Shaft 05.09.2003 21:11:03 | |
---|
Aika turhia tällaiset listaukset.. tokihan niillä voi herättää keskustelua, mutta eivät ne todellakaan mitään lopullisia totuuksia ole! Jos lista ei miellytä voi aina laatia itse paremman. |
Bluesmies 05.09.2003 22:05:52 | |
---|
Katteleppa niitä videoita 10 vuoden takaa. Luulen, että oot toista mieltä. Luulen, että en! Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!! |
volvo740 05.09.2003 22:12:19 | |
---|
Mainittiinko siellä Lynyrd Skynyrdin kitaristeja? |
Härski 05.09.2003 22:25:28 | |
---|
Jos Michael Schenker olisi mukana listalla mistä tahansa syystä, kehottaisin ihmisiä nousemaan barrikadeille ja valtaamaan Rolling Stonen toimituksen. Vähän rajaa kuitenkin. Niin, enkös sanonut, että tämä _täytyy_ olla vaikutusvaltaisimmat kitaristit- lista? Ja itse kyllä kehottaisin tuosta White Stripes kitaristista myös kansaa nousemaan barrikadeille. Vähän rajaa kuitenkin. |
Skebaholikko 05.09.2003 23:06:57 | |
---|
Ja itse kyllä kehottaisin tuosta White Stripes kitaristista myös kansaa nousemaan barrikadeille. Vähän rajaa kuitenkin. Hallelujah, Brother, we gotta take action! *huzzahcrowdnoise* Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä. |
Bluesmies 05.09.2003 23:36:19 | |
---|
Munkin mielestä toi white stripes kitaristi oli aivan uskomaton valinta. Huh huh... ja itse olisin kyllä lynnäreiden kitaristit joukkoon lykännyt. Ajatelkaapas nyt järjellä: Kumpi on parempi kitaristi, Gary Rossington vai Curt Cobain. Huh huh... Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!! |
Sebastian 06.09.2003 09:44:01 | |
---|
Täytyy olla aika urpoa porukkaa jos ei noteeraa Steve Vaita, Nuno Bettencourttia eikä Slashiä. Tietyllä tavalla ymmärrän että vaita ja nunoa ei näy. Jos ei oo herrojen tuotantoon kunnolla tutustunu niin varmaan ajattelee et ne on pelkkiä tilulilu miehiä, mutta molemmathan on ihan übergurko muusikkoja. |
mikko1 06.09.2003 11:17:49 | |
---|
tiesittekö että Joan Jett on parempi kitaristi kuin Angus Young Mullon kans tele. |
psj 06.09.2003 16:34:38 | |
---|
Munkin mielestä toi white stripes kitaristi oli aivan uskomaton valinta. Huh huh... ja itse olisin kyllä lynnäreiden kitaristit joukkoon lykännyt. Ajatelkaapas nyt järjellä: Kumpi on parempi kitaristi, Gary Rossington vai Curt Cobain. Huh huh... Ei järjellä ole kyllä mitään tekemistä näiden listojen kanssa. Yleensä nämä listat kyllä tehdään tuntemusten perusteella eikä minkään loogisen järkeilyn tuloksena. -Billy Corgan, Smashing Pumpkins
-Homer Simpson, smiling politely |
Bluesmies 06.09.2003 17:36:25 | |
---|
Ei järjellä ole kyllä mitään tekemistä näiden listojen kanssa. Yleensä nämä listat kyllä tehdään tuntemusten perusteella eikä minkään loogisen järkeilyn tuloksena. Sen takia nää onkin niin perseestä! Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!! |
Veikko 06.09.2003 17:37:02 | |
---|
Sen takia nää onkin niin perseestä! Näitä nyt niin vakavasti pidä ottaa. Veikko on paras! (Sanni 5-vuotta) |
kid ego 07.09.2003 00:30:03 | |
---|
