Jarkko. 23.02.2004 17:13:37 | |
---|
Nämä ihmetyttää, Martinez ei o mun makuun, ja Mutants tuskin tulokas. Mutta eipä se mitn, hyvä jos oli hauskaa. Mua ihmetytti Jonna Tervomaan palkitseminen (siis Femma-gaalassa). Eipä siinä, hieno artisti ja tykkään kyllä, mutta kun sen uusin levy taitaa olla vuodelta 2001 eikä se nyt kai kauhia keikkajyräkään ole viime aikoina ollut... Tokihan 'Rakkauden haudalla' soi 2003 radiossa taajaan ja oli Helmiä & Sikoja -soundtrackilla, mutta eikö sen enempää tarvita palkituksi tulemiseen? Vai oliko tässä nyt kyse vaihtoehtogaalasta ja siksi palkittiin viime vuonna ältsisti myyneen ja Emma-gaalassa palkitun Vilkkumaan kanssa (ehkä) samoista kuulijoista kisaileva Tervomaa? Jos oli, niin ihan yhtä teennäisiä ovat molemmat gaalat. |
Spike 23.02.2004 17:14:20 | |
---|
Ihmetystä herättää tämä nykyinen muoti-ilmiöksi noussut Olli Lindholmin mollaaminen. Ei, vaan pikemminkin arvostus laski ku näin sen vetävän sen biisin. Ennen pitäny YÖ:tä ainaki ihan jees bändinä. Levyllä ihan hyvä. Mut sen biisin on kuullu aivan liian monta kertaa. Aluks iskee, mut pitempää kuunteluu ei kestä. Paskaks vaan ja palamaan. |
Janne F 23.02.2004 18:07:52 (muokattu 23.02.2004 18:09:49) | |
---|
Mua ihmetytti Jonna Tervomaan palkitseminen (siis Femma-gaalassa). Eipä siinä, hieno artisti ja tykkään kyllä, mutta kun sen uusin levy taitaa olla vuodelta 2001 eikä se nyt kai kauhia keikkajyräkään ole viime aikoina ollut... Tokihan 'Rakkauden haudalla' soi 2003 radiossa taajaan ja oli Helmiä & Sikoja -soundtrackilla, mutta eikö sen enempää tarvita palkituksi tulemiseen? Vai oliko tässä nyt kyse vaihtoehtogaalasta ja siksi palkittiin viime vuonna ältsisti myyneen ja Emma-gaalassa palkitun Vilkkumaan kanssa (ehkä) samoista kuulijoista kisaileva Tervomaa? Jos oli, niin ihan yhtä teennäisiä ovat molemmat gaalat. Perusteluina oli mm. se, että vaikka Tervomaa ei viime vuonna julkaissutkaan albumia, hänellä oli yksi vuoden isoimpia radiohittejä ja hän on ollut mukana monenlaisissa projekteissa (mm. keikkoja Nieminen & Litmanen -duon kanssa, Kappas vaan -ohjelma Radio Helsingissä). Maija Vilkkumaa oli myös ehdokkaana naislaulajasarjassa Emma Salokosken, Maritta Kuulan ja Tarja Turusen kanssa, mutta Tervomaa keräsi äänestyksessä raadilta eniten pisteitä. Näin tänä vuonna. |
Antti1997 23.02.2004 20:08:08 | |
---|
Ennen pitäny YÖ:tä ainaki ihan jees bändinä. Levyllä ihan hyvä. Mut sen biisin on kuullu aivan liian monta kertaa. Aluks iskee, mut pitempää kuunteluu ei kestä.
