Aihe: Miten jotkut pystyvät soittamaan ja laulamaan yhtäaikaa?
1 2 3 4
badcompany
29.12.2008 10:28:27
itseäni ihailuttaa ne laulaja/basistit jotka pystyy vaivattomasti veivaa samaan aikaan että bassokuvio ja laulu menee eri rytmissä.
blaekie
29.12.2008 11:54:11

Mä olen pystynyt oksentamaan ja kusemaan samaan aikaan samaan vessanpönttöön, ilman että pisaraakaan on mennyt ohi. Joten kyllä kanteletta ja itkuvirsiäkin pystyy samaan veivaamaan.

joo mut yrittäppä samaan aikaan kakkia vielä, sen kun haldaat, olet tosi mestari 8)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
Kraken
29.12.2008 23:05:47
No eiköhän se ole jo aivan selvää, että ihminen osaa tehdä useampia asioita samanaikaisesti. Palataanpa taas aiheeseen.

Kyse on siis vain harjoittelemisesta. Asiaa tietysti helpottaa pirusti, jos sanoitukset menevät jotenkin soittamisen kanssa yhteen. Rytmi kutakuinkin sama.
Ibanez GRG170DX
Kilgore Trout
30.12.2008 03:10:45
Mä olen pystynyt oksentamaan ja kusemaan samaan aikaan samaan vessanpönttöön, ilman että pisaraakaan on mennyt ohi. Joten kyllä kanteletta ja itkuvirsiäkin pystyy samaan veivaamaan.

Eräs kaverini hehkutti joitakin vuosia sitten miten hyvin ruotsinlaivojen vessat on suunniteltu. Kaveri paskansi pönttöön ja oksensi lavuaariin samaan aikaan.
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)