Aerodactev 16.09.2005 23:15:42 (muokattu 27.04.2006 00:00:45) | |
---|
Long = progressive = good
|
gh n 18.10.2005 10:30:56 (muokattu 18.10.2005 10:31:17) | |
---|
Onkohan muita kun muusikoiden.netin tori, huuto.net ja keltainenpörssi jossa myydään käytettyjä soittimia? e: niin suomalaisia mieluummin ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
Jonecky 25.10.2005 09:22:38 | |
---|
Tähän listan loppuun voisin vinkkinä sanoa että; kertokaa Suomalaisessa musiikkiliikkeessä, mihin hintaan netissä kaupataan (ja missä) ko. laitetta mitä olette hankkimassa. Muutamasta kun kysyt niin hyvin suurella todennäköisyydellä saat samaan hintaan. (näin on käynyt useasti) |
dictatorsh*t 11.11.2005 15:06:14 (muokattu 21.11.2005 17:37:11) | |
---|
http://www.soulseduction.com/ Levyjä. Itselleni juuri tuli Fantômasin ja Melt-Bananan split-5". Nopeaa ja hyvää palvelua. Pystyy useilta levyiltä myös kuuntelemaan pätkiä. Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks. |
HailAndKill 16.11.2005 13:30:41 | |
---|
Olen harkitsemassa muutamien levyjen tilaamista Saksasta ja yhtenä maksuvaihtoehtona on siirto verkkopankissa omalta tililtä myyjän tilille eli ns EU-maksu. Tätä vartenhan tarvitaan varsinkin IBAN- ja SWIFT-tiedot, mutta ne ovat löytyneet myyjän sivuilta, joten siinä mielessä homma on ok eikä tämä siirto maksaisi mitään ihmeitä. Voisiko joku kuitenkin hieman jeesata, sillä miten verkkopankissa tapahtuvan maksun yhteydessä pidetään huoli siitä, että myyjän maassa (mahdollisesti?) syntyvät pankkikulut eivät mene myyjän piikkiin. Vai syntyykö siellä vastaanottavassa päässä joitain ylimääräisiä kuluja, joista minun ostajana täytyisi pitää huoli? Kiitosta jo etukäteen! |
don 20.11.2005 09:25:29 | |
---|
|
Ze Finnish Line 23.11.2005 18:38:46 | |
---|
Tilasin Stupidosta pari levyä maanantai-iltana ja sain ne jo tänään keskiviikkona postissa. Ei paha. Maksoin tilauksen yhteydessä Solon kautta. Helppoa ja nopeeta. Lisäksi molemmat vielä sellaisia kotimaisia levyjä, joita ei esim. cdon.comista saa. |
Bubbles 18.12.2005 13:26:32 | |
---|
|
Päärynä 24.12.2005 13:40:53 | |
---|
Kitara on pianon korvike. |
willie 02.01.2006 17:56:01 | |
---|
|
shagriml 13.02.2006 17:59:07 | |
---|
Tänään tuli postissa paljon kaivattu Necromantian levy Iron Pegasus Recordsilta. http://www.iron-pegasus.com Tuolta löytyy metallia CDnä, vinyylinä ja kasettina. Osu ainakin omaan silmään sellaisia levyjä joita ei pahemmin suomesta löydy ja palvelu tuntui toimivan tosi hyvin. Suosittelen. |
90125 16.02.2006 15:11:25 | |
---|
Olen harkitsemassa muutamien levyjen tilaamista Saksasta ja yhtenä maksuvaihtoehtona on siirto verkkopankissa omalta tililtä myyjän tilille eli ns EU-maksu. Tätä vartenhan tarvitaan varsinkin IBAN- ja SWIFT-tiedot, mutta ne ovat löytyneet myyjän sivuilta, joten siinä mielessä homma on ok eikä tämä siirto maksaisi mitään ihmeitä. Voisiko joku kuitenkin hieman jeesata, sillä miten verkkopankissa tapahtuvan maksun yhteydessä pidetään huoli siitä, että myyjän maassa (mahdollisesti?) syntyvät pankkikulut eivät mene myyjän piikkiin. Vai syntyykö siellä vastaanottavassa päässä joitain ylimääräisiä kuluja, joista minun ostajana täytyisi pitää huoli? Kiitosta jo etukäteen! Eipä niistä _yleensä_ vastaanottajalle mitään ylimääräisiä kuluja tule. Vaikka sitä ei mitenkään verkkopankissa (esim.) pystykään varmistamaan. Päänvaivaa tulee silloin, kun valuuttana on vastaanottajalla jokin muu kuin euro, esim. GPB. Tällöin käytettävä kurssi voi olla vastaanottohetkellä eri kuin mitä se oli maksuhetkellä. Minulle on tullut tästä joskus sanottavaa. Monesti kätevin on kuitenkin PayPal (täytyy vaan olla luottokortti). -JHR- |