No onhan toi munki mielestä jo vähä loppuunkulutettu biisi, muttei uudella levyllä ole paljoa muita hyviä livenä esitettäviä biisejä (mun mielestä). Olis soittanu prkl vaikka Likaiset Legendat ykösen!!! Entäs MyPa? |
Melua 23.02.2004 20:28:26 | |
---|
Pikku geellä oli joka kerta kun haki Emman eri vaatteet päällä. :D |
Melua 23.02.2004 20:31:31 | |
---|
Olli Lindholm laulo mun mielestä huonosti ja epäpuhtaasti.. Ja Negative veti ihan playbackkinä. Mutta ihan hyvää viihdettä se gaala oli.. |
Mikael 24.02.2004 10:06:42 | |
---|
Rock'n'Roll... playback... eh.. jhu.. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Dunga 24.02.2004 10:11:40 | |
---|
Hiukan rupes kyrpimään näiden Peltsin ja Juuson muka-vitun-nokkelat välikommentit. Kotiteollisuus kyllä veti pisteet kotiin "paskat bileet ja rumia ämmiä" kommentti sai yleisön aikalailla hiljaseks/sekavaksi. Hitto muuten kun se PMMP basisti näytti Sid Vicioukselta. "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson-- |
sormunen 24.02.2004 10:25:13 | |
---|
Kotiteollisuus kyllä veti pisteet kotiin "paskat bileet ja rumia ämmiä" kommentti sai yleisön aikalailla hiljaseks/sekavaksi. No jo on tekopyhää! Sinne piti kumminkin ängetä ja (jos meininki on niinkuin ennen ja miksei olisi) vielä itse maksaa pystitkin, että pääsi jengiin. |
Tomppeli 24.02.2004 10:34:37 | |
---|
Musta hienoin kategoria oli: Erikois-Emma - Olli Lindholm, Yö-yhtyeestä; palkittiinkohan siinä se siviilirohkeus, mitä vaatii herätä päivästä toiseen Olli Lindholmina? ;-) Komp. huvitti kun esittelyssä puhuttiin lähinnä Jussi Hakulisen tekemästä ja laulamasta biisistä. Olli otti pokkana kehut vastaan, ja meni sen jälkeen vetämään epävireisesti toista Jussi Hakulisen biisiä :) Ei ollu tuo palkinnonjakaja oikeen tietoinen asioista, kun spiikki kuvas Hakulista. Mä jo ihan oikeasti luulin, että nyt se Hakulinen palkitaan, ja pettymys oli suuri kun Olli asteli ottamaan pystin. |
Mage 24.02.2004 12:21:32 | |
---|
Ei, vaan pikemminkin arvostus laski ku näin sen vetävän sen biisin.. Huonosti se sen lauloi ja bändi tuli taustanauhoilta mutta en silti ymmärrä jatkuvaa Lindholmin persoonaan kohdistuvaa dissausta. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
none 24.02.2004 12:28:55 (muokattu 24.02.2004 12:29:46) | |
---|
No jo on tekopyhää! Sinne piti kumminkin ängetä ja (jos meininki on niinkuin ennen ja miksei olisi) vielä itse maksaa pystitkin, että pääsi jengiin. Se johtuu varmaan siitä, että Hynynen ja Hongisto juotettiin känniin jo edellisen illan Femmagaalassa, jossa oli aika roisi meno, patsaat hajoili sun muuta... Samoilla silmillä taisi äijät vetää seuraavaan päivään. Aika vaisut bileet oli varmaankin tuolla Kultsalla Nosturiin verrattuna... |
sormunen 24.02.2004 14:03:51 | |
---|
Se johtuu varmaan siitä, että Hynynen ja Hongisto juotettiin känniin jo edellisen illan Femmagaalassa,... Kun kännissä hortoilee televisiossa niin se on niingo ihan vitun kova juttu? Mutta en mä silti tajua, että jos ahisti, niin miksi sinne piti mennä? Markkinoimaan? No miksi vitussa, jos siitä ei niingo mitn välitä? Pehmopoikien puuhastelua. ps. none, ihan varmuden vuoksi, et sä siitä taida olla vastuussa. Tai mistä mä tiedän? |
Bonham 24.02.2004 14:06:11 | |
---|
