Juntunen 11.03.2003 13:59:29 | |
---|
|
sälä 11.03.2003 15:56:51 | |
---|
...vaikka itse Timo Rautiainen ei näköjää osaa soittaa kitaraa ja laulaa yhtäaikaa... vaan kiva oli Firebird miehellä... Ota huomioon,että Timo Rautiainen oli yks niistä harvoista, jota esiintyi ilman playbackia..paska gimmelitkin unohti liikuttaa suutaan välillä sanojen mukaan..ei edes kamerakulma pelastanut=) |
sälä 11.03.2003 15:59:29 | |
---|
Entäs se sitten,että the 69 eyes oli jossain hardrock- pysti- osiossa ja Timo Rautiainen pop-rock- pysti- osiossa..olisiko pitänyt vaihtaa paikkoja..vai olenko väärässä, kuulostaa hassulta=) |
paavi 11.03.2003 16:08:46 | |
---|
Entäs se sitten,että the 69 eyes oli jossain hardrock- pysti- osiossa ja Timo Rautiainen pop-rock- pysti- osiossa..olisiko pitänyt vaihtaa paikkoja..vai olenko väärässä, kuulostaa hassulta=) Mä en ihan ymmärrä, miksi rautiaista pidetään yleensä erityisen rankkana musana. Puhdasta rauhallista laulua, keskitempoista, lastenlaulumelodioita...Soundit on kieltämättä rankat ja vire matala... No, mitään väliä, mä oon väsynyt. Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut. |
Maisteri 11.03.2003 17:05:53 | |
---|
'Niskis' ansaitsi kyl ihan jokaisen Emman minkä sai. Minunkin mielestäni niskalaakin menestys oli piristävää, koska musiikkinsa ei ole tavanomaisinta "vuoden myydyin levy" -genreä. Hyvä vain kun anssikela-genreä raskaampi musa myy. Toisaalta, kun noita lähinnä myyntilukujen perusteella jaetaan, niin gimmelin emmat oli yhtä ansaittuja ja oikeutettuja, kuin minkä tahansa muunkin. |
Maisteri 11.03.2003 17:10:22 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/k18/ Perskele. Vähän huono asento. Eivät pääse kukkulat kukoistamaan ihan yhtä terhakkasti kuin viereisellä virkasiskolla. No onhan nuo hyvät kuitenki, eihän siitä mihkään pääse. =) |
lindo 11.03.2003 18:12:21 | |
---|
Mites oli Emmin laita? ööö niistä ehdokkaista Emmi oli kai paras mutta jos laitettais vaikka Nykäsen masa ja vaikka hmmmmm Danny samaan samaan sarjaan ton ton Lauri Ylösen kanssa niin kukakohan niistä voittais... No, yleisö äänestyksessä varmaan Iso Dee, kun ne kaikki 100 postikortin lähettänyttä mummoa vastaan 5 netti teini äänestäjää. Niin onko se emmi nyt niin paljon parempi nais solisti ku esim Arja Koriseva, vai mitä niitä nyt siinä oli? I don't belive anything, if i don't see it first |
Dumb 11.03.2003 19:49:28 | |
---|
Juontajien selän takana ollut hopeahapsuverho paloi osittain sekunnin murto-osassa, sekä pingotettuun kankaaseen paloi pieni reikä. Noiden lisäksi Niskalaukaus-kitaristi Jari Huttusen vahvistin paloi hieman myös. Juuri äsken Nipa (Nils Ursin) vastasi mun kysymykseen mailitse ja vahvisti, että Jarin vahvistinhan se siellä oli palanut. Varmaa tietoa vahingoista ei kuulemma vielä ole. Psyanide ehkä tietääkin, että jos kyseessä olisi ollut minun vahvistin niin olisi kyllä saaneet Lordin pyrotekniikasta vastanneet roudarit saaneet "pikkuisen" huutoa. |
Totaali 11.03.2003 21:08:55 | |
---|
Niin onko se emmi nyt niin paljon parempi nais solisti ku esim Arja Koriseva, vai mitä niitä nyt siinä oli? Emmi tekee ite biisinsä. Siinä on helevetin iso ero noihin iskelmätähtösiin verrattuna. Vaikka Arja onkin ihan kiva iskelmätähti.