freeze 05.03.2006 04:12:21 | |
---|
|
Tempura 08.04.2006 16:35:26 | |
---|
Kehuisin tässä vielä, jos tänne sopii laittaa, niin aironmusiikin palvelua. Vielä en ole levyjä saanut, mutta kuitenkin: tilasin kaksi levyä, toinen artisti Z:ltä ja toinen aristi Y:ltä, joiden tiesin molempien olevan suht' vaikeasti saatavilla. Toista (artisti Z) on kuulemma tulossa kahden viikon sisään ja toista (artisti X) ei ollut, ja kysyivät että laitetaanko artisti X:ltä jokin muu levy tämän toisen mukaan joka saapuu kahdessa viikossa, vai pelkästään se kahdessa viikossa saapuva levy. Vastasin että laittakaa artisti X:tä mikä tahansa levy mitä löytyy. Sitten vielä sain varmistuksen, että "artisti X:ltä löytyisi levy A joka on helpoiten saatavilla. Kelpaako tämä vai tehdäänkö muutoksia?". Sanoin että kelpaa tuollaisenaan oikein hyvin ja että olisin halukas ostamaan artisti X.n koko tuotannon, että jos ei varastoista löydy, niin sopii tilata. Jotenkin mukavalta vaikuttaa tällainen. Jos levyt vielä tulee niin kuin on lupalitu, niin taidan siirtyä kanta-asiakkaaksi. Tämä siis sähköpostikommukointia, ilmeisestikin. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
elais 26.04.2006 12:46:44 (muokattu 26.04.2006 12:47:32) | |
---|
www.homeenter.fi Ihan jees kauppa, mutta paikoitellen kallis. Pitkään remmissä olleille jäsenille edullinen (superbonuksella levyistä vain postikulut maksettava), mutta muuten kallis. Toimitusajaksi sanotaan 5-10 päivää, mutta itse tilasin sunnuntaina levyn, ja sain sen keskiviikkona, joten ei se sitä kymmentä päivää varmaankaan kestä. Postikulut aina 3,90€ eikä levyjen määrä käsittääkseni vaikuta siihen. Levyjä löytyy kohtalaisesti, joitakin enemmän, joitakin vähemmän. Kuitenkin ihan hyvä nettilevykauppa. Mitään allekirjoitusta tueta. |
morkkis 16.05.2006 20:07:37 | |
---|
onko kellään mitään kokemuksia tuosta www.makesmusic.net osoitteesta. tuleeko tavara ajallaan ja onko kaikki muutenkin kohdallaan. Hinnat ainakin tuntuu olevan kilpailukykyisiä. Kai tuolta saa tilattua ympäri suomea tavaraa? |
Torniojaws 10.07.2006 01:35:18 (muokattu 10.07.2006 01:35:35) | |
---|
www.homeenter.fi Ihan jees kauppa, mutta paikoitellen kallis. Pitkään remmissä olleille jäsenille edullinen (superbonuksella levyistä vain postikulut maksettava), mutta muuten kallis. Toimitusajaksi sanotaan 5-10 päivää, mutta itse tilasin sunnuntaina levyn, ja sain sen keskiviikkona, joten ei se sitä kymmentä päivää varmaankaan kestä. Postikulut aina 3,90� eikä levyjen määrä käsittääkseni vaikuta siihen. Levyjä löytyy kohtalaisesti, joitakin enemmän, joitakin vähemmän. Kuitenkin ihan hyvä nettilevykauppa. Aiemmin tunnettiin nimellä F-music club ja vielä sitäkin ennen Fazerin musiikkina. Historiaa on tuolta 80-luvulta lähtien. |
armadillo 10.07.2006 15:47:56 | |
---|
http://www.totalrecall.de/ Uutta ja käytettyä levyä, vinyyliä ja CD:tä ja muuta, kai sieltä leffojakin löytyy. Pystyy tilaamaan myös ilman luottokorttia, itse olen muutaman kerran tilannut ja hoitanut maksut tilisiirrolla. Ihan luotettavalta paikalta vaikuttaa. Toimitusajat yleensä olleet noin 2-3 viikkoa. Armoa ei ole. On työ ja kuolema. On itku ja hammasten kiristys. |
heikki32 29.07.2006 23:54:42 | |
---|
|
Wonder 01.08.2006 10:17:47 | |
---|
|