Se johtuu varmaan siitä, että Hynynen ja Hongisto juotettiin känniin jo edellisen illan Femmagaalassa, jossa oli aika roisi meno, patsaat hajoili sun muuta... Samoilla silmillä taisi äijät vetää seuraavaan päivään. Aika vaisut bileet oli varmaankin tuolla Kultsalla Nosturiin verrattuna... No, ainakin ne piskuiset Rasmus diggarit taisi nauttia... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
none 24.02.2004 17:12:44 | |
---|
Kun kännissä hortoilee televisiossa niin se on niingo ihan vitun kova juttu? Mutta en mä silti tajua, että jos ahisti, niin miksi sinne piti mennä? Markkinoimaan? No miksi vitussa, jos siitä ei niingo mitn välitä? Pehmopoikien puuhastelua. Se on kato sitä huumoria. Kun sanoo paska, niin porukka nauraa. Samalla idealla on tehty jopa lukuisia kotimaisia pitkiä elokuvia. ps. none, ihan varmuden vuoksi, et sä siitä taida olla vastuussa. Tai mistä mä tiedän? Miten mä oisin vastuussa siitä, mitä kaksi (fyysisesti) aikuista ihmistä juo ja miten ne käyttäytyy? Ei jummarra. |
basistinalku 24.02.2004 17:21:39 | |
---|
kotiteollisuus ois saanu voittaa enemmäkii niitä pystejä se on nimittäin aika tykki bändi! Syö suklaata..! |
Antti1997 24.02.2004 21:47:39 | |
---|
Ei ollu tuo palkinnonjakaja oikeen tietoinen asioista, kun spiikki kuvas Hakulista. Mä jo ihan oikeasti luulin, että nyt se Hakulinen palkitaan, ja pettymys oli suuri kun Olli asteli ottamaan pystin. Joo. Ennemmin oisin sen palkinnon Jussille antanu, sehän on tehny varmaan väh. 80% (arvio) Yön biiseistä. Entäs MyPa? |
mr_b 24.02.2004 22:10:52 | |
---|
Maija Vilkkumaa oli myös ehdokkaana naislaulajasarjassa Emma Salokosken, Maritta Kuulan ja Tarja Turusen kanssa, mutta Tervomaa keräsi äänestyksessä raadilta eniten pisteitä. Emma Salokoski olisi kyllä melkein ansainnut tuon, tai ainakin "naislaulajatulokas"-pystin, jos sellaisia olisi jaettu. Sen verran monessa on ollut mukana viime vuonna (Quientessence, soolo, DJBB). But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s? |
Margarita 24.02.2004 23:04:58 | |
---|
Maija Vilkkumaa oli myös ehdokkaana naislaulajasarjassa Emma Salokosken, Maritta Kuulan ja Tarja Turusen kanssa, mutta Tervomaa keräsi äänestyksessä raadilta eniten pisteitä. Näin tänä vuonna. Sitä minä ihmettelen, että millä lailla esim. Maija Vilkkumaan, Jonna Tervomaan ja Tarja Turusen ehdokkaiksi asettaminen palveli Femman toimimista vaihtoehtona Emma gaalalle. Nämäkö ovat niitä vaihtoehtoisia artisteja? |
Mage 25.02.2004 11:42:27 | |
---|
Joo. Ennemmin oisin sen palkinnon Jussille antanu, sehän on tehny varmaan väh. 80% (arvio) Yön biiseistä. Kaikki kunnia Jussille, hienoja biisejä tehnyt monille artisteille vuosien varrella ja muutenkin miellyttävä persoona mutta käsittääkseni Lindholm sai palkinnon siitä älyttömästä määrästä duunia( keikkoja, levyjä) minkä se on tehnyt vuosien varrella. Ja taitaa olla tuo 80% melkoisen yläkanttiin, itse veikkaisin että 20% olisi lähempänä totuutta. Tia-Maria(Petander) ja Ihmisen poika(Juice) taitavat olla myydyimmät yön singlet ennen tätä Rakkaus on lumivalkoinen biisiä. Lindholmin omat biisit ovat melkoisen masentavia kuunneltavia mutta löytyy sieltä joitain helmiäkin joukosta mutta onneksi on jättänyt tuon biisinteon niille jotka hanskaavat sen paremmin. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |