HaloOfFlies 29.08.2003 16:01:39 | |
---|
Hanoi Rocks muuten esiintyy ensi kuussa Tokion Budokanissa. Sinne ei tietääkseni ihan turhia bändejä päästetä. Aiemmin siellä ovat olleet mm. Beatles, Kiss ja Cheap Trick. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Jaska 29.08.2003 19:27:46 | |
---|
Hanoi Rocks muuten esiintyy ensi kuussa Tokion Budokanissa. Sinne ei tietääkseni ihan turhia bändejä päästetä. Aiemmin siellä ovat olleet mm. Beatles, Kiss ja Cheap Trick. no kyllä varmaan tämä meidän pikku räppärikin sinne menis mutta sille tulis äitiä ikävä |
Nimismies 29.08.2003 21:34:58 | |
---|
no kyllä varmaan tämä meidän pikku räppärikin sinne menis mutta sille tulis äitiä ikävä Hyvä kommentti. Kannatti kirjoittaa. Vihaan Jorma Melleriä. |
Jaska 29.08.2003 21:54:45 | |
---|
Hyvä kommentti. Kannatti kirjoittaa. eikö... olis se parempi ku monet muut tässä keskustelussa tyyliin "vittu sä oo t vaan kade, tää on just tätä suomalaista muusikoiden kateutta" olen oikein ylpeä itsestäni |
Skywalker 29.08.2003 22:12:17 | |
---|
Jep... olin Sielä äskön ja pikku g siellä räppäs.. Siis en ollu ostanu lippuja. Itse pikku g:tä en nähny mutta sen kuuleminen kyllä riitti. Hanoi Rock`s esiintyy 22.30 tänään. Anaali Skywalker palveluksessanne. |
arcana 30.08.2003 12:19:00 | |
---|
Hanoista en kauheesti digannu mutta hyvä meininkihän siellä oli kun humalassa pörräsi. Mut tuskin minä Hanoita kotona jaksaisin kuunnella. Andyllä oli muuten aivan vitusti kitaroita:P Kokoajan uutta keppiä kädessä. |
waldemarx 30.08.2003 13:47:20 | |
---|
Ylikaupallista tahi ei, se ei ikinä ole ollut musiikille mikään laadun, tai sen puutteen tae. En ymmärrä kaltaisiasi ihmisiä joille john zorn on ainoa oikea muusikko koska kukaan ei ole kuullut siitä... Ylikaupallista? Gaah. Ja mitä itse diggailet? Slipknottia? mutta sehän on niin undergroundia... :) Slipknot on ihan naurettavaa paskaa. Kuka vittu on John Zorn? Se on ihan sama myykö joku bändi hyvin jos on hyvä, mut tottakai pikku G myy ku rap on just nyt niinku in ja se on vähän nuorempi ku muut rapparit...ai mikä liikeidea, rahat pois vaan kaikilta. waldemarx |
skinkarde 30.08.2003 15:22:52 | |
---|
pikku g:n esiintyminen eilen oli ihan surkeata. ja aina kun se huusi jotain tyyliin "kädet ilmaan", niin puolet yleisöstä nosti keskisormen pystyyn. joka biisissä sama biitti taustalla ja sama monotoninen huonosti tavutettu ökinä päälle. ei jaksa kiinnostaa. oon varmaan tosi kateellinen. hanoin encore-biisissä oli hienoa kun ensin monroe oli rummuissa ja se rumpali lauloi, ja sitten vaihtoivat lennosta rumpalia. muutenkin ihan hyviä olivat, paitsi andy oli liian sekaisin. yks kaveri soitti under a glass moonin soolon siinä ilmakitarasysteemissä, sen kädet meni just niinku pitikin. no ainakin näytti siltä. kumma ettei saanu paskaakaan pisteitä. tyhmät kisat, oikeat soittotaidot ei auta voittoon. -skag!- |
Leikari 30.08.2003 18:05:59 | |
---|
hanoin encore-biisissä oli hienoa kun ensin monroe oli rummuissa ja se rumpali lauloi, ja sitten vaihtoivat lennosta rumpalia. muutenkin ihan hyviä olivat, paitsi andy oli liian sekaisin. yks kaveri soitti under a glass moonin soolon siinä ilmakitarasysteemissä, sen kädet meni just niinku pitikin. no ainakin näytti siltä. kumma ettei saanu paskaakaan pisteitä. tyhmät kisat, oikeat soittotaidot ei auta voittoon. minusta ankkalinnan tietokilpailussa oli hienoa kun aku ajoi ilman päätä!! Kaveri kertoi, että juuri ko. kilpailija oli koko ajan soittanut paria nauhaa liian alhaalta - eihän semmoista väärinsoittoa kestä kenenkään kuunnella ;-) |
waukku 30.08.2003 21:13:15 | |
---|
pikku g on ihan hiton hyvä.meikä diggaa.tykkään erityisesti lyriikoista. lahjattomat harjoittelee! |
Sammakko 05.09.2003 17:28:14 | |
---|
Pikku-G ja Iso-D seurustelee!!! Luki uusimmassa seiskassa!!! Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii... |
Sahanpurija 06.09.2003 13:43:15 | |
---|
pikku g on ihan hiton hyvä.meikä diggaa.tykkään erityisesti lyriikoista. Jos siitä tykkää niin mistä muusta siinä voi pitää kun lyriikoista? Vai oliko tuo nyt ihan puhdasta ironiaa? Perhana! Kuka vei mun kalajan?
Kyllä, olen kitaristi |