Aihe: Jackson määrätty pidätettäväksi.
1 2 3 4
Jami
21.11.2003 23:53:43

Miksi te pyritte toimimaan tuomareina ja amerikkalaisen oikeuden valamiehinä. Ei teillä kellään ole siihen mitään edellytyksiä.

Kaikki arvelut niin syyllisyydestä kuin syyttömyydestäkin ovat täysin tuulesta temmattuja. Periaatteena vois sanoa että syytön ennenkuin toisin todistetaan. Näin oikeuslaitokset toimii länsimaissa.

Tämä on äärettömän ala-arvoista ja lapselllista pamilointia. Jos joku on rikas ja erikoinen niin ei se anna vielä mitään eväitä suomalaisen teinin tuomita maailman kuulu ja musiikillisesti arvostettu ihminen. Koittakaa ny saatanan ääliöt odottaa oikeuden tuomioon ja tuomion perusteluihin asti.

Mikä teistä tekee tuollaisia hyeenoita? Onko kotona huonosti? Eikö isi ostanu uutta tietsikkaa? Onko uusioperheessä paska olo?
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
mikko1
22.11.2003 00:48:33
jotenkin käy "äijää" sääliksi, tuntuu ettei ihmiset pidä sitä enää edes ihmisenä, tuskin se niin paha on kuin joka paikassa sanotaan...
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
kingdom
22.11.2003 01:09:27
Mikä teistä tekee tuollaisia hyeenoita? Onko kotona huonosti? Eikö isi ostanu uutta tietsikkaa? Onko uusioperheessä paska olo?

Otahan rauhassa. Itse en ota kumpaakaan kantaa tähän asiaan.
Nyt on hyvä bändi löydetty! The Found!
Mc Ban
22.11.2003 09:47:26 (muokattu 22.11.2003 09:48:36)
Miksi te pyritte toimimaan tuomareina ja amerikkalaisen oikeuden valamiehinä. Ei teillä kellään ole siihen mitään edellytyksiä.

Kaikki arvelut niin syyllisyydestä kuin syyttömyydestäkin ovat täysin tuulesta temmattuja. Periaatteena vois sanoa että syytön ennenkuin toisin todistetaan. Näin oikeuslaitokset toimii länsimaissa.

Tämä on äärettömän ala-arvoista ja lapselllista pamilointia. Jos joku on rikas ja erikoinen niin ei se anna vielä mitään eväitä suomalaisen teinin tuomita maailman kuulu ja musiikillisesti arvostettu ihminen. Koittakaa ny saatanan ääliöt odottaa oikeuden tuomioon ja tuomion perusteluihin asti.

Näistä ''teineistä'' taitaa kuitenkin yli 50 % olla yli 3-kymppisiä.

Tottakai ihmiset spekuloi. Minä ainakin uskon että herra Jackson on syyllinen. Ei minun päähäni ainakaan mahdu ajatus, että jotain syytettäisiin moisesta teosta ilman syytä. Ottaen huomioon, että sellaista on tapahtunut ennenkin. Sairas se Jackson on. Onko hän kuitenkaan pedofiili? Todennäköisesti.
Notefix
22.11.2003 10:06:04

Jos joku on rikas ja erikoinen niin ei se anna vielä mitään eväitä suomalaisen teinin tuomita maailman kuulu ja musiikillisesti arvostettu ihminen. Koittakaa ny saatanan ääliöt odottaa oikeuden tuomioon ja tuomion perusteluihin asti.

Jami puhuu kyllä tuossa hiemaan tunteenomaisessa kirjoituksessaan asiaa. Mun mielestä kaikki spekulointi asiasta on tässä vaiheessa aika turhaa.

Tottakai media spekuloi asiaa, koska se myy....ihmiset ovat tirkistelynhaluisia. Mun mielestä on lähinnä kiusallista ryhtyä tuomitsemaan ketään ilman minkäänlaisia faktoja.
Sebastian
22.11.2003 11:00:46
Koittakaa ny saatanan ääliöt odottaa oikeuden tuomioon ja tuomion perusteluihin asti.

Muistahan ottaa sydänlääkkeesi välillä. Mitä sinä olet tehnyt saavuttaaksesi tuollaisen ylimysaseman. Ei taida olla kaikki yläkerrassa kohdallaan kun pitää tulla tänne pätemään ja arvostelemaan muiden sanomisia.

Turha ottaa hernettä nenään mutta ottaa päähän tollaset aikuiset jotka luuleevat tietävänsä kaiken paremmin kuin nuoremmat.

