![]() 10.09.2003 22:44:58 | |
---|---|
Joo ekan kerran tajusin kunnolla että mitä ne teknotukat naureskeli meidän hevibändille silloin joskus vuosia sitten kun tosissani hevanderia soitin. Nyt kun on muutaman vuoden pitänyt taukoa niin kyllähän tuo aika naurattavaa touhua on. Siinä vaiheessa putosin ekan kerran sohvalta kun se joku tanskalainen (?) Mimmi rupes örisemään niin maan vietävästi. Oli kyllä naisella kaunis lauluääni :) hornan haastattelu oli tosiaan myös näkemisen arvoinen. | |
![]() 11.09.2003 00:32:49 | |
Kumma juttu että niitä heviohjelmia pitää katsoa jos homma ei kiinnosta. Kattokaa listaohjelmia ja muita vastaavia, niissä on vakavaa musiikkia. Se mikä ei maksa mitään on ilmaista | |
![]() 11.09.2003 02:23:35 | |
Olisivat nyt pistäneet enemmän Tarotia, Mannhaita, Mokomaa, Behemothia, Divine Decayta ja sen semmosta, eikä mitään hirveää kikkelihevikackaa. Varsinkin Behemothin puute kävi kyrsimään. Veti sellaisen keikan kyllä että järki meinasin lähteä. Rotiskaakin voisi kuunella aina ja missä vain, vaikka olikin veret paidalla. Saapa siinä jokunenkin rumpalin alku ihmetellä kun Hahto antaapi mennä... Horna veti helvetin hyvän keikan ja oli mainiota nähdä telkustakin pätkät. | |
![]() 11.09.2003 08:03:26 | |
Uuh täällähän on taas kiihkeetä meisinkiä. Väännetään vielä niin kohta selviää täydellinen musiikkigenre, jota kaikkien kannattaa kuunnella! yeah. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back | |
![]() 11.09.2003 10:12:03 | |
Kumma juttu että niitä heviohjelmia pitää katsoa jos homma ei kiinnosta. Kattokaa listaohjelmia ja muita vastaavia, niissä on vakavaa musiikkia. Kivahan niitä on katsella kun siitä saa niin hupia! | |
![]() 11.09.2003 10:16:17 | |
Se Tarot ja etenkin Marco Hietala kyllä tipautti sohvalta. Oli päässyt jo miehen erinomaisuus unohtumaan. Pitääkin ostaa vinyylisoitin ja kaivaa "Spell of iron"-LP kaapista. | |
![]() 11.09.2003 10:39:20 | |
Pitääkin ostaa vinyylisoitin ja kaivaa "Spell of iron"-LP kaapista. Spell of airooon! Uusi Tarot pitäisi varmaan ihan cd-levyllä hommata iltoja ilahduttamaan. Lupaavaa junttaa oli ainakin videobiisi. | |
![]() 11.09.2003 10:42:03 | |
Spell of airooon! Kuuntelin viime viikolla kotipuolessa huvikseni sitä, ostin sen joskus 5 markalla. Loistolevy ja ihme ettei breikannut isosti silloin joskus. Uusi Tarot pitäisi varmaan ihan cd-levyllä hommata iltoja ilahduttamaan. Lupaavaa junttaa oli ainakin videobiisi. Enpä ole kuullut, pitänee kirjastossa käydä taasen. | |
![]() 11.09.2003 12:00:50 | |
se olisi voinut tehdä elämälleni, jos olinsin sitä ohjenuorana tai elämäntapana pitänyt tai ylipäätäänkään ottanut ikinä Kuvittele nyt, stereotyyppinen heviääliö makaamassa ojassa, kaiken mahdollisuuden hyvästyä elämästä poisheittäneenä kiljukännien jälkeen ja kaverit hokee vieressä köyhiä anglismeja kuten: "kuulii" tai "viileetä" ja seuraavana päivänä -tai koska ikinä seuraavaksi paikasta riippumatta nyt herätäänkään- kelataan kuinka hyvä oli kuosi, ja jatketaan kunnes sama toistuu. Repeat until dead. Sitäpaitsi heti kun yhteenkuuluvuuden henkinen tarve tiedostetaan on mielestäni jokaisen ihmisen henkilökohtainen pakko hankkiutua siitä eroon. Tavallaan olen samaa mieltä, mutta: Ohjenuoraksi voi ottaa mistä tahansa monenlaisia asioita. Hevistä esimerkiksi, ettei koskaan saa luovuttaa ;), on uskottava omaan juttuun, on oltava terästä, tuli mitä tuli. Stereotyyppihevaria ei taida kummemmin ollakaan. Olen itse DI, puoleksi myös ekonomi (jos näillä nyt merkitystä on, onko? ;). Olen kuunnellut heviä v:sta -82. Koulut on käyty, viinaakin otettu mutta kohtuudella. Tukkani on lyhyt. Hevanderismi ei näy mitenkään päälle päin (ellei puntilla käyminen ole sitä, Manowarin hengessä siis ;). Silti, olen sitä mieltä että hevi on auttanut minua eteenpäin elämässä ja se on ollut, on ja tulee aina olemaan