Aihe: Vuoden 2008 pahin pettymys
1 2 3 4 5
jazzmies
28.12.2008 22:25:58
Whitesnake Nordensjköldinkadun jäähallilla. Yritin ottaa pohjia n. 8 tuntia, ja siitä huolimatta pop/jazz-polsiisi oli aktiivisempi kuin koskaan. Ei ollut musiikki rockia, vaan huttua.
http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb
-J.-
29.12.2008 15:31:52 (muokattu 01.01.2009 17:09:52)
Stam1na - Raja

Vaikka nyt olen Stam1nan kanssa ollut tekemisissä vain aika vähän aikaa niin silti kun kuulin porukalta tulleen uuden levyn, odotukset oli aika korkealla. Turhaan.. Nyt on tullut joku 3-4 kertaa kuunneltua läpi ja en oikein saa tosta mitään irti. Ei ole sitä samaa tarttuvuutta kun UKK:ssa tai esikoisessa (Stam1na). Onhan tuolla pari kappaletta missä jotain potentiaalia tuntus nousevan (Muistipalapelit, Susi-Ihminen, Hammasratas, Muuri) vaan ei jaksa nousta loppuun asti. Kyllähän tuo levy kuuntelussa pysyy vaan esikoinen on ykkönen. Toivottavasti seuraavalle taas saadaan samaa meininkiä kun Stam1nalla.

E: Korjaillaas...
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
mindsnare
29.12.2008 15:39:09
Vuoden 2008 pahin pettymys oli koko vuosi, ihan perseestä, eniten vitutti kaikki! Onneksi vaihtuu kohta.
carnation
29.12.2008 15:44:27
Vuoden 2008 pahin pettymys oli koko vuosi, ihan perseestä, eniten vitutti kaikki! Onneksi vaihtuu kohta.

Ai että kun kalenterissa vähän vaihtuu numerot, niin kaikki muuttuu heti paremmaksi?
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
mindsnare
29.12.2008 15:48:55
Ai että kun kalenterissa vähän vaihtuu numerot, niin kaikki muuttuu heti paremmaksi?

No eikö se käynyt jo ilmi?
Räbbänä
29.12.2008 18:20:32
Stam1na - Raja

Vaikka nyt olen Stam1nan kanssa ollut tekemisissä vain aika vähän aikaa niin silti kun kuulin porukalta tulleen uuden levyn, odotukset oli aika korkealla. Turhaan.. Nyt on tullut joku 3-4 kertaa kuunneltua läpi ja en oikein saa tosta mitään irti. Ei ole sitä samaa tarttuvuutta kun UKK:ssa tai esikoisessa (Stam1na). Onhan tuolla pari kappaletta missä jotain potentiaalia tuntus nousevan (Muistipalapelit, Susi-Ihminen, Hammasratas) vaan ei jaksa nousta loppuun asti. Kyllähän tuo levy kuuntelussa pysyy vaan esikoinen on ykkönen. Toivottavasti seuraavalle taas saadaan samaa meininkiä kun Stam1nalla.

Susi-Ihminen ja Vartijaton minusta taas ovat levyn heikompaa antia. Muuten kyllä melkoista tykitystä.
-J.-
29.12.2008 19:00:35
Susi-Ihminen ja Vartijaton minusta taas ovat levyn heikompaa antia. Muuten kyllä melkoista tykitystä.

No bändi on todennäköisesti hyvä kun se jakaa mielipiteitä.
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
Ritsie
29.12.2008 21:51:56
KISS 27.5 Hartwall Areenalla, ei esitys niinkään mutta siitä nauhoitettu live-cd. Eijuma, muuten siis ilta niin henk.kohtasesti täydellinen mutta tämä. Kun sen kuuntelee, iskee vähän todellisuus päälle: "Oliko se oikeasti näin paska?" Kai se sitten oli. Tekisi mieli levyä särkeä, mutta ei raaski. Maksoin siitä.
On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa!
Jucciz
29.12.2008 23:27:04
Ei levy, mutta Pekka Pohjolan poismeno. Vähän liian kova pala.
hullu_ukko
29.12.2008 23:43:51 (muokattu 29.12.2008 23:44:36)
Oma viinapää Nummirockissa. Satyricon jäi näkemättä, koska päätin jäädä leiriin makailemaan ja syömään lihapiirakoita.

