oliivi 08.06.2004 18:26:16 | |
---|
The Cure - The Lovecats Tämä on miun virallinen kesäbiisi tänäkin kesänä. Mistään ei saa samanlaista fiilistä. Minä olen tie, kissa ja elämä. |
Pellerwo 09.06.2004 11:00:13 | |
---|
Tehosekoitin - Lupaan Lieneekö valitettavasti poppoon viimeinen julkaisu. Sopii mainiosti Rakkauden Gangstereiden perään ja tuntuu kestävän kuunteluakin. Vanhoja vakikesäbiisejä ei jaksa alkaa luettelemaan. "Porvarillisen ansaitsemishalun itsetiedoton pakkovalta johtaa alueelliseen keskittymiseen."
- Santeri Alkio - |
Michi 09.06.2004 11:26:01 | |
---|
Mulla tän kesän kesäbiisi, niinkuin on ollut jokaisen muunkin kesän ilmestymisestään saakka, on Poisonin Ride The Wind levyltä Flesh & Blood. Ja ihan vaan siksi kun se on niin loistavan kasarirallatus eli hyve. -Up The Irons!- |
ozz3 09.06.2004 14:46:18 | |
---|
Nyt on MP3 -Soittimeen laitettu 50 kesäviisua joilla mennäänkin sitten koko kesä. I know that long lists are fucking boring but....: Oomph - Augen Auf Viikate - Ei Ole Ketään Kelle Soittaa Fintroll - Trollhammaren The Rolling Stones - Rocks Off Joey Ramone - What A Wonderful World W.A.S.P. - Animal (Fuck Like A Beast) W.A.S.P. - The Raging Storm ZZ Top - Shard Dressed Man Metallica - St. Anger Metallica - Wherever I May Roam Metallica - King Nothing Metallica - Die, Die My Darling Metallica - Last Caress/Green Hell Metallica - So What! Blaze - When Two Worlds Collide (Live) Twisted Sister - Were Not Gonna Take It Alice Cooper - What Do You Want From Me? Alice Cooper - School's Out Alice Cooper - Poison Alice Cooper - I'm Eighteen Alice Cooper - No More Mr. Nice Guy Godsmack - Touche feat. Lee Richards & John Kosco Moonsorrow - Kylän Päässä AC/DC - Let There Be Rock AC/DC - For Those About To Rock (We Salute You) Charon - Little Angel Marilyn Manson - Rock Is Dead Kotiteollisuus - Minä Olen Popeda - Kakskytä Centtiä Popeda - Kaasua, Komisario Peppone Popeda - Kuuma Kesä Gene Simmons - Asshole Rob Zombie - House Of 1000 Corpses Slipknot - Vermillion Part. 2 Motörhead - Louie, Louie Korn - Blind Helloween - Mr. Torture Ozzy Osbourne - Perry Mason Iron Maiden - Wildest Dreams Apulanta - Mitä Kuuluu VanHalen - Ain't Talkin' Bout' Love Dio - Holy Diver Black Sabbath - Paranoid Deep Purple - Highway Star Manowar - Kings Of Metal Manowar - Hail And Kill Pelle Miljoona & 1980 - Gabriel The Ramones - Pet Sematary The Offspring - Living In Chaos Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Viimeinen Päivä Taivaan Vielä on kumminkin soittimessa tilaa... "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
dora 09.06.2004 22:46:06 | |
---|
kyllä se on ehdottomasti tuo Elviksen Suspicious Minds ja ehkäpä hieman perästä päin tulee Tehareitten Asfaltti polttaa. Optimistiksi sanotaan ihmistä, joka ajaa ladalla moottoritien ohituskaistalla. |
Aerodactev 09.06.2004 23:28:03 | |
---|
Tiesittekste, Weather report on kesämusaa.
