunut tuska loppuu, ja jossa kaikki on vaan niin ihanan harmonisessa sopusoinnussa.

Näin koen minä ainakin muutamat opeth -orkesterin viisut.
Koreografia tekee bändin.
Planetist
22.02.2005 23:50:05
Mars Volta
-------------- ...alkuaineiden jaksollisesta taulukosta valitsemme raskaimman siihen pyrimme kemian keinoin ja talouden keinoin ja runouden ja laulun... CMX - Raskas -------------- Pastilli?
Nikke
23.02.2005 01:03:28
Uusin innostukseni on Iron Maiden (älkää naurako!) Olin kaiken muun pois sulkeva metallica-fani, mutta kaveri soitti minulle trooperin ja aces highin yms. maidenin "Hitit" joten kiinnostuin bändistä. :)

Siehä se vekkuli olet. Kai nyt Maidenia ois pitäny kuulla jo kauan sitte eikä nyt vasta aloittaa... Noh, koskaan ei ole liian myöhäistä.

Aiheeseen vastaten Megadethiä olen alkanut hankkia. Joskus kauan sitten kuulin joitain kappaleita ja pidin paskoina, muta toi uus levy potki niin lujaa että pakko hankkia lisää. Toiseva voisi sanoa Jimi Hendrixin jonka musiikista en myöskään ennen pitäny kunnes kaveri alkoi kuunnella Hendrixiä ja siitähän se sitten lähti. Tilukitaristejä myös tullut kuunneltua nyt aika paljon.
No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin
Jzci
23.02.2005 07:16:46

Agonizer. Aivan älyttömän kova bändi!
Ennenkin kuullut joitain juttuja, mutta nyt vasta oikeen iski kun tuota "world of fools" musavideota pitää katsella joka välissä.

www.agonizer.org
Tupuna
23.02.2005 10:22:57
The Thrills -> loistava.
Damn Seagulls -> kyllä, tätä hypetetään rocklehdistössä kuin viimeistä päivää, mutta näin keikan ja oli aivan loistomeno ja helkutin hyvä biisimateriaali! Nyt ei hypetetä turhaan.
Au Pair -> helkutin hieno bändi. Olen toki diggaillut jo aikaisemminkin, mutta debyyttilevy ilmestyi vasta nyt. Ja se se on loistavuutta. SUOSITTELEN.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Tellervo
23.02.2005 10:45:02
Heh, kävi niin hassusti että vielä viime viikolla suunnittelin kovasti meneväni levykauppaan ostamaan jonkun bändin levyn. Tällä viikolla en kuitenkaan enää muista mistä bändistä oli kyse, vaikka olin siitä ihan täpinöissäni.

??!!

Tätä tasoa ovat siis kiinnostumiseni nykyään.
Minimumo.
"Ja tosta himosta, kyä mä tiedän joo." - Vanttera
Flow
23.02.2005 12:17:44
Kyllä se uusin taitaa olla tuo Tomahawk. Hienoa musiikkia on se.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
waldemarx
23.02.2005 13:28:15
Kingston Wall,
Henko
23.02.2005 14:00:45

Kaaoksen Ismit- levyä on tullu kuunneltua, on vähän tylyä ja tiukkaa pukn-musiikkia.
...Ja jäljelle jää vain ruumiskasoja.
Muusikoiden netin sääntöjen mukaan heviä ei voi soittaa yksikelaisilla mikeilä.
Läpistö
23.02.2005 18:35:19

Varmaankin Cars ja Ramones. Kummatkin nimet aukesi yllättäen. Pakko tunnustaa, että oon aina luullu Ramonesia ihan paskaks, mutta nyt voin sanoa, että eipä tuotakaan ole turhaan hehkutettu :)
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
SRV
24.02.2005 05:39:27
The Mars Volta
It is always advisable to be a loser if you cannot become a winner.
bedlam
24.02.2005 11:03:13

Harvoinpa tuota enää nykyään mistään innostuu, The Dillinger Escape Plan oli viimeisin riemun aiheuttaja.
http://www.mikseri.net/kiasma
Lord of the strings
24.02.2005 12:32:20
Thin Lizzy.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
punk
24.02.2005 12:38:45
RÅTTÜ MORTÖ
brasilialaista punkkia
http://esgoto.freeshell.org/

Depravati
italialaista pukkia
http://digilander.libero.it/depravati/
we fight to live we live to fight
ganesha
24.02.2005 15:52:42
viime aikoina olen kuunnellut korvat kiimasta punaisina mm. näitä "uutuuksia":

Godsmack
Club 45
Nickelback
Velvet Revolver
Snoop Dogg
Husky Rescue
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
dora
25.02.2005 11:57:30
Viimeisempänä taitaa olla tuo Soilwork, josta en sinänsä vielä tarpeeksi tiedä, puhuakseni ko. bändin musiikista mitään. Sen vain tiedän, että toimii!

Vähän vanhempana innostuksena puolen vuoden takaa löytyy Ismo Alanko, joka nykyisin pitää kunniapaikkaa suosituimpien bändien listallani. Ennen en voinut millään sietää herran musiikkia ja se kuulosti yleisesti vain aivan kamalalta. Nyt olen päässyt tämän vaiheen yli ja oppinut nauttimaan tästä nerokkaasta musiikista. Taisi olla nimenomaan juuri Ekstaasiin biisi, joka tämän innostuksen sytytti.

Sitten vähän vielä erilaista mukaan, eli Mokoma, joka Takatalvi kappaletta muukaan ottamatta toimii. Tähänkin olen nyttemmin vasta ollut tutustumassa. Vähän sama homma, kun tuon Soilworkin kanssa.
Viina ei koskaan hukuta kenenkään murheita, se vain opettaa ne uimaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)