Tmp 25.01.2005 15:12:29 | |
---|
Rasmuksen kitaristin soundi oli mielestäni aika sirkkeli. Tiedä sitten onko kuulossa vikaa. "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
Kitarajeesus 25.01.2005 20:10:54 | |
---|
Täysin eri mieltä. Laurilla on persoonallinen ja hieno ääni, se on kehittyny valtavasti kymmenen vuoden aikana, ja nimenomaan parempaan suuntaan. Ihme jos ei olisi.
Laurihan vetää paremmin livenä kun Ville Valo! Eihän Villen laulu ollu mitään siihen verrattuna. No voi Jeesus! Persoonallinen se ääni toki on, mutta on se niin vaivalloista ähkimistä nuotin vierestä että ei iske sitten ollenkaan. Jotenkin tulee sellainen kuva että hengitystekniikka ei millään riitä(Jonnella vähän sama homma). Valollakin se tupakointi on varmasti vaikuttanut ääneen. Mutta eipä onneksi ole pakko kuunnella ja eihän se minulta ole pois jos joku muu tykkää. Musiikki on elämä. |
...And Justice For All 25.01.2005 21:15:52 | |
---|
Kyllähän Apocalyptica pesi koko porukan, musiikillisesti ja myös lavameiningin puolesta. Siinä on jotain hienoa kun isot pitkätukkaset äijät raahaa helvetinmoisia selloja ympäri lavaa...ja olihan se niitten rumpali kova. Kaasun (vai mikä sen nimi on ?) triplabasari (H -I - M) oli myös vaikuttava kaikessa älyttömyydessään. Tässä on myös mun mielipide :) ...And Justice For All |
Poseurpete 25.01.2005 21:16:16 | |
---|
Muuten hyvä keikka, mutta sen Laurin raspinen "yritän laulaa korkealta, vaikka ääni ei millään riitä" penikka ääni puhkoo verisuonia aivoista ja tormentoi maksaa pahemmin ku absintti. Pittää kyllä sanoa että ainoita laulajia joka saa radiokanavan vaihtumaan kolarinki uhalla. Hyää! I´m with stupid ---v |
Hot RedX 26.01.2005 07:22:16 | |
---|
Mä oon sitä mieltä, että Lauri on kehittyny viime vuosina huimasti laulajana. Se veti tosi hyvin esim. siinä Bittersweetissä vaikka alku lähtikin aika kökköisesti. Mutta sen äänestä en muuten sitten pidä yhtään. Oon samaa mieltä siitä, et Lauri on kehittynyt tosi paljon ja et panostaa asiaan. Liekö ottanut laulutunteja tai jotain? |
Rattata 26.01.2005 07:32:58 | |
---|
Liekö ottanut laulutunteja tai jotain? Kuulemma ei ole ottanut laulutunteja. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
Hot RedX 26.01.2005 10:29:15 | |
---|
Kuulemma ei ole ottanut laulutunteja. kaipa se on sit se kokemuksen syvärintaääni (?) |
nikomati 26.01.2005 11:30:48 | |
---|
Rasmuksen kitaristin soundi oli mielestäni aika sirkkeli. Jep, kyllä sitä nyt yritetään olla niin heviä, että.. Vaikka ihan poppiahan se vaan on. "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
Kitarajeesus 26.01.2005 19:37:36 | |
---|
Kuulemma ei ole ottanut laulutunteja. Tämä kuuluu valitettavan selvästi. Musiikki on elämä. |
cnr 26.01.2005 22:04:30 | |
---|
Eiköhän tässä nyt enemmänkin ole kyse mieltymyksestä, millaisesta laulaäänestä pitää. Kyllähän laurin ääni minusta hyvin Rasmuksen musiikkiin istuu. Vaikkei lauluteknisesti kauhean puhdas olisikaan, niin minä pidän. Toinen on Ville Valo (siis keskustelussa olleista laulajista), joka taas laulaa erittäin herkästi, tulkitsee, mitä suurin osa laulajista ei tee. Villen ääni on vain matala. basso, -- siis erilainen kuin monilla brittibändien laulajilla, joiden kuuntelijat helposti vieroksuvat erilaista lauluääntä (ei, en siis halua sanoa, että juuri brittibändien kuuntelijat eivät pitäisi, yleensäkin ne joiden levykokoelmaan kuuluu vain tietynkuuloisia laulajia). Mutta mielipide kuin perseenreikä, jokaisella omansa. 69eyesin laulajasta enkä negativen Aaronista perusta, kuten en musiikistakaan. Apocalyptica oli loistava. Kaikki mitä et tee on menetettyä |
jazzmies 26.01.2005 22:25:17 | |
---|
Villen ääni on vain matala. basso, -- siis erilainen kuin monilla brittibändien laulajilla, joiden kuuntelijat helposti vieroksuvat erilaista lauluääntä. Joo, matala se on, mutta hitsi: Villellähän on palon rekisteriä myös yläpään suuntaankiin, karheaa ja hyvävireistä mähinää. Rokrok! |