Täytyy olla aika urpoa porukkaa jos ei noteeraa Steve Vaita, Nuno Bettencourttia eikä Slashiä. Tietyllä tavalla ymmärrän että vaita ja nunoa ei näy. Jos ei oo herrojen tuotantoon kunnolla tutustunu niin varmaan ajattelee et ne on pelkkiä tilulilu miehiä, mutta molemmathan on ihan übergurko muusikkoja. Nunon tuotantoon ei mun mielestäni tarvitse edes perehtyä huomatakseen, ettei hän ole pelkkä tilumies. |
leather rebel 07.09.2003 00:46:03 | |
---|
Mutta onko tää lista nyt rolling stonen tekemä? Ettei vaan olis taas yks lukijaäänestys. ja siihenhän rolling stonella ei ole vaikutusta Voi olla, voi olla että ei. Mielipidekysymys joka tapauksessa. Mutta... ...Miksi Kirk Hammett eikä James Hetfield? Missä Ynkkä? :D |
Arseska 07.09.2003 07:33:28 | |
---|
Mutta... ...Miksi Kirk Hammett eikä James Hetfield? Tota itsekkin ihmettelin, kun nayttaa olevan muka-vaikutusvaltaismmat-kitaristit -lista, niin milla tavalla Kirk maaritellaan tuohon kategoriaan. Ei niinkaan etten pitaisi Kirkista, itseasiassa arvostan hanta suuresti, mutta kun kuitenkin Hetfield oli se joka niista biiseista suurimaksi osaksi vastasi Larssin kanssa. Vasta uusimmalla albumilla on Kirk merkittavasti osallistunut biisien tekoon. Eli kysymys kuuluu miten Kirk on ylipaataansa vaikuttanut mihinkaan? Han ei tainnut olla pioneeri edes niiden soolojen alalla, joka on se hanen paras osaaminen. Vai? Olisi mielenkiintoista kuulla Rolling Stone:n perustelut mika tekee hanesta kaikkien aikojen yhdennekitoista merkittavimman kitaristin.
Anssi Kelasta
diggaaminen osoittaa sellasta terveellistä avointa suhtautumista musiikkiin vapaana taiteena. -Suomen Tietosanakirja |
Shaft 07.09.2003 11:05:04 | |
---|
Olisi mielenkiintoista kuulla Rolling Stone:n perustelut mika tekee hanesta kaikkien aikojen yhdennekitoista merkittavimman kitaristin. Tuskin siihen sen kummempia perusteluja onkaan. Tämä lista on vain jonkin henkilön/henkilöiden mielipide. Metallica on niin iso bändi, ettei korkea sijoitus sinällään ole yllätys. Yksi syy Kirkin parempaan sijoitukseen saattaa olla, että hän on saanut paljon enemmän huomiota kitaristina kuin James. Äijä on saanut nostatusta esimerkiksi amerikkalaisissa kitaralehdissä. Leadkitaristit ovat muutenkin jostakin syystä aina arvostetumpia- monille Hetfield on enemmänkin laulaja kuin kitaristi. Eihän siinä sinällään mitään järkeä ole. |
elina_kerttu 07.09.2003 13:19:25 | |
---|
|
Player 07.09.2003 22:48:22 | |
---|
Eihän tolta listalta lötyny ees Yngwie Malmsteenia Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
M-Juhana 08.09.2003 15:10:51 | |
---|
tiesittekö että Joan Jett on parempi kitaristi kuin Angus Young Yleissivistystä ! Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
_tuomas_ 08.09.2003 17:16:04 | |
---|
Niin piristävää nähdä edes kerran joku kitaristien top100-lista, jota on värkänneet muutkin kuin Tsäksönejään vinguttavat runkkarit. |
FenderBender 08.09.2003 18:02:35 | |
---|
itsekkin ihmettelin tuota listaa kirjastossa. Ihan väärin sijoitettuja mielestäni... Asenne korvaa puuttuvan taidon. ***FenderBender*** |