-Meeksä kattomaan sitä Satyriconia nyt?
-Emmäku on teknisiä ongelmia...
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Lasitten
30.12.2008 00:01:07 (muokattu 30.12.2008 00:01:40)

Stam1na - Raja

Vaikka nyt olen Stam1nan kanssa ollut tekemisissä vain aika vähän aikaa niin silti kun kuulin porukalta tulleen uuden levyn, odotukset oli aika korkealla. Turhaan.. Nyt on tullut joku 3-4 kertaa kuunneltua läpi ja en oikein saa tosta mitään irti. Ei ole sitä samaa tarttuvuutta kun UKK:ssa tai esikoisessa (Stam1na). Onhan tuolla pari kappaletta missä jotain potentiaalia tuntus nousevan (Muistipalapelit, Susi-Ihminen, Hammasratas) vaan ei jaksa nousta loppuun asti. Kyllähän tuo levy kuuntelussa pysyy vaan esikoinen on ykkönen. Toivottavasti seuraavalle taas saadaan samaa meininkiä kun Stam1nalla.

Tämä. Ite kyllä tykkäilen levyllä eniten Muurista.

Sitten petyin myös Opethin uusimpaan. Jotenkin siinä mennään perse edellä liian syvälle progesuohon. Liikaa ideoita liian lyhyessä ajassa. Onhan silläkin hyviä biisejä, Coil, Heir Apparent, Burden. Liian epätasaista matskua. Ei nyt huono levy, mutta pettymys Opethiksi.

Myös uuteen Von Hertzeniin tavallaan petyin, odotin Approachin kaltaista menevää kesärokkia, mutta sainkin käteeni yli pitkän jättiläisen, jossa on liikaa tyhjäkäyntiä ja huonosti tarttumapintaa. Paranee kuitenkin kuuntelulla huomattavasti. Sanotaanko, että parilla ekalla kuulemalla ihan uskomaton pettymys.
Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla?
miscage
30.12.2008 09:33:59
Bloc Party: Intimacy

Weekend In The City-mestariteoksen jälkeen tämä oli kyllä melko kehno.
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
thescientist
30.12.2008 15:50:03

Tälle tukevaa komppia.
"Cunnilingus and psychiatry brought us to this."
dixi19
31.12.2008 00:26:37

Aluksi olin aika lailla samaa mieltä, mutta kun lätty oli pyörinyt tarpeeksi pitkään, alkoi ensinnäkin tottua erilaiseen, koneistettuun ja koleaan äänimaisemaan ja levy rupesi avautumaan (tai sitten vain turtui paskaan). Mutta kyllä mie nyt tuon melkeinpä samalle viivalle Weekend in the Cityn kanssa asettaisin.

Ja helmikuussa sitten katsomaan livenä.
anomus.com
scarletmara
31.12.2008 03:06:30
Vaikea kysymys. Uusista levyistä kuuntelin vain ne, jotka ovat "minun kohderyhmääni" eli vanhat kasarihevit/muu rokkiosasto, joilta en osaa odottakaan loistavuuksia enää, kun ovat parhaimmat päivänsä jo nähneet. Eli Judas Priestin, Whitesnaken, Guns N' Rosesin ja AC/DC:n uudet tuotokset. Metallicaa en vaivautunut ollenkaan, koska ei kiinnosta pahemmin.

Ei noista mikään hyvä ollut, mutta ei varsinaisesti huonokaan. Eli en pettynyt. Pessimisti ei pety. En odottanutkaan mitään. Whitesnake olisi tosin saanut palata entistä bluesimpaan soundiin, mutta eipä mitään. Guns N' Roses oli jopa positiivinen yllätys, ihme, että se kiekko sitten tulikin. On sillä huonojakin biisejä, muttei se sukkaa minulle.

Sitten on tietysti suosikkiyhtyeeni Hellacopters, joka ei noihin edellä mainittuihin tyyleihin kuulu. Mutta mutta. Cover-levy. Se kuulosti ihan Koptereilta. Silti, cover-levy lopetuslevyksi?!? Eli pitäiskö sanoa, että Hellacopters oli pettymys, vaikka levystä pidinkin. :(

Melkein edittiä: onhan vielä Backyard Babies. Sitä en ole tosin saanut kuunneltuakaan.
You've called the tune, but maybe soon, Someone must pay for the piper.
ten
01.01.2009 18:38:03
Ostin muistaakseni vuonna 2008 enemmän levyjä kuin ikinä, mutta vaikeapa nyt on lähteä rankkaamaan... Heitän nyt kuitenkin että:

Apulanta - Kuutio
Olen kyllä jo muutaman levyn ajan joutunut pettymään. Ei sillä, ettäkö toi levy nyt olis ihan LÄPENSÄ PASKA, mutta noi Herr Wirtasen Seattle-hehkutukset sai mut varmaan toivomaan liikoja, joten tämä siis lienee se vuoden pettymys.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Elbura
01.01.2009 22:49:14 (muokattu 01.01.2009 22:50:25)
Vuoden 2008 pahin pettymys oli itelle Yön Ritari. Aivan kauhee leffa. Alko oikein vituttaa leffan jälkeen, et kuin huono se oli.

Mut joo tosiaan, Nostradamus aivan loistava levy. Death Magnetic parempi kuin St.Anger, mutta se nyt ei mitenkään yllättänyt. Axl & Randomsien Chinese Democracy aivan hirveetä kuraa. Tosiaan, 14 vuotta väännetty levyä josta odotetaan koko rock historian kovinta kiekkoa, mutta lopputulos on köyhästi(metafora, levyhän makso _vitisti_) toteutettua alt./elektro rockia. Axlin laulu kyllä kuullosti hyvältä, kypsemmältä.

Eipä oikein muuta.. Tais 2008 myös tulla ne helkkarin Gibsonin robottikitarat ja ne ESP-väännökset LP:stä ja EX:stä. NE jos jotkut pettymyksiä oli. No okei, en soittanu yhelläkään tommosella, mut rumia ja epäkäytännöllisen tuntunusia oli. Niinku noin ideapohjalta.
bedlam
02.01.2009 09:14:43

Ei levy, mutta Pekka Pohjolan poismeno. Vähän liian kova pala.

No joo, tämä kyllä se pahin.
DJKaaos
02.01.2009 12:19:21
Tosiaan, 14 vuotta väännetty levyä josta odotetaan koko rock historian kovinta kiekkoa

Sinäkö odotit?

Levyä tehtiin kylllä kuin Iisakin kirkkoa, mutta odottiko joku OIKEASTI siitä rockin historian kovinta kiekkoa!? Ja mihin nämä odotukset perustuivat, neljäntoista vuoden työstöön? Fiilikset olivat kyllä odottavat, mutta lähinnä odotettiin ja jännitettiin, että mitä sieltä tulee. Kun seurasi neljäntoista vuoden aikana tätä prosessia, jossa levyä synnytettiin, niin ei kyllä minun mielestä ollut minkäänlaisia perusteita sille, että levystä tulisi historian kovin kiekko - päin vastoin, levyn tekohan oli täyttä kaaosta alusta loppuun asti.

Neljäntoista vuoden odotus, levynteon ympärillä vallinnut kaaos ja Axlin omat hehkutukset levyn hyvyydestä, siinäkö meille perusteita odottaa rockin historian kovinta kiekkoa?
Minä olen minä.
IhmeHeebo
04.01.2009 04:19:17
Ei se Death Magnetic niin paha pettymyskään ollut, mutta Slipknotin All Hope is Gone oli kyllä aika turha ilmestys, ainoana hyvänä piisinä Psychosocial mitä nyt ei kauaan jaksa kuunella... saf sfdhf
Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin. -Bonecrusher ...And justice for All
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)