joet 08.01.2004 15:18:53 | |
---|
Näin nyt ensimmäistä kertaa tämän paljon parjatun Negativen esiintyvän livenä ja pidin paljon, bändihän on erinomainen ja paljon vakuuttavampi kuin jos vertaa esim. Himin uudenvuodenkeikkaan joka on parempi vertailukohde kuin täysin älytön Tik Tak -vertailu, Tik Tak on sopiva siirtymävaihe lapsille lastenlauluista rock-musiikkiin mutta Negativea kehtaa kuunnella vanhempikin. |
booster 08.01.2004 15:19:33 | |
---|
Hm. Mä oon joskus täällä puolustanutkin Negativea haukkujia vastaan, mutta nyt ei pysty. Moment of our love oli niin huonosti laulettu, että ei voi mitään. "Show must go on" -melodiakin särähti ikävästi, kun kitara oli vähän epävireessä. Levyllä Jonnen ääni on hyvä ja menee nuotilleen, mutta eilisessä esiintymisessä ei. Period. |
Tupuna 08.01.2004 15:32:32 | |
---|
Levyllä Jonnen ääni on hyvä ja menee nuotilleen, mutta eilisessä esiintymisessä ei. Period. Jonkun Negativen slovarin kuulin Ylexiltä taannoin, ja siinä Jonne Aaronin ääni kuulosti todella hyvältä. Ehkä sen takia mä en ymmärrä näitä parjaajia. Livenähän nyt aika moni kuulostaa paskalle, kuten Ville Valokin Tavastia-koosteessa, vaikka Valokin on hyvä laulaja kun niin vain haluaa ja ääni on kondiksessa. Mikä onkaan siis totuus? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
skinkarde 08.01.2004 15:49:54 | |
---|
jos livenä kuulostaa huonolta, niin on kyllä aivan yksi lysti että kuulostaako levyllä hyvältä. kyllä livetilanteeseen pitäisi panostaa sen verran että saisi homman toimimaan ilman pahoja virheitä. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
Larry 08.01.2004 15:50:41 | |
---|
Livenähän nyt aika moni kuulostaa paskalle, kuten Ville Valokin Tavastia-koosteessa, vaikka Valokin on hyvä laulaja kun niin vain haluaa ja ääni on kondiksessa. Mikä onkaan siis totuus? Niin totuushan on siis että nykypäivänä melkein kuka tahansa osaa laulaa kun pistetään tekniikka avuksi. Juuri siellä Livenä sen sitten näkee kuka osaa jotain ja kuka ei. Mä ymmärrän jos joku sanoo että Joe Cocker on menettänyt vähän ääntään sitten viime keikan... prkl. äijähän on vetänyt 60 luvulta saakka niin ei mikään ihme... ja sitten Esim, Jonne Aaron.. sillä on vähän alkanut ääni loppua liiasta "laulamisesta"... ja mitä... Negative on ollut jonkin vuoden päivät pinnalla... hmmm the truth is out there. Kyllä lapset ihan mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Bonham 08.01.2004 18:28:26 | |
---|
Ei kai sillä soitto/laulutaidolla ole oikeasti paljonkaan merkitystä nykyään. Kohderyhmät ovat yhä nuorempia ja nuorempia, eikä siellä haeta taitoniekkoja. Eri asia tietty sitten muilla, jotka musiikkia seuraavat... Sama pätee biisien tekijöihin, ei se Emma 12 v lue silmä kovana kansipapruja, että kukas tän on säv san sov. Ja eikös se hiton Desmond Child ole tehny biisejä ihan Alice Cooperille ja muille? Meneekö niiltäkin nyt uskottavuus? Pitää katsella asioita kohdetyhmän ulkopuolelta, vaikka ne usein sieltä näyttävätkin melko surkuhupaisilta... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Kitarajeesus 08.01.2004 19:05:38 | |
---|
Tik takia en kyllä millään pystyny kattomaan kokonaan vaikka oli tarkoitus.Ei se nyt kovin ammattitaitoiselta mun mielestä vaikuttanu.Kyllä ne tietysti tytöiksi soittaa ihan jees. Negativeä en ole dikannut ollenkaan,mutta mielenkiinnosta oli katsottava että minkämoista touhua niillä on livenä ja olihan se melko järkyttävä.Varsinkin taustalaulut meni niin nuotin vierestä että ihan pahaa teki ja eihän se Jonnenkaan laulu kovin häävisti kulkenut.Kitaratkin tuntuivat olevan epävireessä.En minä noista biiseistä kovin tykännyt levylläkään,mutta livenä oli vielä paljon huonompi.En tiedä olivatko niin päissään vai mitä.Siitä kuitenkin plussaa että ne sentään piti muuten kovaa showta eikä seisonu vaan tikkupaskoina. Pikkutytöt varmaan tykkää,minä en. Musiikki on elämä. |
superfly 08.01.2004 19:11:02 | |
---|
Kyllä ne tietysti tytöiksi soittaa ihan jees.
