Aihe: Huonoimmat omistamasi levyt
1 2 3 4 5 6 7 8 9
salmivaara
09.01.2004 08:59:36

Heitäpäs raju arvaus. Voisikohan olla hevimetallia, heh heh... Paitsi että musiikki on "hyvää" on myös kansikuva alansa klassikko: Puoliksi mädäntynyt mulkosilmäinen sotilas makaa verissään kypärä päässä hietikolla. Komeuden kruunaa "hieno" liekehtivä bändin logo. Lisäksi levy alkaa humoristisesti tuskan huudoilla ja ruoskan napsahduksilla.

Road warrior! Thirsty for blood! Satan's twister!

Kannattaa pitää silmät auki kirpputoreilla, olen nähnyt pari kertaa tätä taideteosta myytävän niillä ihan sopuhintaan (0.50 erkkiä).

Sä et varmaan myy tuota? Voin maksaa hiukan enemmän kuin 0,5e :)
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Risto Mustalisä
09.01.2004 09:07:32
No jos tuo on sun mielestä huonoin omistamasi levy, niin ei sulla sitten oikeasti huonoja levyjä olekaan =)!

Eipä pahemmin. Ja tuo on huono levy - siis biiseiltään ja sovituksiltaan.Ei toki soitoltaan.Juuri esmes tuon Dirty Movies -biisin kertosäe on totaalisen huono yhden nuotin jollotus.Ja muutenkin biisit eivät melodioiden osalta toimi. Unchained on paras tuolta levyltä.
Born to be wild! - paitsi kotona..
Mika Antero
09.01.2004 09:19:22
Sä et varmaan myy tuota? Voin maksaa hiukan enemmän kuin 0,5e :)

Siis että luopusin tästä länsimaisen musiikkihistorian virstanpylväästä?? No way, Jose.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Tapio79
09.01.2004 10:11:55
Hankala kysymys tuo. Olen hyvin pitkälti saanut myytyä huonot levyt hyllystäni (paitsi ne helmet, jotka ovat niin huonoja että ovat hyviä, ja niitähän en halua myydäkään).

Huonoin on kuitenkin ehkä The Kovenantin Animatronic, jota en kehtaa eteenpäinkään myydä kun on sen verran naarmuilla. Loistavan Nexus Polariksen jälkeen kamala pettymys. Ihme ufohörhöilyä: muutama hyvä idea levyltä löytyy (ja Spaceman-cover, joka on levyn ehdottomasti paras biisi), mutta siinäpä se sitten onkin. Ja vokalisointi on järkyttävää.

Hyvänä kakkosena tulee ystävältäni saama kokkolalaisen 3T-Project-yhtyeen jonkinnäköistä konemusiikin ja rock-elementtien hybridiä sisältävä albumi Handmade mood. Eihän se nyt NIIN huono ole, mutta minun levyhyllyssäni sieltä häntäpäästä. Just not my cup of tea, niinkuin sanotaan. En viitsi poiskaan antaa, kun olen lahjaksi saanut ja omistuskirjoituskin löytyy levystä... =)
mr_b
09.01.2004 12:51:31

Puoliksi mädäntynyt mulkosilmäinen sotilas makaa verissään kypärä päässä hietikolla. Komeuden kruunaa "hieno" liekehtivä bändin logo.

On muuten oikeasti aika huono:

http://www.geocities.jp/matsnagger/Kuradashi/pete1.jpg

Hei äijähän on soitellut Monroen kanssa...

http://www.metallian.com/axeattack.htm
And that's the way it is. Even when we're pissed.
ten
09.01.2004 12:56:09
Smells Like Nirvana (tribute)
- Paskat soundit, paskat bändit, paskat kaikki. Paitsi tietenkin biisit. :)

Dismal Euphony - Lady Ablaze (ep?)
- Tää oli joku läppä, minkä sain joskus lahjaksi bändikavereilta. Kauheeta sontaa.

Tony "Viikinki" Halme - Viikinki (single)
- No tämän te varmaan tiedätte jo. Oikeastaan hävettää ihan perkaleesti, että tuollasenkin joskus olen hankkinut, mutta on se kiva välillä nolata itsensä julkisesti.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
FlatOutFucked
10.01.2004 02:39:11 (muokattu 10.02.2006 19:02:12)
Editoin häpeissäni koko tekstin pois.
Cvalda
11.01.2004 00:00:17
Muutama vuosi sitten karsin hieman levyvarastoani tekemällä turhista levyistä hienoja koristeita kattoon :D Nyttemmin kaikki huonot levyt taitaa olla roskiksen puolella, kun ovat tippuneet itsestään sieltä katosta pois... Mukana mm. Mr. President, Jamie Walters, Paradisio(?) yms :)
cvalda - aikansa eläjä.
aust
11.01.2004 13:20:25
Muutama vuosi sitten karsin hieman levyvarastoani tekemällä turhista levyistä hienoja koristeita kattoon :D Nyttemmin kaikki huonot levyt taitaa olla roskiksen puolella, kun ovat tippuneet itsestään sieltä katosta pois... Mukana mm. Mr. President, Jamie Walters, Paradisio(?) yms :)

Toivottavasti valehtelet, ei helv. roskiin!? Kuunnellaan joskus kavereiden juuri tuota linjaa nostalgia mielessä.. Ja nauretaan!
~If you want to see Ron Dennis, play tennis~ Mee *ttuun!*
jiionnia
14.01.2004 12:32:12
Bruce Willisin LP Coming Right Up...
Velli
14.01.2004 13:26:37
Eipä pahemmin. Ja tuo on huono levy - siis biiseiltään ja sovituksiltaan.Ei toki soitoltaan.Juuri esmes tuon Dirty Movies -biisin kertosäe on totaalisen huono yhden nuotin jollotus.Ja muutenkin biisit eivät melodioiden osalta toimi. Unchained on paras tuolta levyltä.

