Aihe: Muusikoiden.net 15 vuotta!
1 2 3 4
flirtti
14.02.2015 16:00:16 (muokattu 14.02.2015 16:05:56)

Jos vähän nostalgiseksi rupeaa niin mikä tulee teille ajasta 15 vuotta sitten ensimmäisenä mieleen?

2008 liityin näköjään. Muusikoiden.net on yhä tärkeämpi juttu mulle monessa mielessä.
"Vanhemmiten" arvostaa asiallista keskustelua ja m-netin tapauksessa sitä, että täällä ollaan jotenkin ajattomalla alueella; skidit ja vaarit samalla viivalla.

Vuodesta 2000 ei ole mitään hajua. Avioeron jälkeen (siitä hullusta ämmästä) pistin aivosoluilla koreasti pari-kolme vuotta putkeen. Nyttemmin, olen vakavoitunut tyylikäs perheellinen herrasmies ja talollinen patruuna. Ja aina peeaa, kiitos torin...

Oikeastaan tuosta 2008 eteenpäin muusikoiden.net on ollut lähes jokapäiväinen työkalu ja viihdyke.

Inssi-vitsi 100/500: sta kiero kiitos ;)
"Dogs Run Free - Why Don't We".
Spedemix
17.02.2015 10:53:57
Olen lueskellut muusikoiden.nettiä paikoitellen jo vajaat 10 vuotta (jos ei muuta niin toria). Noin viisi vuotta sitten rupesin kirjoittelemaan aktiivisemmin eri kansainvälisille äänimiesfoorumeille (gearslutz, mixoff, homerecording). Pikkuhiljaa rupesin myös havainnoimaan mnettiä hieman erilailla ja vajaa kolme vuotta sitten päätin ruveta kirjoittelemaan tännekkin (pääsääntöisesti studiotyöskentelypuolelle) siinä toivossa että keskustelujen laatu ehkä nousisi jos toisin oman korteni kekoon.

Mielestäni sävyero noihin kansainvälisiin foorumeihin on yllättävän huomattava. Olen pohdiskellut syitä tähän. Johtuuko se kulttuurieroista: Perus-suomalaisesta (ei puolue) alavireisyydestä, negatiivisuudesta ja kyräilystä? :D Vai siitä että foorumin (aktiivisimmat) käyttäjät olisivat ehkä pääsääntöisesti hieman vanhempia (yli 40-vuotiaita).

Niin tosiaan: vuonna 2000 minä olin ala-asteella :D Pelasin Nintenso 64:ä ja Gameboy:ta aina kun isi ja äiti antoivat siihen luvan. Tuona vuonna rupesin ekoja soittimiani soittelemaan ja tutustuin ekaan musasoftaan jolla tein musaa (=Reason). Vasta viiden vuoden päästä maistoin ekan kerran kaljaa. En vieläkään tykkää mausta.
miksauksia: http://soundcloud.com/spede-1
Eemil
18.02.2015 21:11:04
Tuntuu ettei tuon 15 vuoden aikana ole tapahtunut oikeastaan mitään. Ehkä se on tottakin.
Antti1997
19.02.2015 04:25:22
Eemil: Tuntuu ettei tuon 15 vuoden aikana ole tapahtunut oikeastaan mitään. Ehkä se on tottakin.

Kaksi jääkiekon mm-mestaruutta kuitenkin.
Better a fist in the ass than to live at Lohja
Herrasmiekkoinen
19.02.2015 10:59:44
Antti1997: Kaksi jääkiekon mm-mestaruutta kuitenkin.

Mitä höpäjät
Keba: "Tähän voisi melkein kirosanan sanoa! Onneksi kuitenkin muusikoiden.netissä ihmiset osaavat tehdä kappaleita oikein ja hyvin."
santakasa
19.02.2015 12:09:02
Herrasmiekkoinen: Mitä höpäjät

Ottikohan se mukaan nuortenkin mm-kullan?
in särö we trust
Antti1997
19.02.2015 20:17:46
Herrasmiekkoinen: Mitä höpäjät

Huonoa huumoria vain, aiheeseen liittyvä ketju on näköjään jo poistettu Media&Viihde-palstalta.
Better a fist in the ass than to live at Lohja
jassi
21.02.2015 05:38:20 (muokattu 21.02.2015 15:49:37)
Kymmenen vuotta tulee tänä vuonna mullakin jo mittariin täällä, milteipä päivittäin, ihmetellessä. Tärkeä osoite. Monet "vedet silmissä" naurut olen täältä saanut ja onnistuneita kauppoja tehnyt. Bänditouhuista puhumattakaan. Kiitos, onnea ja pitkää ikää!
Terry Pantheras
24.02.2015 14:55:00
kyseinen: Wanted on ihan paska, mikä ei kerro sinällään m.netistä mitään, vaan ihmisyydestä ja sen paskuudesta.

Tämä on kyllä totta. En tiedä miksi se niin on, mutta niin se vaan on. Aina masentuu kun selaa sitä.
SATANIC JAZZ BAND
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)