Sovinismin karvainen pää nousee... Harppu on alaston piano |
RB Make 08.01.2004 19:13:51 | |
---|
Andy McCoy totesi joskus sata vuotta sitten että rockissa ja sen soittamisessa pitää olla seksiä ja aggressiota.Siinä TikTakin kitaristi kimmassa joka oli lavan oikeassa reunassa oli kumpaakin.Onhan ko.bandi hieman tuote mutta toivon bändille pitkää uraa ja menestystä. Nekatiivi oli nimensä veroinen mukacool yritelmä.Tuli takavuosien naurunaihe Plastic Tears mieleen poikia katsellessa. |
askomiko 08.01.2004 19:24:12 | |
---|
kuin täysin älytön Tik Tak -vertailu, Tik Tak on sopiva siirtymävaihe lapsille lastenlauluista rock-musiikkiin mutta Negativea kehtaa kuunnella vanhempikin. Nojaa.. Ensin tuumasin samoin, mutta valaistuin. Samoin kävi rasmuksen suhteen. Ehkä vielä joskus negativenkin, eihän sitä tiedä. :) |
Fortune 08.01.2004 19:31:32 | |
---|
Hitto, missasin. Tik tak on rautaa, Negativen olisin halunnut nähdä sitä silmällä pitäen, josko niillä on jokin toinenkin kappale. Ei voi tuomita silmämeikkien ja yhden kuullun kappaleen perusteella. Mutta vaahteraotelauta Flying finnissä ei ole rock. "Look behind you, a three-headed guitar!" |
PekKampela 08.01.2004 19:35:56 | |
---|
Mutta vaahteraotelauta Flying finnissä ei ole rock. Totta. Muuten kyllä komia keppi! Me on hävitty tää peli |
bastardo 08.01.2004 20:05:01 | |
---|
Tiktak kuulostaa hyvältä kyllä, mutta koska olette noin tietäviä ja oikean musiikin kannattajia, niin eikö teitä häiritse yhtään se fakta ettei Tiktak tee biisejään itse?? Häiritsee, ja tuon lisäksi häiritsee se, ettei bändi näemmä osaa soittaa biisejään yhtään muunnellen, vaan ne kuulostavat livenä aivan samalta kuin levyllä. Ja Negative on rockkurkoilunsa kanssa muuten vain jotain niin helvetin tylsää ja keskinkertaista, ettei sitä jaksa kuunnella. "Tullessani paikalle, se oli jo rikki" |
Pluto 08.01.2004 20:28:16 | |
---|
Ei kiinnosta kumpikaan bändi tippaakaan, mutta katsoin silti aikani kuluksi aina välistä kun Oikeus ja kohtuus oli mainostauolla. Ihan kivoja tyttöjä molemmissa bändeissä, siinäpä se. Musiikista en tässä yhteydessä sano muuta, kuin että ei maistu minulle. Toivottavasti muut tykkäävät sitten senkin edestä. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
superfly 08.01.2004 20:32:01 | |
---|
Ihan kivoja tyttöjä molemmissa bändeissä, siinäpä se.
Hyvin sanottu tämä :)
Harppu on alaston piano |
-Mickill- 08.01.2004 22:19:19 | |
---|
Nekatiivi oli nimensä veroinen mukacool yritelmä.Tuli takavuosien naurunaihe Plastic Tears mieleen poikia katsellessa. Hei mutta Plastic Tearsilla oli sentään oikeasti hyviä biisejä, Negativella ei ole YHTÄÄN. Karseeta paskaa mun mielestä, mielenkiinnosta lainasin kirjastosta niiden levyn ja kuuntelin läpi. Siis miten vittu voi noin heikoilla biiseillä saada tollaisen suosion?! Meillä on muuten bänditreeneissä aina tapana jotain uutta biisiä tehdessä sanoa että jos se kuulostaa vähänkin mitäänsanomattomalta ja tylsältä niin 'negative-osasto, paskaa eli tää lähtee roskakoriin'. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
käki 09.01.2004 01:24:17 | |
---|
Pitää katsella asioita kohdetyhmän ulkopuolelta, vaikka ne usein sieltä näyttävätkin melko surkuhupaisilta... Kohdetyhmä ? Bonham, olet lanseerannut(vahingossa?) markkinointikoneiston käyttöön uuden käsitteen... ja yleisesti ottaen melko osuvan sellaisen. Minulla on kalyamaha. |
Viive 09.01.2004 01:26:55 | |
---|
Ööö, viimekeväänä, paikkana tikkakosken jäähalli: Jonnelta loppui ääni jo kolmannen biisin aikana, ja loppuajan se ryki suunnattoman rasittavasti mikkiin laulun lomassa. Mut hieno lavashow silloinkin. Ainoa todella pitkä miinus siitä keikasta oli niiden coveri: My Heart Will Go On. Blaah. Spiikki tohon biisiin oli: Tää biisi kosketti mua todella syvään silloin kun tää ilmesty, ja nyt mä haluun jakaa sen teidän kanssa. :) |
salmivaara 09.01.2004 08:36:38 | |
---|
Andy McCoy totesi joskus sata vuotta sitten että rockissa ja sen soittamisessa pitää olla seksiä ja aggressiota.Siinä TikTakin kitaristi kimmassa joka oli lavan oikeassa reunassa oli kumpaakin. Eh. Minusta ko. tyttö on lähinnä surkuhupaisan näköinen. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Cathi777 09.01.2004 09:23:17 (muokattu 09.01.2004 09:23:26) | |
---|
Hyvä kysymys. Tosin eihän tämä biisien itse tekeminen ole kuulunut rock-kredibiliteetin piiriin kuin vasta 60-luvulta lähtien, ja siitähän ei ole kauan... häiritseekö Frank Sinatrassa se, ettei se tee biisejään? Robbie Williamsissa? Karita Mattilassa? Mutta pieni korjaus siihen, että kyllä Robbie tekee itse biisejään. Ei täysin yksin, mutta on kyllä mukana biisejä tekemässä. Eli sellaisena bänditoimintana hän biisejä kavereineen tekee. Niin vielä sekin, että kuningashan kanssa ei tehnyt omia biisejä kuin muutaman ja ne aika kakkaa. Ja silti sitä pidetään kuninkaana ( siis jos joku ei ymmärtäny niin tarkoitin tietysti Elvistä ) Veri on vettä sakeampaa |