SURf 10.03.2004 12:41:03 | |
---|
On Sonata siitä tehnyt versionsa. Ihan paska, ei paljon eroa alkuperäisestä. Jaa mistä alkuperäisestä? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
kivi 10.03.2004 12:41:15 | |
---|
Onks tää nostalgia nykymaailmassa vaan 2kk vanhaa?Omat nostalgiat on kyllä tuolla 70-80luvun vaihteessa.Joo rahastus on aina rahastusta. Mikä nostalgia? Yhtään Idols-jaksoa en kokonaan nähnyt, kahdesta jaksosta puolet, eikä mulla taatusti oo sympatioita voittajia tai häviäjiä kohtaan. Ei tullut mun katseluaikaani (töiden jälkeen esim 02.00 - 05.00 ois kiva rentoutua telkun edessä, tästä syystä menee videoiksi tai DVD:ksi, ellen sovinnolla tyydy lukemaan kirjoja) vaan mulla on ihan vilpitön camp-henki fiilistellä tuolla jutulla itsessään. Koska c'mon, onhan toi nyt riemukasta kaikessa kauheudessaan. Jotain samaa kuin mennä gay-diskoon joraamaan Paula Koivuniemen biisejä. |
kivi 10.03.2004 12:43:03 | |
---|
Jaa mistä alkuperäisestä? Hyvä pointti. Kyseessä on kuitenkin kansanlaulu, jonka säveltämisessä edes Gary Moorella ei kaiketi ollut osaa eikä arpaa. |
kid ego 10.03.2004 22:04:24 | |
---|
Hyvä pointti. Kyseessä on kuitenkin kansanlaulu, jonka säveltämisessä edes Gary Moorella ei kaiketi ollut osaa eikä arpaa. No siitä mä en tiedä mitään, mutta jos en ole ihan väärässä, Gary on ottanut kunnian siitä. Eikös levyn papereissakin lue, että Moore olisi sen tehnyt? Potkaiskaa jos/kun olen väärässä. |
samwyse 11.03.2004 03:38:20 | |
---|
Hyvä pointti. Kyseessä on kuitenkin kansanlaulu, jonka säveltämisessä edes Gary Moorella ei kaiketi ollut osaa eikä arpaa. Kyllä se on ihan Gary Mooren biisi. www.vesabbs.com |