Aihe: Jani Wickhlom
1 2 3 4 5 6 7
Guitar Hero
14.09.2005 12:08:00
Eikö ketään YHTÄÄN nyppäse toi wickholmin über sliipattu ulkonäkö? Kaveri on, ku suoraan jostain H&M:n mainoksesta. "Moi, olen KATU-uskottava"

Idolsia seuranneena, huoh, jani oli kyllä mun henk. koht. suosikki niistä finalisteista - jonku näkönen under dog - mutta toi on jotenki liian suunniteltua toi sen juttu; Menee vähä maku.
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja.
miscage
14.09.2005 12:11:14
Eikö ketään YHTÄÄN nyppäse toi wickholmin über sliipattu ulkonäkö? Kaveri on, ku suoraan jostain H&M:n mainoksesta. "Moi, olen KATU-uskottava"

Idolsia seuranneena, huoh, jani oli kyllä mun henk. koht. suosikki niistä finalisteista - jonku näkönen under dog - mutta toi on jotenki liian suunniteltua toi sen juttu; Menee vähä maku.

Se on semmonen vähän rock-henkisen 40-v kotirouvan unelmamies, joka vie sen prätkällä pois arjen harmaudesta. BOOOORN TO BEEEE WIIIILD!!!!
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
Leikari
14.09.2005 12:19:30
nyt se on sitten todistettu, että Jani ei ole Rock (sorry Jani the Rock)

--- siis, että tällä idols-janilla ei ole oikeata rock-asennetta - mitä iskelmäradioiden kultakurkulta ei tietysti pidä olettaakaan

jess!! kalja, viina, tupakka ja halvannäköiset naiset - - edes bändi yritti....
Soitetaan jamia!
Mika Antero
14.09.2005 12:24:54
Ole kännissä keikalla = m-netissä irvaillaan.
Ole selvänä keikalla = m-netissä irvaillaan.
-J
14.09.2005 12:38:17
Wickholm käsitykseni mukaan tekee itse omat biisinsä (korjatkaa mikäli olen väärässä). Näin ollen Idolsista huolimatta tekee sitä omaa juttuansa, mikä on käsitykseni mukaan myös M.netin asteikolla arvostettava ominaisuus artistissa.

Mutta VOI HELLANDUUDELIS sentäs kun tää ny pukeutuukin tollatavalla...ja vetää tollatteella tyylillä. Ja sit ku se soi vielä Novalla. Tuotahan ei voi antaa anteeksi!!! Kyllä se silloin ennen oli rock muttaku nysseotommone ja pyhyy....

Vähemmästäkin M.netin supermuusikot katu-uskottavine lookeineen ja loppuunmyytyine Tavastian keikkoineen aloittavat yökastelun ja etsivät numerotiedustelusta Pekka Saurin numeroa.

Vittu tää mikään seurapiiripalsta oo. Katselkaa vaikka missikisoja.
Käpy on puun vauva
aikavaikea
14.09.2005 12:51:03
Wickholm käsitykseni mukaan tekee itse omat biisinsä (korjatkaa mikäli olen väärässä).

Tämän ketjun eka sivulla jotain juttua ko. asiasta.
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..." -Rosanna Arquette
-J
14.09.2005 12:52:59 (muokattu 14.09.2005 12:53:25)
Tämän ketjun eka sivulla jotain juttua ko. asiasta.

Niinpä olikin. Kiitos korjauksesta. Eli mukana on myös muiden tekeleitä.

E: sanamuoto
Käpy on puun vauva
tarrasque
14.09.2005 13:26:19

Musavideon näin.

Aika perus "suomirokkia". Mies kulkee jossain pellossa yksin kitaran kanssa ja välillä se soittaa bändin kanssa jossain huoltoaseman parkkipaikalla. Ja istuskelee kallioilla ja kukkuloilla ja katselee haikeasti horisonttiin... tai jotain sinne päin ;)

Todella persoonallista!
THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING
Guitar Hero
14.09.2005 14:03:07
Todella persoonallista!