|
Nimismies 11.03.2003 22:08:59 (muokattu 11.03.2003 22:09:31) | |
---|
Otan osaa keskusteluihin. - Gimmel on harmitonta musiikkia josta en maksa. - Lordista diggaan siksi(en musiikista juuri ollenkaan) että se tuo vähän väriä suomalaiseen kusenpolttamaan musiikkimaailmaan. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan. Ja Lordi sentään tekee tasan sitä mitä se itse on aina halunnut eikä sitä mitä levy-yhtiöt käskee. Kannattaa lukea Hesarin Kuukausiliite, siinä on Lordista hyvä juttu. - Niin, ja nuo Janinan tisut: kupla särkyi, ne ei olleet häävit. Vähän samalla tavalla kun näin Halle Berryn rinnat Swordfishissä: pettymys. EDIT: Ai niin, mistä se Ismo sen pystin sai? "Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi. Reisien vai reisten? Keksin sen seisten." - T.Liimatta |
lindo 11.03.2003 22:25:57 | |
---|
Emmi tekee ite biisinsä. Siinä on helevetin iso ero noihin iskelmätähtösiin verrattuna. Vaikka Arja onkin ihan kiva iskelmätähti. öö tota...no tekee tekee mutta ei se tee kenestäkään parempaa ku Eija Kantola tai Kaija Koo jotka olivat ne oikeat kilpa kumppanit. Ja sitä paitsi H. Korkeamäki tekee kyllä aika paljon niihin"Emmin" biiseihin, puhun muuten kokemuksesta. ja biisien tekeminen siihen pisteeseen mihin Emmi ne tekee ei vaadi nerokkuutta!
I don't belive anything, if i don't see it first |
Mia 11.03.2003 23:39:53 | |
---|
Eikös Ismo ollu vuoden miesartisti? Muistaakseni... In the world where you can be anything-be yourself. |
Jäärä 12.03.2003 08:24:57 | |
---|
"...- Olimme eräissä juhlissa, joissa keskusteltiin silikonirinnoista ja luomurinnoista. Minut sitten provosoitiin näyttämään, että minulla on ihan oikeat rinnat, Frostell kommentoi..." Provosoitiin näyttämään. Hehe! Eikö muunlaisia selityksiä keksitä? Onko Janina yllytyshullu? *Janinan kännykästä kaikuu "Säkkijärven polkka"* - Janina Frostell, puhelimessa! - Tere! Se on Jäärä täällä! - Moi! - Tota, miten mä tän nyt sanoisin...? Ööö.. Et uskalla antaa mulle persettä? - No @#*?€, hä? - Niin sitä vaan, että et varmana uskalla antaa mulle persettä, kaveri voi videokuvata vierestä. - Empä oikein tiiä... - No mä vähän arvasinkin tän, saakurin lälläri ja pihtaaja! - No @#*?€, kukaan ei hauku mua pihtarix! - Me ollaan kavereiden kanssa lyöty vetoa, ettet uskalla... - No @#*?€, mähän uskallan mitä vaan, mä lähden ajelemaan sinnepäin, moi. - Näkemisiin. *klik* Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |
larinparaske 12.03.2003 09:01:32 | |
---|
öö tota...no tekee tekee mutta ei se tee kenestäkään parempaa ku Eija Kantola tai Kaija Koo jotka olivat ne oikeat kilpa kumppanit. Ja sitä paitsi H. Korkeamäki tekee kyllä aika paljon niihin"Emmin" biiseihin, puhun muuten kokemuksesta. ja biisien tekeminen siihen pisteeseen mihin Emmi ne tekee ei vaadi nerokkuutta! Kerro sitten Jäärä millanen oli. No, tuota, mun mielestä Emmin ei kyllä tarvi tehdä yhtään biisiä ollakseen kovempi juttu kuin Eija Kantola tai Kaija Koo. Vaati nerokkuutta eli ei.
I want to be the king and queen of cheese |
lindo 12.03.2003 10:46:05 | |
---|
No, tuota, mun mielestä Emmin ei kyllä tarvi tehdä yhtään biisiä ollakseen kovempi juttu kuin Eija Kantola tai Kaija Koo. Vaati nerokkuutta eli ei. ööö tota... Tuo on kyllä helvetin totta! tarkoitin vaan sitä että ois siihen sarjaan ottanut samalla tasolla olevia artisteja eikä jotai humppa laulajia, silloin ois ollu jotain kilpailuu, mutta nyt kun kilpailijat oli tätä luokkaa niin kenet siitä valitset?
I don't belive anything, if i don't see it first |
Pyronius 12.03.2003 15:34:58 | |
---|
Eniten mua kyllä ihmetyttää tuo Helsinki keskeisyys kyseisessä gaalassa. Ei monikaan palkittu ollut kehä 3 ulkopuolelta. |
Fortune 12.03.2003 15:45:23 | |
---|
Eniten mua kyllä ihmetyttää tuo Helsinki keskeisyys kyseisessä gaalassa. Ei monikaan palkittu ollut kehä 3 ulkopuolelta. Hmm, ainakin seuraavat ovat (ainakin juuriltaan): -Ismo Alanko -Timo Rautiainen etc. -Yölintu -Pate Mustajärvi -Nightwish -Eminem (hoho) -Lordi (Rovaniemeltä kai se on) |
KooAa 12.03.2003 17:29:09 | |
---|
Hmm, ainakin seuraavat ovat (ainakin juuriltaan): -Ismo Alanko -Timo Rautiainen etc. -Yölintu -Pate Mustajärvi -Nightwish -Eminem (hoho) -Lordi (Rovaniemeltä kai se on) Rautiainen asuu tossa 3 km päässä ....
|