Helvetti kun ärsyttää tuollaset jäävettä juovat ja leukaa sivelevät runkut jotka parveilee monien hyvien bändien keikoilla. Sivukorvalla kuulin Absoluuttisen Nollapisteen keikalla, kun joku urpo biisien välissä marmatti kaverilleen jostain avosointujen liiasta resonoinnista kitaristilla. Totta! Mä diggaan enemmänkin sellaisesta parveilevasta yleisöstä joka vetää viinaa niin, että napa ruskaa ja sivelevät vielä artistin leukaa nyrkillänsä kesken biisin. Hyvä sinänsä, tuo alkoholin latkiminen, että ei tarvitse käyttää sitä sivukorvaa, jotta kuulisi kommentit yleisönjoukosta. On se mieltä ylentävää, kun kailottavat ihan kainostelematta: "OOTTE IHAN PASKOJA!! SOITTAKAA EPPUNORMAALIA! SAATTE TURPAAN! PERRRRKELEEE!!" sorisorisori... njaa... |
Jos bändi uskaltaa mennä julkisesti esiintymään, niin opetelkoon myös soittamaan...tai soittakoon sitten levyilläkin yhtä huonosti. Itse odotan keikoiltakin edes kohtuu soittoa pelkän pomppimisen sijaan. Lisää jäävettä! Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
...pysykää kotona, kunnes voitte pitää miittiä dream theaterin, yesin, pekka pohjolan, cmx:n jne. jne. keikoilla, joille ei kukaan taatusti eksy hauskanpitomielessä. Täh? Kyllä minä yleensä käyttäydyn ihan rauhallisesti keikalla kuin keikalla, mutta sen vuoksi että saan musiikista kaiken irti. Mieluummin kuuntelen millaisen version yhtye on tehnyt jostain vanhasta hitistään, kun hillun räkäkännissä häiriten muita, ja sitten kun keikka alkaa niin järkkäri kantaa mut ulos. Perkele, jos siitä maksetaan, niin kyllä siitä kaiken otan irti. Mutta en mä kyllä jäävettä juo... Toisaalta ymmärrän kyllä mielipiteesi, mutta niillä keikoilla missä minä tapaan käydä pahennusta aiheuttavat yleensä semmoiset känniääliöt jotka bändin tullessa lavalle huutavat ensin "Soittakaa Paranoid!", sitten kysyvät "Mikä bändi tää on...?" ja lopuksi lentävät ekan biisin aikana ulos oksennettuaan miksauspöydän päälle. Makunsa kullakin... Tumptsi tums. |
Ei helvetti. Rokkipoliisithan on ihan parhaita äijiä! Jos pystyy heittämään tollaista läppää ihan vakavalla naamalla, niin onhan siinä jotain arvostettavaa. Seuraavalla keikalla me ei soitetakkaan mitään, vaan viritellään pelkästään kitaroita ja mietitään bassotaajuuksia. Siinä kastuu monella poliisilla alushousut. |