Aihe: Uusi joululaulu Vexi Salmen tekstiin
1 2 3 4
suomipoplaulajalauluntekija
21.01.2013 04:23:58
Karwin: (Ystäväni Penan sananpartta mukaillen, "Itse täällä on itseään lainattava, kun ei sitä kukaan muukaan tee"..). Diskattu video ilmestyy Beta5:n kotisivulle 1.12.2013. Pysykää kanavalla.

"vexi Salmi valitsee sävellyksen loppiaisen jälkeen". Myöhempi tiedotus. Raati karsii 20 parasta. Vielä myöhempi tiedotus. Vexi valitsee kahdestakymmenestä 4, ja yleisö päättää parhaan sävellyksen.

Onko parempaa valehtelijaa olemassa kuin iltasanomat ? :D Pitäkööt joulumarkkinansa :)
Karwin
21.01.2013 08:12:10

suomipoplaulajalauluntekija: Onko parempaa valehtelijaa olemassa kuin iltasanomat ?

On. Iltalehti.
Elämä on nakki.
22.01.2013 18:15:02 (muokattu 22.01.2013 22:39:01)
Karwin: On. Iltalehti.

No, se.
Kimmo72
22.01.2013 18:58:08
Hyvä suomipoplaulajalauluntekija. Tuossa oikealla on "muokkaa" -namiska. Ole hyvä ja käytä sitä. Kiitos.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Rotuvaari
22.01.2013 19:23:04
Dream_eater: Hyvä suomipoplaulajalauluntekija. Tuossa oikealla on "muokkaa" -namiska. Ole hyvä ja käytä sitä. Kiitos.

Varo! Se tylytti jo miuta sen verran pahasti etten saanut nukutuksi.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
22.01.2013 20:53:17 (muokattu 22.01.2013 22:31:01)
Veksu: Varo! Se tylytti jo miuta sen verran pahasti etten saanut nukutuksi.

Ai ? Minä että se oli toisinpäin.. Vastasin vain takaisin, harmistuneena kun säädit mielestäni joutavista asioista. No, pitää tarjota joskus pari olutta! :)
22.01.2013 20:54:39 (muokattu 22.01.2013 21:08:04)
Dream_eater: Hyvä suomipoplaulajalauluntekija. Tuossa oikealla on "muokkaa" -namiska. Ole hyvä ja käytä sitä. Kiitos.

Muokkasin pois
Rotuvaari
22.01.2013 21:19:38
suomipoplaulajalauluntekija: Ai ? Minä että se oli toisinpäin.. Vastasin vain asiallisesti kun säädit mielestäni joutavista asioista. No, pitää tarjota joskus pari olutta niin saat nukuttua.

No eikö ollut aikamoista vyöryttämistä edellisellä sivulla. Panit meikää aika halvalla. Kaljat toki otan, yöunia ne eivät takaa, mutta sen, että riittävästi nautittuna mieli ainakin makaa.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
22.01.2013 21:22:28
Veksu: No eikö ollut aikamoista vyöryttämistä edellisellä sivulla. Panit meikää aika halvalla. Kaljat toki otan, yöunia ne eivät takaa, mutta sen, että riittävästi nautittuna mieli ainakin makaa.

Ai ? Sori. Itse käsitin juuri päinvastoin.. Kai minä sitten siteerasin liikaa omaa viestiä. Mutta muuttuuko se asia miksikään jos laittaa vain uuden viestin. En oo täällä hirveesti keskustellu. Joten en itse asiassa ajatellut koko asiaa. Tietysti hyvä kun yhdessä viestissä laittaa kaiken vaan tuli jälkeen päin mieleen. Ihmettelin sitten miksi siitä huomauttelit. Joo. Oluet tarjoan.
Rotuvaari
22.01.2013 21:34:22
suomipoplaulajalauluntekija: Ai ? Sori. Itse käsitin juuri päinvastoin.. Kai minä sitten siteerasin liikaa omaa viestiä. Mutta muuttuuko se asia miksikään jos laittaa vain uuden viestin. En oo täällä hirveesti keskustellu. Joten en itse asiassa ajatellut koko asiaa. Tietysti hyvä kun yhdessä viestissä laittaa kaiken vaan tuli jälkeen päin mieleen. Ihmettelin sitten miksi siitä huomauttelit. Joo. Oluet tarjoan.

Se vaan näytti huvittavalta, kun ei tällä palstalla moista muuten esiinny. Siis että yksi ihminen kirjoittaa useita lyhkäisiä viestejä siteeraaten itseään. Toki monasti jos muokkaa sitä alkuperäistä viestiä moneen otteeseen ja sitten se jää muiden viestien taakse, ei monikaan varmasti lue niitä muokkauksia. Tässä tapauksessa niitä muita viestejä ei juuri ollut, minkä takia viestitulva näytti huvittavalta.
22.01.2013 21:40:03
Veksu: Se vaan näytti huvittavalta, kun ei tällä palstalla moista muuten esiinny. Siis että yksi ihminen kirjoittaa useita lyhkäisiä viestejä siteeraaten itseään. Toki monasti jos muokkaa sitä alkuperäistä viestiä moneen otteeseen ja sitten se jää muiden viestien taakse, ei monikaan varmasti lue niitä muokkauksia. Tässä tapauksessa niitä muita viestejä ei juuri ollut, minkä takia viestitulva näytti huvittavalta.

Joo. Oli mielessä monia asioita tuosta kisasta ja ois pitäny osata tiivistää yhteen viestiin :D Toinen juttu et en oo täällä kirjoitellu tosiaankaan hirveästi. Niin en tuota itseni lainaamishommaa ajatellut. Pääasia taisi olla että saan viestin kirjoitettua. Olisinko lie osannu uutta viestiä laittaa ilman lainaustakaan :D No nyt huomasin tuommosen napin. No, joo. Sitä on tämmönen hajamielinen, herkkä taiteilijasielu. Sori vaan paljon. Mieluummin tahattomasti huvittava kuin ketään tahallaan loukkaisin.
22.01.2013 23:22:21 (muokattu 22.01.2013 23:23:07)
Joo. Ei kun hyvää yötä Veksulle. Ja nuku hyvin
Karwin
23.01.2013 10:31:08

Nyt Minuakin rupesi harmittamaan. Ei se, että Mestariteokseni diskattiin VS-kilpailusta, ei, vaan tuo itsensä lainaaminen. Saanko Minäkin kaljaa?
Elämä on nakki.
23.01.2013 11:07:13
Karwin: Nyt Minuakin rupesi harmittamaan. Ei se, että Mestariteokseni diskattiin VS-kilpailusta, ei, vaan tuo itsensä lainaaminen. Saanko Minäkin kaljaa?

No jos Tampereella asut niin yhden oluen tarjoan :D
Karwin
23.01.2013 11:14:28 (muokattu 23.01.2013 11:18:13)

suomipoplaulajalauluntekija: No jos Tampereella asut niin yhden oluen tarjoan :D

Asun metsässä Hauholla. Voisiko annoksen lähettää pullopostissa?

(Himputti. Tuli taas lainattua Suomipoplaulajalauluntekijää).
Elämä on nakki.
23.01.2013 13:18:04
Karwin: Asun metsässä Hauholla. Voisiko annoksen lähettää pullopostissa?

(Himputti. Tuli taas lainattua Suomipoplaulajalauluntekijää).

Voin harkita :)
Karwin
19.12.2013 11:24:39

Karwin: Diskattu video ilmestyy Beta5:n kotisivulle 1.12.2013. Pysykää kanavalla.

http://vimeo.com/80691533
Elämä on nakki.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)