Mun mielestä tuo ja 1984 taas jakavat tittelin Van Halenin parhaimmasta levystä. Unchained tosiaan on paras. Mutta itse kyllä tykkään tuosta Dirty Moviesista samaten monista muitakin tuolla levyllä. Fair Varningin lopussa menee iho kananlihalle kun tulee sen riffin päälle ainoastaan yhtä säveltä soitettuna paksuimmalla kielellä. Onko sulla muuten paljonkin Purplen levyjä (nimimerkkiin viitaten)? Itse laskin eilen oman kokoelmani ja 25 oli kertynyt.
Risto Mustalisä
14.01.2004 13:42:43
Mun mielestä tuo ja 1984 taas jakavat tittelin Van Halenin parhaimmasta levystä. Unchained tosiaan on paras. Mutta itse kyllä tykkään tuosta Dirty Moviesista samaten monista muitakin tuolla levyllä. Fair Varningin lopussa menee iho kananlihalle kun tulee sen riffin päälle ainoastaan yhtä säveltä soitettuna paksuimmalla kielellä.

Minä pidän 1984 levystä myös. Fair warningin biisimateriaali ei vaan säväytä ja sovitukset vaikuttavat hutaistuilta.Mielestäni vasta 5150 levyllä biisien sovitukset ovat paremmin hanskassa.Joo ja VH I ja VH II on hyviä sitten alkaa tulemaan tätä juosten kustua materiaalia.

Onko sulla muuten paljonkin Purplen levyjä (nimimerkkiin viitaten)? Itse laskin eilen oman kokoelmani ja 25 oli kertynyt.

Olisko semmoinen rapiat toistakymmentä.Purplellahan on livelevyjä ja kokoelmia silmänkantamattomiin...Keskityin siis lähinnä studiolevyihin ja mielestäni olennaisiin livelevyihin (Made in Japan).Huonot sovitukset vainoavat muuten Purpleakin Abandon -levyllä.
Born to be wild! - paitsi kotona..
riimu
16.01.2004 20:49:19 (muokattu 16.01.2004 20:50:36)
Joku Stratovariusplatta joka ei edes divariin kelvannut.

Niin ja kamujen veemäinen synttärilahja: Mika Häkkinen single. Se on jo jotain niin karmeaa että huh...
Ei näkymätön löydä kaltaistaan.
NHR
17.01.2004 06:14:26 (muokattu 17.01.2004 06:17:01)

Taidanpa olla hieman omituinen musiikinharrastaja, sillä minulla ei ole levykokoelmaa ollenkaan, sillä levysoitintakaan en ole koskaan omistanut. Musiikkikokoelmani on edelleen pääosin "kätevässä" C-kasettiformaatissa.

Huonoin näistä kaseteista on kenties joku tuottajaguru T. T. Oksalan soololevy, nimi oli muistaakseni Shamrock Shore... en viitsi edes kaivaa esille tarkistaakseni...

Ai niin, onhan minulla sentään yksi CD-levy, New Kids On The Blockin "Step By Step", on sekin melko huono. Osto- ja myyntiliikettä pitäneeltä kaveriltani aikanaan sen sain, kun piti kokeilla voiko tietokoneellani kuunnella tavallisia CD-levyjä. Näköjään voi, mutta eipä tule kuunneltua...

EDIT: typoja
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
aro
10.02.2006 14:23:43 (muokattu 16.02.2006 11:36:52)
Tapping the Vein - jDamage
Planetist
10.02.2006 14:36:24
King Crimsonin three of a perfect pair on suoraansanottuna aika heikko.
Jäärä
10.02.2006 14:52:02
"Seppo Kohvakka kertoo uskoontulemisestaan"-kasetti on niin huono, että se on jo hyvä, tosin musaahan siinä ei ole yhtään. Muistaakseni vaihdoin sen n. kaksikymmentä vuotta sitten päittään "Tohtori Pöhön aerobics":iin joka sekään ei ollut mikään järjen riemuvoitto.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Järvihirviö
10.02.2006 15:05:14
Dream Theaterin Images And Words, Awake, ja se hospotipospoti-teemalevy. Ja Liquid Tension Experimentin toinen (?) on myös aika järkyttävä löytö levyhyllystä.
Nuages
10.02.2006 15:13:57 (muokattu 10.02.2006 15:17:43)
King Crimsonin three of a perfect pair on suoraansanottuna aika heikko.

Se onkin vähän kieli poskessa väännettyä, mut on siinä hetkensä mun mielestä. Eka biisi on hyvä.

Huonoin on kuitenkin ehkä The Kovenantin Animatronic

No höh. Hyvä levy.

Ja itse asiaan:

Phil Collins - Both Sides
Tarviiko perustella?

Arcturucsen Sideshow Symphonies on aika kehno.

LockUp - Pleasure Pawe Sewers

Shadows Of Steel - s/t

Lisäksi on jotain ug-räminäbläkkistä tyyliin Ulver, Satyricon jne...
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Antsa
10.02.2006 15:19:24
Children of Bodom - Hatebreeder
Luojankiitos, että olen tästä paskanlutkutuksesta vieroitunut.

Apulanta - Hiekka
Tuotannon sysimusta lammas.

Butthole Surfers - Rembrandt Pussyhorse
Ei ole koskaan auennut enkä ole vuosiin kuunnellut. Edustaa sitä ei-helpointa Butthole Surfersia.
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)