tärkeä osa elämääni. Mitä yhteenkuuluvuuteen tulee, se voi joskus olla hieno tunne. Joidenkin kavereiden kanssa aggressiivista musikkkia kuunnellessa tuntee porukan voiman, mutta ei se automaattisesti tunnu esim. keikoilla. Mulle tuli ihan samanlaisia ihmetyksen tunteita "The Crash Raumanmerellä" -taltioinnista. "Mitä helevettiä, kelle tämä muka on tarkoitettu, ei helevetti". No, jollekin se silti toimii, eikä ole minun asiani siihen puuttua. Joskus 80-luvulla miettittiin, mahtaako Suomesta koskaan tulla kunnon hevibändejä. Mielestäni nyt löytyy maailmanluokan akteja. On jopa varaa purnata ;) Niin ja omat mielipiteet: Bodomista tykkäsin valtavasti, Stratosta vähän, Moonsorrow harmitti. | |
![]() 11.09.2003 12:03:10 | |
En ole koskaan ollut keikalla, katsomossa tai lavalla selvinpäin. Periaatepäätös olkoon ettei näin pääsisi käymään ejatkossakaan... Erittäin säälittävää toimintaa. | |
![]() 11.09.2003 12:13:12 | |
Erittäin säälittävää toimintaa. Tuota, joo, okei sitten. Menenkin korjaamaan tapani. | |
![]() 11.09.2003 15:36:51 | |
jaskalle tiedoksi että eikös 10 vuotiaana kuunnella "heviiiiiihh" ja sitten sen jälkeen muuta::....:P | |
![]() 11.09.2003 15:53:53 | |
Tuota, joo, okei sitten. Menenkin korjaamaan tapani. No hyvä. Helpottikin jo oitis, suakin varmaan pitkässä juoksussa. | |
![]() 11.09.2003 16:05:05 | |
Tuota, joo, okei sitten. Menenkin korjaamaan tapani. No ainakaan tuommoinen asenne ei houkuta ketään yhteistyöhön, voi se maailmanvalloitus tyssätä siihen kohti kun se muuttuu työksi. | |
![]() 11.09.2003 17:19:34 | |
No ainakaan tuommoinen asenne ei houkuta ketään yhteistyöhön, voi se maailmanvalloitus tyssätä siihen kohti kun se muuttuu työksi. Phoaah.. fortune, me tehdään poikien kanssa hommaa niin paljon kaveripohjalta, että mun ei tarvitse pelätä samaa kohtaloa kuin kemopetrolin Karin, eli ei tule kommenttia toilailusta. tai etenkään monoa. Kohta ollaan kymmenen vuotta kuitenkin lasten kanssa jammailtu milloin mitäkin, kyllä tässä aika tarkkaan tiedetään missä kukin menee. Kiitos huolenpidosta kuitenkin. -eiköhän se maailman valloitus ole kuitenkin ulkomusiikillisista asioista enemmän kiinni, kuin musiikista? Keikoille en mene selvinpäin koska muutun samantien rokpoliisiksi, enkä osaa muutenkaan pitää sillä tavalla hauskaa kuin aikoinaan, mikä on itsessään vitun sääli. En mene soittamaan myöskään selvinpäin koska kevyessä tinassa sitä räyhää enemmän kuin laki sallii, ja pitäähän rokissa rollia olla. | |
![]() 11.09.2003 17:34:20 | |
Lukaisin tuossa kaikki kommenttisi ja jos oikeasti on sitä mieltä ,että Venom on tanakkaa meinikiä niin ehkä olisi syytä unohtaa sana musiikillisuus. Venom. Se on siinä ja oli jo kaksikymmentä vuotta sitten. Piste. ...tanan tiluttajat. Herkeätkös! No one prayed for Sodom | |
![]() 11.09.2003 18:32:39 | |
En mene soittamaan myöskään selvinpäin koska kevyessä tinassa sitä räyhää enemmän kuin laki sallii, ja pitäähän rokissa rollia olla. Hmm, mä oon aika vakuuttunut, että sa oot asia äijä. Peukut ylös. | |
![]() 11.09.2003 20:07:02 | |
Lievästi asiaa sivuten: tsekatkaapa uudesta Soundista jonkun Kråklundin bändin mainos jossa ukot on maalattu semi-camo-systeemeihin ja paikattu sammaleella... huuuuuuuhhhhh huuh!!! Onks se joku metallibändi? Toimisi aika hyvänä esimerkkinä tuosta edellämainitusta Spinal Tap-ilmiöstä... | |
![]() 11.09.2003 20:12:59 | |
-eiköhän se maailman valloitus ole kuitenkin ulkomusiikillisista asioista enemmän kiinni, kuin musiikista? Toivottavasti ei. | |
![]() 11.09.2003 20:14:27 | |
Toivottavasti ei. no nimenomaan toivottavasti, mutta realiteetit puhuvat toista. Toisaalta musiikin laatu on sangen subjektiivinen kysymys. Bisnespuolta ajatellen kuitenkin se mikä myy/saadaan myymään on se paras bändi. vaikka kuinka brändätty olisikin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)