PJS 21.12.2004 11:13:05 | |
---|
Sai hyvän vertailukohdan ku oli edellisnä ehtoona kattomassa remu and the hurriganesia (Remu, Orma, Löytty) paarissa ja siellä ne veti kyllä kolmestaan niin erinomaista settiä notta alta pois. Remun rummuttelu toimi varsin hyvin, joskin se oli aika erilaista ku ganesin aikoina. Remu hoiti ne pakolliset boogiwoogi lauluosuudet ja orma/löyttty vastasivat vaativammista laulujutuista. Sitä keikkaa kuunteli varsin mielellään. Sitte tuli tollasta raiskausta ja remullakin oli näemmä takana liian vähän kuntoutusta siitä onnettumudesta, ei tullu mitään. Lenkkarien show oli edelliseen verrattuna ihan perseestä. Ihmisten kannattaisi kaikkien melkein kuolla joka vuosi, vähintään kerran. Maailma olisi inhimillisempi paikka elää. |
Necromuru 21.12.2004 16:26:31 | |
---|
Kitaristeilla oli kyllä tyylitaju aivan hukassa. Tappinkiä tappinkin jälkeen. Ja kaverini joka on olevinaan kitaristi viellä kehui niitä. Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
Baroquean 21.12.2004 17:28:29 | |
---|
Kyllä kyseinen konsertti osoitti härskeintä mahdollista yleisön aliarvioimista. Paskat solistit,paskat soundit,järettömän paskat sovitukset ja lavasteet ja valot aivan hirveätä paskaa!! Toivottavasti edes herrat Aaltonen ja Kyr..Järvenpää edes nauroivat,matkalla pankkiin. Jostain kumman syystä tämä kirjoitus herätti suurta hilpeyttä. :) Kyllä poijjaat varmaan ottaa parannusehdotuksia vastaan, jos kaikki oli noin päin P:tä. Joo, kyllä se ihan katsottava "show" oli. Remun rumpuloinnista onkin ollut jo paljon kommentteja ja yhdyn kyllä pääosin niihin. Se Kotipellon eka veto ja se biisi itsessäänkin oli kyllä aika tykki. Tuli nauhalta katsottua moneen kertaan kyseinen biisi. The Eagle Has Landed |
leather rebel 21.12.2004 17:32:03 (muokattu 21.12.2004 17:33:50) | |
---|
Tulihan tuo katottua. Plussaa tanssitytöistä koulupuvuissa. Kotipelto raiskasi I Will Stayn aika huolella. Miinusta myös Remanderin kiilailusta rummuissa ja epävireisestä laulusta sekä siitä yhdestä täppinkisoolosta joka tungettiin joka biisiin. Ja mitä vittua se Irinakin siellä teki? "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Härski 21.12.2004 17:32:18 | |
---|
Se Kotipellon eka veto ja se biisi itsessäänkin oli kyllä aika tykki. Totta, se Let's Have a Party on Rockin':in ainoa loistava biisi mun mielestä. Ja Kotipelto veti sen _erittäin_ tyylikkäästi ja sovitus oli mainio. Illan parhaimpia esityksiä, ehdottomasti! |
Härski 21.12.2004 17:32:54 | |
---|
Ja mitä vittua se Irinakin siellä teki? Veti Rocking Bellyn loistavasti? No sitä vittuapa hyvinkin. |
leather rebel 21.12.2004 17:34:27 | |
---|
Veti Rocking Bellyn loistavasti? No sitä vittuapa hyvinkin. Aika munaton veto mun mielestä. Se toinen bööna veti paremmin mun miälest. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Härski 21.12.2004 17:37:13 | |
---|
Aika munaton veto mun mielestä. Se toinen bööna veti paremmin mun miälest. Njaa... miälpiteit. Mut lystii kiistelläe! |
leather rebel 21.12.2004 18:20:07 | |
---|
Njaa... miälpiteit. Mut lystii kiistelläe! Jåå. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Hööki 21.12.2004 18:43:14 (muokattu 21.07.2005 00:17:45) | |
---|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
Silvio Dante 21.12.2004 22:06:19 | |
---|
Remun rummuttelu toimi varsin hyvin ? joskin se oli aika erilaista ku ganesin aikoina Kyllä varmaan on ollut erilaista! Sitte tuli tollasta raiskausta ja remullakin oli näemmä takana liian vähän kuntoutusta siitä onnettumudesta. Mistä onnettomuudesta? But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
Härski 21.12.2004 22:11:27 | |
---|
Mistä onnettomuudesta? Koiravaljakko onnettomuus. Melkein neliraajahalvaus. Että semmonen hassu sattuma. |
hjukke 21.12.2004 22:57:42 | |
---|
Hm... mitäs tuohon sanoisi... ehkä ei äijän kannattaisi julkisesti kannutella jollei keppi pysy kädessä. Ja ihan oikeasti ketään loukkaamatta, jotenkin tuntuu että alkuperäisetkin ganes-rummut vaeltavat levyillä. Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;) |
Fuzzy Boner 21.12.2004 23:20:11 (muokattu 21.12.2004 23:21:00) | |
---|
Remu Kaupossien rumpalille: "Vittu mitä vittua sä sinne taivaalle kattelet, sun taivas on nyt täällä" (osoitti itseään) Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