Jos se ei ole, niin sit ei kyllä mikään
Basismi
15.09.2005 10:29:00
Enpä nyt tiedä oliko se pre-idols 'moi olen keravalta' -look ainakaan nykyistä parempi. :)
Viistous helpottaa soittamista!
Nelikielipiru
15.09.2005 11:12:34

Jo ennen keikkaa oli puhetta, että kyseessä on viimeinen keikka rytmisektiolle, ilmeisesti kyseinen bassotaiteilija päätti lyödä sitten läskiksi oikein kunnolla...

Näin jälleen huomaamme miten uutisointi vääristi todellisuuden vaikka lopputulos olikin sama.

Aikas typerä veto kyllä pasistilta, ei varmasti jättynyt hyvää makua kenenkään suuhun ja tollanen juttu/maine kyllä jää kummitelemaan jälkipolville ja muille saman ammattipiirin edustajille.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Ville81
15.09.2005 11:40:47
Pidän Jania ihan sympaattisena artistina. On ainoa pitkän linjan soittaja ja laulaja näistä Idols-voittajista ja sellaiselle nostan aina hattua. Sehän pisteli alkupään Idols-jaksoissa kitarallakin aikamoisia sooloja. Musikaalisuutta siis on.
Guitar Hero
15.09.2005 11:52:44
Pidän Jania ihan sympaattisena artistina. On ainoa pitkän linjan soittaja ja laulaja näistä Idols-voittajista ja sellaiselle nostan aina hattua. Sehän pisteli alkupään Idols-jaksoissa kitarallakin aikamoisia sooloja. Musikaalisuutta siis on.

No joo. Mutta se on silti joutunu "teollisuuden hampaisiin". Tai en tiedä? Ehkä se sitte kuitenkin on niin keskinkertainen biisintekijä, ettei meriitit riitä "hyvän" musiikin tekemiseen. Jani on aikalailla samanlainen kaveri, mitä joka kylässä riittää siihen "meidän kylän superkokoonpanoon". Suomessa on tuhansia tollasia Hanihiniemiä, jotka rundaa sen oman kokoonpanon kanssa ja nauttii yleistä, muttei valtakunnallista, arvostusta/suosiota.

Tiedätkö?
Antroid
15.09.2005 17:51:01

Jeh, sellainen nauris-fleda ja kaikkea.
Raipe
15.09.2005 18:34:09
Jeh, sellainen nauris-fleda ja kaikkea.

Ihana-Jani.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Nimismies
16.09.2005 08:59:01
Pidän Jania ihan sympaattisena artistina.

"Sympaattisuus on kirosana, vähän niinkuin se että vammaisille annetaan kaikki anteeksi." - T. Liimatta
"Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth
hjukke
16.09.2005 19:32:22

Olin noin vuosi takaperin Wickholmin keikalla Keravalla kun olivat porukat ostaneet minullekin lipun. Yllätyin silloin positiivisesti, (kun soittivat aika paljon covereitakin), hienoa ja energistä soittoa ja laulua. Levyt ovat melkoista pettymystä siihen nähden mihin olisi resursseja.
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
Teme007
16.09.2005 19:35:21
Jani on kova jätkä!!!
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
Leikari
16.09.2005 21:59:02
Jani esiintyi juuri hienosti jossain kakkosteeveen turhassa ohjelmassa - hyvin meni playbackkina

laulajanahan ko. mies ei ole mistään kotoisin, stailattu on aivan anttituiskuksi enkä varsinaisesti komeana miehenäkään pitäisi, mutta suosittu kait on että siitä onnittelut!!

Iloitkaa kollegoidenne menestyksestä älkääkä aina kätiskö kateellisina.
Soitetaan jamia!
Tupuna
16.09.2005 22:22:11

laulajanahan ko. mies ei ole mistään kotoisin

Väärin. Jani Wickholm on uskomattoman taitava laulaja. Teknisesti hyvä, äänenväri mainio. Osaa revitellä tarpeen tullen. Hienoimmat hetket kuultiin Idolsissa, kun Jani veti semifinaalissa The Long and Winding Roadin ja finaalissa Joe Cockerin version With a little help from my friendsistä. Kylmät väreet kyllä kulkivat selkää pitkin.

Millä perustelet sen, että sanot näin taitavaa laulajaa mieheksi, joka ei ole laulajana mistään kotoisin?
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)