Dropped C 15.09.2010 14:13:11 | |
---|
Oishan se joo kiva että luurilla pystys soittaan kans. Noh, pitänee varmaan joululahjaks ostaa ittelle joku Spotify-luuri. |
carnation 16.09.2010 12:55:50 | |
---|
Onkohan tässä joku tekemällä tehty juju, että heti päivän ensimmäisen kuuntelun jälkeen tulee mainos? Olen testannut viimeisen viikon ajan ja joka päivä on mennyt niin, että yhden biisin ehtii kuunnella ja sitten tulee mainos. Huvittavaa ja mystistä, mutta testaus jatkukoon. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Johnny Buzz 16.09.2010 19:48:04 | |
---|
|
Jankku 16.09.2010 20:08:01 | |
---|
Meikä välttelee mainokset sillain, että juuri ennenku biisi ehtii vaihtua klikkaan seuraavan biisin, eipä ehi mainoksia juurikaan tuleen. Tosin joskus ote lipsuu ;D Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Johnny Buzz 16.09.2010 20:26:36 | |
---|
Jankku: Meikä välttelee mainokset sillain, että juuri ennenku biisi ehtii vaihtua klikkaan seuraavan biisin, eipä ehi mainoksia juurikaan tuleen. Tosin joskus ote lipsuu ;D Oisko kuitenkin helpompaa maksaa se femma tai kymppi kuussa? |
Jankku 16.09.2010 20:30:46 | |
---|
Johnny Buzz: Oisko kuitenkin helpompaa maksaa se femma tai kymppi kuussa? Ei pysty, köyhä opiskelija. Sitäpaitsi sillä saa jo pari stobee paikallisesta ;) Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Johnny Buzz 16.09.2010 21:23:51 | |
---|
Jankku: Ei pysty, köyhä opiskelija. Sitäpaitsi sillä saa jo pari stobee paikallisesta ;) Niistä kahesta stobestahan on ihan hirveesti iloa. |
Jankku 16.09.2010 23:29:45 | |
---|
Johnny Buzz: Niistä kahesta stobestahan on ihan hirveesti iloa. Parempi sekin kun ei mitn, Yuknow ;) Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Dropped C 17.09.2010 00:00:44 | |
---|
Itelle tuli ainakin henkisesti eteen tilanne parissa kuukaudessa, että joko maksan tai en käytä ollenkaan. Ei niitä mainoksia kestä. Ja varsinkin pahin puoli oli, että piisien lopussa rupesi pelkäämään, että pukkaako mainosta. Itse haluan nauttia musiikista, enkä pelätä mainoksia. Femma ei todellakaan oo mitään. |
carlos 17.09.2010 15:51:08 (muokattu 17.09.2010 15:53:10) | |
---|
Näyttäis siltä, että nyt tuolla on Fullsteaminkin levyjä. Joo, saattanut olla jo aikaisemminkin, mutta itse huomasin asian vasta nyt. EDIT: Sweatmasterit siis ainakin löytyy ja näemmä Disco Ensembleäkin. by the grace of God |
Jankku 17.09.2010 15:57:53 (muokattu 17.09.2010 15:58:01) | |
---|
Se kyllä kiinnostais tietää, että jos tuosta lystistä maksaa niin lisääntyykö tarjonta? Monelta bändiltä on vain muutama levy diskokrafiasta kuunneltavissa. Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Johnny Buzz 17.09.2010 18:03:53 | |
---|
Jankku: Se kyllä kiinnostais tietää, että jos tuosta lystistä maksaa niin lisääntyykö tarjonta? Monelta bändiltä on vain muutama levy diskokrafiasta kuunneltavissa. Tarjonta on sama, mutta ennakkokuunteluun voi välillä tulla jotain levyjä. Suomessa ei noita kyl oo vielä juurikaan nähty. |
ReBeat 19.09.2010 16:25:28 | |
---|
Tökkii kyllä taas ihan huolella toi systeemi. |
Exhausted 20.09.2010 11:21:40 (muokattu 20.09.2010 11:22:01) | |
---|
carlos: Näyttäis siltä, että nyt tuolla on Fullsteaminkin levyjä. Joo, saattanut olla jo aikaisemminkin, mutta itse huomasin asian vasta nyt. EDIT: Sweatmasterit siis ainakin löytyy ja näemmä Disco Ensembleäkin. Nyt niitä tullut ihan hiljakkoin. Voi olla, että koko lafkan katalogi on lisensoitu digijakoon, mutta jakelija laittaa niitä tipoittain. The Island of Disco Ensemble oli jossain vaiheessa Spotifyssä pari päivää, sitten otettiin pois sieltä, ja nyt on taas. |
Titan 21.09.2010 03:05:14 | |
---|
Löysin äsken vahingossa Spotifysta Bram Stokerin "Dracula"-kirjan Christopher Leen lukemana. Onkohan siellä muita äänikirjoja saatavilla? "How in the glorious name of Satan did you manage to do that?" - Professor Hubert Farnsworth |
Tuomoo 26.09.2010 20:29:04 | |
---|
Nyt on taas tullu joka ikisen biisin välissä mainoksia. Harmittaa kun on lyhkäsiä kahen minuutin biisejä, ja aina vaan mainoksia. Pitäis logata ulos ja takasin sisälle, vois helpottaa, mutta kun äsken oli jotakin vaikeuksia sisäänkirjauksen kans, ei saanu yhteyttä palvelimelle. Ei kyllä eka kerta tällä koneella. Noh, nytpä sitä sitten vois ostaa jonkun maksullisen version tuosta, ettei tarvi sietää mainoksia. Käykös maksuvälineenä PayPal? Justiin tuonne tuli luotua tili muita tarkotuksia varten. >< (((((*> |
Thet 28.09.2010 16:50:07 | |
---|
Mulla stoppaa nykyään aina yhden biisin jälkeen soitto. Ei tuu mainosta tai mitään vaa pitää aina klikata uus biisi päälle. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Exhausted 28.09.2010 17:03:50 | |
---|
Thet: Mulla stoppaa nykyään aina yhden biisin jälkeen soitto. Ei tuu mainosta tai mitään vaa pitää aina klikata uus biisi päälle. Soitatko musaa hakutuloksista? |
Thet 28.09.2010 17:11:44 | |
---|
Exhausted: Soitatko musaa hakutuloksista? Jep, ainakin äsken oon soitellu ku tota on tapahtunu. Mun muistaakseni tämmöstä ongelmaa vaan ei oo ennen ollu. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
FreshPots 28.09.2010 18:36:29 | |
---|
Vähän tuo kännykkäversio tosta Spotifysta tökkii. No toimii kuitenkin. Tietokoneversiossa ei ole ollut mitään vikoja. Ihan näppärä jutska on tämä Spotify. |