Aihe: Noloimmat tunnustukset diggailun takia
1 2 3 4
-J.-
18.10.2008 21:42:28
Kirjauduin tälle sivustolle.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
tsugaru
19.10.2008 08:28:03 (muokattu 19.10.2008 11:52:45)
Tämä ei kyllä liity musiikkiin, sillä diggailin joskus yhtä näyttelijää. Kun tämä sitten minulle esiteltiin tuopposilla kerroin vuolaasti kohdallensa osuneesta arvostuksestani. Näyttelijä kertoi tulleensa vain tuopilliselle eikä varsinaisesti kuuntelemaan fanien tunnustuksia. Yritin häpeältäni sukeltaa näkymättömiin edessäni seisovaan kolpakkoon.
"Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson
scarletmara
19.10.2008 19:35:59
En minä niitä europoppailuja häpeä, eivät ne mitään hyviä ja musiikillisesti minua kiinnostavia enää ole, eikä kyllä Hanson tai Spice Gilrsikään, mutta joskus nostalgia-mielessä naureskelen kymmenenvuotiaana kuuntelemilleni bändeille.

Enemmän minun pitäisi enemmän hävetä Bon Jovin kuuntelua, kun olin joskus fani, kuulemma muidenkin mielestä, vaikka oma pää määrää tahdin. Sen takia minua alkoi rockmusiikki kiinnostamaan, vaikka tuota bändiä syytetään imelyydestä, 2000-luvun kakkelista ja itsensätoistamisesta. Mutta kun ostin sen levyt ja angstasin ihan liikaa. Kävin keikallakin tänä vuonna.
You've called the tune, but maybe soon, Someone must pay for the piper.
sub zero
19.10.2008 19:42:02
eiks impaled nazarenen mika käskeny fanejaan syömään paskaansa? onko täällä m.netissä joku, joka on maistanu?
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale .... he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)