Long = progressive = good
|
miscage 09.06.2004 23:58:13 | |
---|
Metallica - Escape & Creeping Death Mokoma - Kurimus & TMRH - levyt Ainaiset kesäbiisit: Faith No More - Epic Guns N` Roses - kaikki rokkaavat kipaleet QOTSA - Feel Good Hit Of The Summer "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
ercciman 10.06.2004 00:11:25 | |
---|
Octopus Syng - Life Of Nature Mano Negra - Mala Vida Burning Spear - We Are Going xoxoxoxo |
Dunga 10.06.2004 09:17:44 | |
---|
Nancy Sinatra - These boots are made for walking You can crush us, you can bruise us, but you have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
doolittle 10.06.2004 17:36:52 | |
---|
Eipä kukaan vielä ole tainnut ainakaan uutta nappihittiä pukata vielä ulos ja ehkä ihan hyvä niin. MUTTA: Dionne Warwick - Son Of A Preacher Man Hanoi Rocks - Tragedy (tulee jussi mieleen!) Don Henley - Boys Of Summer Nuo on minun kesiä sävyttäneet. Ah mikä nostalgia "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
Incarnation 10.06.2004 18:37:41 | |
---|
Metallica - Wherever I May Roam Metallica - King Nothing Nämä ozz3:n listalla olleet kyllä pyörivät aika tiuhaan. Lisäksi mainittakoon: Death - Trapped in a corner (varsinkin liveversio jyrää!!) Machine Head - Seasons wither Sprig Bonerin koko tuotanto. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
tuukkah 10.06.2004 20:09:10 | |
---|
Ainakin joissain piireissä Ruudolfin Bodausanhem on aika kova sana. ain't it funky now. |
edha 11.06.2004 07:34:00 | |
---|
Nailbat: E.G.A Finntroll: Trollhammaren Kotipelto: Reason Zero nine: koko tuotanto Yli Jumala |
Xebeche 11.06.2004 09:28:23 | |
---|
Näin sadesään aikaan The Doorsin klassikkokipale "Riders on the Storm" on kyllä paikallaan. You can always count on a murderer for a fancy prose style. - V. Nabokov |
Tellervo 11.06.2004 09:50:13 | |
---|
Näin sadesään aikaan The Doorsin klassikkokipale "Riders on the Storm" on kyllä paikallaan. Doorsista tuli mieleen "Waiting for the Sun", johon mulla liittyy kesäinen muisto. Olin teinityttönen, kielikurssilla Englannissa, ja ostin sieltä Doorsin levyn. Kuuntelin sitä sitten isäntäperheen olohuoneessa ja siitä tuli ikään kuin matkan soundtrack. (Isäntäperheen isä by the way soitti kitaraa ja jammailtiin iltaisin keittiössä, Beatlesia ja muuta.) Yhtenä iltana sitten vaellettiin kaverin kanssa jossain missä lie kaupungin laitamilla, aurinko laski ja oli jotenkin epätodellinen valo ja epätodellinen olo, vapaus, nuoruus, taivas rajana et cetera, juostiin pitkin jotain nurmikenttää ja laulettiin: "Waiting for the Sun, Waiting for the Sun..." En voi koskaan kuunnella/ajatella sitä biisiä muistamatta tuota hetkeä. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Tupuna 11.06.2004 10:44:16 | |
---|
Millast kamaa toi uus Aza muuten on? En oo kuullu viel. Pitäis varmaan hakee. Asa on yhtäkuin Avain. Eli MC Avain on vaihtanut nimensä Asaksi, tai siis Avainhan on ennen ollutkin alunperin Asa, joten nimenvaihto lienee ollut tarkoituksellinen. "Leijonaa metsästän" on mainio tekele. Biisissä kritisoidaan taas porvareita, joten Asa alias Avain jatkaa vasemmistohenkistä sanomaansa. "Harkimon Harry, kiertää veroja se narri"-- tällasta läppää on biisi pullollaan. Taustat ovat mielestäni sellaiset kuuba-henkiset, ehkä jopa tarkoituksella... Kuuba-henkisyys kun tuo hyvin vahvasti mieleen tietenkin kommunismin ihannoinnin jne., mikä on ehkä hieman Asallakin sanojensa taustalla. Jännä yhdistelmä. Fiksu räppäri tämä Asa/Avain kyllä... siis en sano että itse olisin erityisen kommunismi/vasemmistohenkinen, mutta kyllä tässä nyt lähestytään jonkinlaista kapinahenkeä mikä on aina nuorisomusiikissa hyvä asia. Kun rokkikin on nykyään aikamoista viihdettä eikä mikään kapina-ase. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
MagicMushroom 06.07.2004 03:14:10 | |
---|
Egotrippi - Se on tosi jees Jimmy Eat World - Sweetness Gypsy Kings - Luna de Fuego Sublime - Bong Song Third Eye Blind - läjä eri biisejä Sex, drugs and insanity have always worked for me, but I wouldn't recommend them for everyone. -Hunter S. Thompson |
Rattata 06.07.2004 07:56:25 | |
---|
No eikös se tietenkin ole se "uma uma jei, uma uma jei jei" renkutus? "Take seven aspirins and call me in the morning" |
JeeVes 06.07.2004 08:43:56 | |
---|
Lenny Kravitz - It ain't over till it's over Lenny Kravitz - Heaven help Scandinavian Music Group - Elena Tekniikan ihmelapset - Yritä hyppää Carma - Butterfly Ep (out now!)
Myyn: Istanbul Alchemy Prof. 20" medium ride ja 13" sweet hihat!! |
Steve McBeach 16.07.2004 17:55:03 | |
---|
Hanoi Rocks: Ice Cream Summer Hanoi Rocks: Lick Summer Love joo, ja onhan noita muitakin. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |