![]() 16.03.2003 18:35:39 | |
---|---|
KooAa: Helppo tuomita kun ei tiedä 41 vuoden aikana sattuneita tapahtumia. Minä? Nyt menee yli. Olen mielestäni suht valveutunut lähihistoriamme suhteen, kiitos vain. Esimerkki: Yksi ihminen nosti syytteen, kukaan ei todistanut eikä tullut oikeusistuntoon mutta minut tuomittiin. Ts. pelkkä syytten nostaminen riitti tuomioon. Tuo ei sovi minun oikeustajuuni ei oikein eikä väärinpäin. Mitä tekemistä tällä on vaalien kanssa? Paitsi se että sinun kannattaisi käyttää äänesi niin että tällainen vääryys ei enää toistuisi. En edelleenkään löydä päätä enkä häntää, sori vain. Omat lausuntosi ovat selkeästi pullamössö cornflake äidin helmoissa viihtyvän tosineron mielipiteitä. Kuten? En käsittääkseni ole kuin kyseenalaistanut parit epäolennaiset juttusi ja niiden oikeutuksen omaan äänestämättäjättämiseesi. Äidin helmat on jätetty jo ajat sitten ja yritän omalta osaltani ajatella omaa etuani enkä surkutella vääryyksiä lopun ikääni. Kokemusta ei ole mutta mölyä riittää. Oraakkeli on puhunut. Ugh. Kiitos tästä diagnoosista. No ei se nyt niin justiinsa ole... | |
![]() 16.03.2003 18:50:29 | |
Corflakelle: Siis 41 vuotta KooAa:n elämää. En halua haasta riitaa tms. mutta jos vertaa minua sen ikäisenä jota sinä olet ja minua nykyään niin kaikki kokemani ja kuulemani josta nykyinen näkemykseni on muodostunut on todellista ja lopputulos tällainen. Aikanaan olisimme saattaneet olla jopa samaa mieltä, Kuvittelisin että et ole saanut tappouhkauksia eikä sinua ole hakattu monia kertoja etkä ole tuntenut ajatukset seisauttavaa fyysistä kipua. Ja kaikki tämä vain siksi että et luovu mielipiteistäsi. Se järjestö joka ko. toiminnot on tehnyt elää ja porskuttaa edelleen rakkaassa Suomessamme nauttien täyttä valtion / poliitikkojen tukea ja luottamusta. Järjestö ei sinällään ole iso mutta kyllä monet sen tietävät. Huomauttaisin väärien johtopäätösten välttämiseksi että kyse on enemmin ideologista / uskonnollisesta järjestöstä kuin moottoripyörien kanssa telmivästä. | |
![]() 16.03.2003 18:53:37 | |
No niin. En ole sitten enää vaalineitsyt. Kyllä ne kaikenlaiset päästääkin äänestämään! Mutta oli siellä sellainen nätti leimaaja. Vieläkin kaipaan, vei piru sydämeni... No pain, no delight. | |
![]() 16.03.2003 18:58:43 | |
KooAa: Siis 41 vuotta KooAa:n elämää. Tämän toki ymmärsin. En halua haasta riitaa tms. Samoin. Kunhan mielenkiinnosta jutustelen kun tuntuu niin ihmeelliseltä... Kuvittelisin että et ole saanut tappouhkauksia eikä sinua ole hakattu monia kertoja etkä ole tuntenut ajatukset seisauttavaa fyysistä kipua. Olen todella pahoillani jos olet joutunut kokemaan moista paskaa. Eihän tuo kauhean mukavalta kuulostanut. Mutten edelleenkään ymmärrä miksi tämä estää sinua käyttämästä vaikutusoikuttasi... Järjestö ei sinällään ole iso mutta kyllä monet sen tietävät. Ja tämä kieltää/estää/jotain sinua äänestämästä? Ok. Ei kuulu minulle. Tästä asiasta tuli muutenkin liian iso härkänen. No ei se nyt niin justiinsa ole... | |
![]() 16.03.2003 19:05:12 | |
Ja tämä kieltää/estää/jotain sinua äänestämästä? Ei suoranaisesti kiellä tai estä mutta mielenkiinto ja motivaatio on 100% äänestämättä jättämisen kannalla. Ja minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni. | |
![]() 16.03.2003 19:08:57 | |
KooAa: Ei suoranaisesti kiellä tai estä mutta mielenkiinto ja motivaatio on 100% äänestämättä jättämisen kannalla. Ok. No ei se nyt niin justiinsa ole... | |
![]() 16.03.2003 19:15:00 | |
Ihan sinänsä tervettä, että yhteisistä asioistamme päättäminen kiinnostaa myös muusikoiden.nettiläisiä...mutta musta myös tämäkin keskustelu monien muiden lisäksi kuuluisi 'Turhuudet'-alueelle, koska tällä ei ole mitään tekemistä musiikin tai muusikkouden kanssa. | |
![]() 16.03.2003 19:41:18 | |
Ihan sinänsä tervettä, että yhteisistä asioistamme päättäminen kiinnostaa myös muusikoiden.nettiläisiä...mutta musta myös tämäkin keskustelu monien muiden lisäksi kuuluisi 'Turhuudet'-alueelle, koska tällä ei ole mitään tekemistä musiikin tai muusikkouden kanssa. Luepa Yleistä-alueen kuvaus. Born of black wind, fire and steel | |
![]() 16.03.2003 19:44:48 | |
Luepa Yleistä-alueen kuvaus. Ja politiikka kuuluu yhteiskuntaan, jossa elämme. Myös musiikki kuuluu... ja yhteiskunta vaikuttaa.... ja... sitten taas... toisaalta kyllä... jne. No pain, no delight. | |
![]() 16.03.2003 19:48:57 | |
Luepa Yleistä-alueen kuvaus. Joo.... Luin ja mitäs siitä sitten? Tämä ei ole mielestäni muusikoiden.nettiin kuuluvaa keskustelua. Aihe on tietysti nyt ajankohtainen jä aina tärkeä, mutta foorumi on tässä tapauksessa väärä. | |
![]() 16.03.2003 19:50:20 | |
Joo.... Luin ja mitäs siitä sitten? Tämä ei ole mielestäni muusikoiden.nettiin kuuluvaa keskustelua. Aihe on tietysti nyt ajankohtainen jä aina tärkeä, mutta foorumi on tässä tapauksessa väärä. "Alueella voi poikkeuksellisesti puhua muistakin kuin musiikkiin liittyvistä aiheista." Eikös se siinä ole. | |
![]() 16.03.2003 22:24:25 | |
Tottakai kävin äänestämässä. RKP oli puolue :) | |
![]() 16.03.2003 22:25:57 | |
Tottakai kävin äänestämässä. RKP oli puolue :) Aargh, se toteutti suunnitelmansa. Kas kun ei eläkeläiset . Heh. Born of black wind, fire and steel | |
![]() 16.03.2003 23:06:16 (muokattu 16.03.2003 23:07:11) | |
Aargh, se toteutti suunnitelmansa. Kas kun ei eläkeläiset . Heh. No, tottakai ...suvussa on aina äänestetty ja mä olen kiltti ja kuuliainen :)) | |
![]() 16.03.2003 23:06:25 (muokattu 16.03.2003 23:07:00) | |
...ja kokoomusta en äänestänyt, mikä lienee tärkeintä!! | |
![]() 16.03.2003 23:10:53 | |
Ei suomenlaissa sanota että on pakko äänestää. Politiikka on vanhojen, lihavien, rumien, läskien ja korkeapalkkasten hommaa. Keksi yksikin OIKEASTI hyvä syy olla äänestämättä ja voita matka Pohjois- Koreaan. | |
![]() 17.03.2003 12:05:15 | |
Keksi yksikin OIKEASTI hyvä syy olla äänestämättä ja voita matka Pohjois- Koreaan. Jos ihminen ei kiinnostu politiikasta pätkän vertaa ja antaa kiinnostuksen omaavien hoitaa homman, niin minun puolestani äänioikeuttaan ei ole pakko käyttää. Ei kukaan ole seppä joka alalla. Enemmän harmittaa "menen ja äänestän jotain häiskää kun se on velvollisuus"-ihmiset. Jos ei ole kiinnostusta äänestämiseen niin miksi pitäisi äänestää jotakuta tyyppiä, joka jakoi kiekkoja edellisessä lätkäpelissä. Jos ei ole oikeaa mielipidettä ja tietoa ehdokkaan ajatusmaailmasta, niin äänestämällä voi saada enemmän vahinkoa aikaan kuin äänestämättä jättämisellä. Jos valinnanvapaus ei ole tarpeeksi hyvä syy jättää äänestämättä niin sitten en osaa vastata kysymykseesi. | |
![]() 17.03.2003 12:53:21 | |
...ja kokoomusta en äänestänyt, mikä lienee tärkeintä!! Jep. Paitsi että MacGyver pitää vasemmistolaistollona :) | |
![]() 17.03.2003 15:40:51 | |
Jos ihminen ei kiinnostu politiikasta pätkän vertaa ja antaa kiinnostuksen omaavien hoitaa homman, niin minun puolestani äänioikeuttaan ei ole pakko käyttää. Ei kukaan ole seppä joka alalla. Enemmän harmittaa "menen ja äänestän jotain häiskää kun se on velvollisuus"-ihmiset. Jos ei ole kiinnostusta äänestämiseen niin miksi pitäisi äänestää jotakuta tyyppiä, joka jakoi kiekkoja edellisessä lätkäpelissä. Jos ei ole oikeaa mielipidettä ja tietoa ehdokkaan ajatusmaailmasta, niin äänestämällä voi saada enemmän vahinkoa aikaan kuin äänestämättä jättämisellä. Jos valinnanvapaus ei ole tarpeeksi hyvä syy jättää äänestämättä niin sitten en osaa vastata kysymykseesi. Politiikka tarkoittaa yhteisistä asioista päättämistä. Jos jollekin on ihan sama, ketkä päättävät ja miten päättävät, niin voihan sitä jättää äänestämättä. Minä ainakin haluan vaikuttaa näihin päätöksiin äänestämälle. Jos tuo hälläväliä asenne leviää laajemmalle, niin eduskunnassa on kohta 200 omia etujaan ajavaa rahanahnetta porhoa. Tuo "voita matka Pohjois- Koreaan" on eräästä vaalimainoksesta. Sen pointti todellakin on se, että jos ihmiset eivät käy äänestämässa, niin se merkitsee demokratian loppua. Valitaan yksi hullu diktaattori johtamaan maata ja sen ihmisiä, joille on "aivan sama". Minä en ainakaan halua asua sellaisessa maassa. Suurin osa nukkuvien puolueesta on syrjäytyneitä ja huonosti koulutettuja. Luulisi, että juuri heidän tulisi äänestää, jos meinaavat saada oloihinsa parannusta. | |
![]() 17.03.2003 15:50:54 | |
Breezer: Suurin osa nukkuvien puolueesta on syrjäytyneitä ja huonosti koulutettuja. Luulisi, että juuri heidän tulisi äänestää, jos meinaavat saada oloihinsa parannusta. Tämä on surullista taistelua tuulimyllyjä vastaan, koska kaikkihan tietävät että äänestäminen on rikkaiden, läskien, idioottien (huom sanan alkuperä), jne hommaa. Ja asiasta pienempään: Jos äänestysprosentti olisi ollut vaikka vain hitusenkin korkeampi Keskusta EI olisi voittanut. p.s Hyvä puhe! No ei se nyt niin justiinsa ole... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)