myslique 21.12.2004 23:47:35 | |
---|
Mä olin katsomassa shown livenä paikan päällä. TV:ssä biisijärjestys oli pantu ihan uusiksi, oikeasti Remu tuli vasta viimeisenä Lenkkujen featured artistina laulamaan ja soittamaan. Ennen Remua paikan päällä oli ihan hyvä tunnelma. Kun Remu aloitti, niin lava oli tyhjän oloinen - laulua kuului silloin tällöin jos silloinkaan ja ne Remun rummut valitettavasti tulivat PA:sta yhtä lujaa kuin housebändinkin setti. Siihen loppui yleisön fiilis loppuhuipennuksesta tulikin puolen tunnin mittainen alamäki. Remu oli ihan paska. Se soitti päin helvettiä ja olin varma, että kukaan ei pysty miksaamaan keikkaa tv-lähetyskuntoon. No olin väärässä, mutta olihan ne rummut heivattu sitten lähes koko ajan mutelle. Äijä ei pysynyt 4/4 tahtilajissa ja muut joutuivat koko ajan arpomaan, miten sen kanssa soitetaan yhteen. Soitto oli siis ihan perseestä, mutta niin oli laulukin. Jälkituotanto veti vertoja vuoden 2003 Kaisaniemen Gimmel-livelaulujen korjaantumiseen yhden yön aikana - livenä kolme ääntä epävireessä, seuraavana päivänä TV:ssä sama keikka, mutta täydellisessä harmoniassa. Ja Gimmel-fanit vielä kehuivat. että ne laulavat niiin hyvin :-). |
Ossi 21.12.2004 23:48:37 (muokattu 22.12.2004 00:40:18) | |
---|
Kattelin tuon nauhalta pikakatsauksena ja jäi vähän kummallinen olo. Ensivaikutelma oli sellainen "jesh, tässähän on rähinää", mutta puutumus iski hyvinkin pian. Mikään biisi ei oikein asettunut kohdilleen turhan up-tempoisessa käsittelyssä. Vokalisteista ilahdutti Maya Paakkari, joka klaarasi hätäisen meiningin yllättävän lenseästi. Tai, yllättävän ja yllättävän; jälkikasvu on varovasti hypettänyt mulle Mayaa jo muutamia kertoja mutta vasta lopputeksteistä ymmärsin ja innostuin, että täähän on ny se mimmi. Sinänsä tykkään kyllä, kun LG nikkaroi näillekin kulmille pientä spektaakkelimeininkiä. Tässä tapauksessa tosin Remu olisi ollut ehkä kaikkien kannalta parhaiten edukseen katsomon puolella, eturivissä ja lievän havaittavasti muusta juhlayleisöstä erillään, kunniapaikalla kuitenkin. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
Sperm Donor 22.12.2004 05:41:48 | |
---|
Mä olin katsomassa shown livenä paikan päällä. TV:ssä biisijärjestys oli pantu ihan uusiksi, oikeasti Remu tuli vasta viimeisenä Lenkkujen featured artistina laulamaan ja soittamaan. Ennen Remua paikan päällä oli ihan hyvä tunnelma. Kun Remu aloitti, niin lava oli tyhjän oloinen - laulua kuului silloin tällöin jos silloinkaan ja ne Remun rummut valitettavasti tulivat PA:sta yhtä lujaa kuin housebändinkin setti. Siihen loppui yleisön fiilis loppuhuipennuksesta tulikin puolen tunnin mittainen alamäki. Remu oli ihan paska. Se soitti päin helvettiä ja olin varma, että kukaan ei pysty miksaamaan keikkaa tv-lähetyskuntoon. No olin väärässä, mutta olihan ne rummut heivattu sitten lähes koko ajan mutelle. Äijä ei pysynyt 4/4 tahtilajissa ja muut joutuivat koko ajan arpomaan, miten sen kanssa soitetaan yhteen. Soitto oli siis ihan perseestä, mutta niin oli laulukin. Jälkituotanto veti vertoja vuoden 2003 Kaisaniemen Gimmel-livelaulujen korjaantumiseen yhden yön aikana - livenä kolme ääntä epävireessä, seuraavana päivänä TV:ssä sama keikka, mutta täydellisessä harmoniassa. Ja Gimmel-fanit vielä kehuivat. että ne laulavat niiin hyvin :-).
Tämä kuullostaa totuudelta. |
leather rebel 22.12.2004 12:02:22 (muokattu 22.12.2004 12:02:35) | |
---|
Vokalisteista ilahdutti Maya Paakkari, joka klaarasi hätäisen meiningin yllättävän lenseästi. Tää oli munkin suosikki. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
arse 27.12.2004 11:04:28 | |
---|
Maya on nii rock! Maya on nii söpö! Ootsä ookoo? |
HaloOfFlies 27.12.2004 13:10:53 | |
---|
Vokalisteista ilahdutti Maya Paakkari, joka klaarasi hätäisen meiningin yllättävän lenseästi. Tai, yllättävän ja yllättävän; jälkikasvu on varovasti hypettänyt mulle Mayaa jo muutamia kertoja mutta vasta lopputeksteistä ymmärsin ja innostuin, että täähän on ny se mimmi. Maya oli kyllä mun mielestä kans hyvä. Mayan pikkusisko omistaa paikallisen menomestan täällä Raahessa, joten jos joskus Maya tänne keikalle tulee, menen kattomaan. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |