Aihe: Gallup: muovi- vai pahvikannet?
1 2 3 4
Chrissie
17.04.2005 01:02:09
Aiheesta lisää (laajemmin?) myös täällä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=63996
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"But some day we'll look back and wonder how we ever tolerated it - life and death." Apollo 440 - Liquid Cool
Errorist
17.04.2005 01:58:08
Pahvikannet on tyylikkäämmät. Mutta jewel case on kestävämpi. Mutta valitsisin silti pahvikannet.
"Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli?
McNulty
17.04.2005 02:04:51
Digipak... jonka sisällä on kunnon lärpyke täynnä lyriikkaa ja kivoja kuvia. Niin ja kaikki digipakeja kurittavat huomio!!! Siirtäkää ne levynne jewelcaseihin kun roudaatte niitä tai paskotte muuten vaan. Digipakit komiasti hyllyyn näkysälle ja cd:t suojaan muovikuoriin. Toimii ainakin minulla ja onpahan säilynyt kaikki digit hyvässä kuosissa.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
sikanaama
17.04.2005 14:09:37 (muokattu 17.04.2005 14:13:01)
Ville Leinosen Suudelmitar-levy, pahvikantinen,

Tämä ja sitten vielä ei muita pahvikantisia olekkaaan.

Niin ja pahvikannet on hienommat kun ne on harvinaisempia.
Harakalla kolme suurta munaa on.
Jackie
17.04.2005 20:19:49
Digipak on minun valinta. Niitä on hyllyssä about 40 zipaletta.
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
saturnzreturn
18.04.2005 00:25:45
myö en ymmärrä kyllä noita digipäkkejä, niitä on muutamia joutunut hankkimaan valinnanvaran puutteessa, mutta eivät ne uuden näköisinä pysy, vaikkakin olen jokaiseen laittanut sellaisen muovitaskutsydeemin.

sitäpaitsi ne on kalliimpiakin, kun ovat muka "vähemmän painettuja" påskån marjat sanon minä; jos levystä julkaistaan molemmat versiot, niin joka ikiseen levykauppaan tilataan/tulee yhtä paljon molempia ellei jopa enemmän digipakkia
my wallet's fat and so is my head
edha
18.04.2005 07:40:57
Kyllä se tuo pahvi voittaa.
Omat digipackit:
Burzum - Hviss lyset tar oss
Calvarium - Skuls of Golgata
Dark funeral - De profundis clamavi ad te domine
Darkthrone - A blaze in the northern sky
Impaled nazarene - Suomi Finland Perkele/Motörpenis
In flames - Soundtrack to your escape
Mayhem - Live in Leipzig
Månegarm - Dödsfård
Nightwish - Nemo
Scheitan - Berzerk 2000
Sonata arctica - Reckoning nights
Yli Jumala
Tympee Huttunen
18.04.2005 08:47:48
Pahvikannet on tyylikkäämmät. Mutta jewel case on kestävämpi.

Ei se ihan noinkaan mene. Jos tiputtaa digipakin ja jewelin lattialle, niin kumpikohan hajoaa? Miksei ne voi tehdä muovikantisiinkin sitä itse cd:n pidikettä yhtä vahvasta materiaalista, mitä digipakkiin?
JHA
18.04.2005 09:46:33

Juu. Pahveissa on kyllä sitä 'tunnelmaa' niinkuin joku jo mainitsikin. Ihan mukavat ja erilaiset. Tosin itseäni harmittaa se kun minulla on sellaiset muoviset cd-telineet joissa on aika ahtaat ja kireät ne välit minne levy pitäisi tunkea. Nuo pahviset sattuvat hieman hajoamaan tai kulmat pyöristymään niissä helposti. Muoviset ovat kestävämmät, mutta jotenkin tylsemmät ja liian 'tavalliset'. Itse ehkä kuiten jos oman levyn saisi valita niin pahviset. Mukavat käsitellä ja ihan hienot. ;)
Nazareth
18.04.2005 11:53:28
Halvempi.
yks kalja ja yks lapin kultaIMIK #27
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)