Omasta mielestänikin on aika surullista miten ankarasti ihmiset tuomitsevat Jacksonia, mutta et sinä ole yhtään sen parempi kun rupeat tuomitsemaan täällä kirjoittavia nuorempiasi. Kasvaisit vähän. Tai sitten voit mennä kirjoittelemaan jonnekin eläkeläisten palstoille missä ei tarvitse katsoa kaikkia muita alaspäin.
blastoff
22.11.2003 11:36:38
Lisätietoa Jacksonin pidätyksestä:
http://216.254.0.22/~suomynona/images/mj-arrest.jpg
All the good music has already been written by people with wigs and stuff - Frank Zappa
pitkätukka
22.11.2003 13:50:46
Lisätietoa Jacksonin pidätyksestä:
http://216.254.0.22/~suomynona/images/mj-arrest.jpg

Tota voi jo sanoa mauttomaksi.
Gypsy
22.11.2003 14:31:34
Periaatteena vois sanoa että syytön ennenkuin toisin todistetaan. Näin oikeuslaitokset toimii länsimaissa.

Tästä en oo samaa mieltä. Että toimis noin.

Kuitenkin, niinhän se on, että kukaan täällä ei tiedä paskaakaan mitä on tapahtunu vai onko mitään tapahtunu. Edellinenkin jacksonin pedofiilijuttu oli paska homma ja mies meni maksaan sille tyypille. Kukaan täällä ei kuitenkaan tiedä mitä sillon tapahtu. JOS se on hiplannu niitä kakaroita siellä niin sen sais kivittää, mutta mitä jos se ei pidäkkään paikkaansa. Sillon käy ukkoo aika vitusti sääliks. On meinaan tullu aika vitusti paskaa niskaan siitä ja jos siinä ei olekkaan mitään perää. Se on vaan niin, että tietämättään ei kannata lähtee syytteleen. On varmasti kova paikka jos tiedät, että et oo syyllistyny mihinkään ja koko maapallo pitää sua pedofiilinä.

Se on aivan sama mulle miltä jackson nykyään näyttää. Oikeestaan onkin vitun uskomatonta, että lehtiä myydään helvetisti jacksonin naamakuvilla ja ihmiset oikeen vihaa sitä sen kasvoleikkauksien takia. Kai sitä saa saatana oman nenänsä leikata ja istuttaa vaikka perseeseen kasvaan. Ja mitä sitten jos on käytetty ihon valkasua eikä se ookkaan ihosairaus? Vittuako se kenellekkään kuuluu. Pitäköön ihmiset vaan huolen omista asioistaan.

Jos jacksoni on syyllinen tähän niin sen saa kivittää. Jos se taas ei oo syyllinen niin pidän sitä vitun coolina jätkänä. Vaikka en siihen uskokkaan, että oikeus toimii niin, että syytön kunnes toisin todistetaan, niin silti ite haluan kuulla todisteet ennenkö lähen sormella osotteleen ketään.
Cucumber?
22.11.2003 21:50:32
Noh eikös asia ollut niin ettei tämä syytteen nostanut tai hänen perheensä aio vaatia rahaa lainkaan...?Paha toki on sanoa mikä on totta tässä tapauksessa, ja aina riittää salaliittoteorioita,.,.,.prrlr...Rikkaiden on helppo maksaa ittsensä vapaaksi jenkkilässä ja tietysti onnenonkijoita saattaa rittää hihi...Maikuli on silti sairas ihminen...Ensin pistää lapsilleen naamarit kun ei saa näkyä julkisuudessa ja sitten roikottaa parvekkeelta kakaraansa koska haluaa esitellä lastaan ihmisille ...pim pom...agh...
Gypsy
22.11.2003 21:55:58
No niin. Täytyy kyllä myöntää, että noi jacksonin jutut, että sen kakaroihin ei saa kukaan koskee ja muu vastaava on pimeetä.
FlatOutFucked
22.11.2003 23:46:02
ei ollut miihkalin lapsuus ehkä normaali, eikä sitä varmasti ole hänen lapsienkaan tulevaisuus.

en minä häntä nyt pedofiiliksi syyttäisi (vielä), mutta ei jackon suhde lapsiin ihan tavallinenkaan ole.
conquest
23.11.2003 00:08:35 (muokattu 23.11.2003 00:09:26)
Noh eikös asia ollut niin ettei tämä syytteen nostanut tai hänen perheensä aio vaatia rahaa lainkaan...?

Niin, vielä... Samaa sanoi myös aluksi vuonna 1993 syytteen nostanut perhe, mutta mites kävikään...
Miettikää nyt, minkälaiset vanhemmat (1993 tapauksessa uhrin isä) suostuvat luopumaan syytteistä rahaa vastaan jos heidän lastaan on oikeasti hyväksikäytetty?

Vuonna 1993 syytösten ilmaantuessa MJ oli maailmankiertueella, kaiken lisäksi hän oli tullut riippuvaiseksi kipulääkkeistä ja joutui kuukausiksi vieroitukseen, media oli armoton Michaelia kohtaan, MJ joutui näyryyttäviin tutkimuksiin syytäjä Tom Senddonin vaatimuksien takia jossa mm. häntä kuvattiin ja tutkittiin alasti, oikeudenkäynti olisi saattanut kestää vuosia.. että ymmärtää kyllä miksi MJ halusi maksaa rahat ja päästä jatkamaan elämäänsä (tähän aikaan MJ seurusteli jo Lisa-Marie Presleyn kanssa).
FatSam
23.11.2003 01:12:04

Mikäs idea sulla nyt, saatanan ääliö, oikein on? Jos on vanha ja juuri-kirjautunut käyttäjä, se ei anna vielä mitään eväitä papan tuomita suomalaiset teinit. Koita nyt, saatanan kypsynyt vitun aikuinen odottaa, että pahin pedo-puuska menee ohi, ennekuin alat laukoa näitä totuuksia. Saatanan ääliö! Mikä susta tekee tollasen hyeenan?
Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn!
Jami
23.11.2003 11:04:34

Mikäs idea sulla nyt, saatanan ääliö, oikein on?

Ajattelin kokeilla. Josko tärkeäksi katsomani asia menis paremmin perille kun koittais lähestyä rölölöö-komppaniaa heidän omalla kielellään. Ja keskustelua kyllä syntyi. Tosin itse rölöö-komppanialla ei enää tunnu olevan asiaa. Jännä ilmiö että selvästi järkevämpi porukka alkaa aina heitä puollustaa. Toivottaen mua vanhainkotiin.

Jos on vanha ja juuri-kirjautunut käyttäjä, se ei anna vielä mitään eväitä papan tuomita suomalaiset teinit

Joo. Ei saisi koskaan tuomita ihmistä. Pitäis tuomita vain vääränlainen käyttäytyminen. Sen toteuttaminen näin pelkällä tekstillä on paljon vaikeampaa kuin luonnossa.

Koita nyt, saatanan kypsynyt vitun aikuinen odottaa, että pahin pedo-puuska menee ohi, ennekuin alat laukoa näitä totuuksia. Saatanan ääliö! Mikä susta tekee tollasen hyeenan?

Helpottiko?

ps. en mä mikään vanha oo. Täällä oon ollu jo vuosia mukana. Ja kokeillu kaikenmoisia provoja. Toki meni vähän turhan överiksi ja melkein hävettää kun olutkin on jo loppu. Mutta en mä pohjalaasena voi sanojani peruakkaa. hähähäähh.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
FatSam
23.11.2003 11:28:12

ps. en mä mikään vanha oo. Täällä oon ollu jo vuosia mukana. Ja kokeillu kaikenmoisia provoja. Toki meni vähän turhan överiksi ja melkein hävettää kun olutkin on jo loppu. Mutta en mä pohjalaasena voi sanojani peruakkaa. hähähäähh.

Juu, provot on kivoja. Eikä sanoja kuulukaan perua. Jatka samaan malliin!
Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn!
conquest
09.12.2003 18:28:22
voltasparta
10.12.2003 10:21:35
Jotkut haluu vaan rahaa,ja jenkeissähän sitä näin saa..
Miraculous you call it babe You ain't seen nothing yet They've got Pepsi in the Andes McDonalds in Tibet Yosemite's been turned into A golf course for the Japs The Dead Sea is alive with rap
Notefix
10.12.2003 11:32:51

Jotkut haluu vaan rahaa,ja jenkeissähän sitä näin saa..

Niinpä...mä olne tähän ikään huomannut, että melkein kaikessa on kyse lähes ainoastaan rahasta. Näinhän tää toimii!
shcircus
11.12.2003 21:57:13
Jacksonhan ei ole normaalia elämää koskaan edes elänyt, joten kai nämä perversiot ovat ymmärrettäviä (mutta eivät hyväksyttäviä tietenkään. duh.).
Minun puolestani voitaisiin vetää koko äijä hirteen.

kunnon vanhanajan hirttäjäiset, ja viskikännit päälle!!! ja maailmassa on taas kaikki hyvin ;)
Vittu löytyykö niitä basisteja vai ei???!?!?!++
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)