-Cale 24.06.2008 13:07:09 | |
---|
Ari on pojankoltiainen josta vielä mies tulee. Kyllä se siitä. Kaveri on reilusti yli parikymppinen, mutta osoittaa käytöksellään, olemuksellaan + monilla muilla seikoilla olevansa ylä-asteikäisen tasolla. Kyllä se muutos olisi jo tapahtunut jos on tapahtuakseen. |
B@sshole 24.06.2008 13:15:19 | |
---|
Mitäs mieltä olette tästä Ari Koivusen taustabändistä? |
eino mutku 24.06.2008 13:20:37 (muokattu 24.06.2008 13:22:11) | |
---|
Anna Abreun ja Kristiina Braskin pop mielletään lähtökohtaisesti kertakäyttöiseksi viihteeksi, eikä tänne kirjoitteleva väki ajattele kummankaan levyn olevan taiteellisesti tai musiikillisesti kovinkaan kaksinen tapaus. Veikkaisin, että periaatteessa keskiverto Muusi.nettiläinen suhtautuu asiaan "Väliäkö tuolla, vetävätkö falskisti, sehän on vaan sitä NRJ-poppia". Ylen Areenalla on muuten tiukka taltiointi keväältä, jossa edellä mainittu Anna Abröö on nähtävissä livenä. Erittäin tiukka bändi, eikä Annakaan huono ollut (IMO, tämä siis VAIN MINUN MIELESTÄNI :) Samassa pätkässä ihkun Jenni Vartiaisen livesettiä, joka on erittäin onnistunut pätkä, suorastaan vastustamaton. (IMO, tämä siis VAIN MINUN MIELESTÄNI :) Oli siinä vielä joku kolmaskin, ai niin Chisu. Mielenkiintoinen kombo hänelläkin, vaikkei itselleni kolahtanutkaan. (IMO, tämä siis VAIN MINUN MIELESTÄNI :) kalamies#23 >-)))>
joo justiinsa joo |
Bonham 24.06.2008 13:24:27 | |
---|
Kaveri on reilusti yli parikymppinen, mutta osoittaa käytöksellään, olemuksellaan + monilla muilla seikoilla olevansa ylä-asteikäisen tasolla. Kyllä se muutos olisi jo tapahtunut jos on tapahtuakseen. Ei mutta, tuossahan kiteytyi juuri koko heavyfanin olemus... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mohla 24.06.2008 13:25:32 | |
---|
Kyllä varmaan saisi, mutta kun aikuiset ihmiset eivät osaa. Joillekin tuntuu olevan tarpeellista vuoden jatkuva dissaus, joka on jotain muuta kuin keskustelua. Mikähän päässä nyrjähtää kun etsimällä etsii asioita joista ei pidä. Ja sitten vielä kertoa ne muille. Ihan vitun tyhmää toimintaa. Jos ei pidä Koivusen musasta niin miksi ihmeessä pitä alkaa analysoimaan jotain sen youtuBe-vetoja? Kertokaa nyt te jotka sitä olette harrastaneet. Maisteletteko myöskin ruokia, mistä ette pidä? Sitten kirjoitatte nettipalstalle, että olispas paskaa soppaa. Niin ja en minäkään Koivusen musasta tykkää, mutta tämä sen morkkaaminen on menny jo kaiken inhimillisyyden ylitse. Pistin plussan. Olin just tulossa täsmälleen samaa asiaa kirjottamaan tänne. Mun mielestä tuo Koivus-ketju oli jo aikaa sitten jotain ihan muuta kuin "keskustelua". Mut no, tässähän tuo sama laatu näyttää jatkuvan. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
aivokuolio 24.06.2008 13:31:41 (muokattu 24.06.2008 13:32:04) | |
---|
Mut no, tässähän tuo sama laatu näyttää jatkuvan. Katkeruus ei kauhomalla lopu. Pitää vain yrittää ymmärtää että toisilla on valtavan vaikeaa. Elämän suuria vastoinkäymisiä moiset Idols-kilpailut ja niiden voittajat. Näitä on nähty jo ihan hiekkalaatikolta asti. |
Bongowing 24.06.2008 13:40:07 | |
---|
Näiden "Keskustelua Ari Koivusesta" -ketjujen suurin ongelma on siinä, että niistä puuttuu keskustelu Ari Koivusesta. There is no ought from is. |
Pluto 24.06.2008 13:49:52 | |
---|
Anna Abreun ja Kristiina Braskin pop mielletään lähtökohtaisesti kertakäyttöiseksi viihteeksi, eikä tänne kirjoitteleva väki ajattele kummankaan levyn olevan taiteellisesti tai musiikillisesti kovinkaan kaksinen tapaus. Veikkaisin, että periaatteessa keskiverto Muusi.nettiläinen suhtautuu asiaan "Väliäkö tuolla, vetävätkö falskisti, sehän on vaan sitä NRJ-poppia" Tähän vaan sellainen kommentti, että itse kyllä miellä keskivertohevin aivan yhtä turhaksi ja huonosti kulutusta kestäväksi musiikiksi kuin muidenkin genrejen vastaavat. Ei mulla muuta. Dillon, you son of a bitch! |
Sir Härö 24.06.2008 13:55:55 | |
---|
Näiden "Keskustelua Ari Koivusesta" -ketjujen suurin ongelma on siinä, että niistä puuttuu keskustelu Ari Koivusesta. Official-Ari Koivunen ketju ja nyt on erikseen tämä "Ari Koivunen analyysia". |
Boyakasha 24.06.2008 13:56:24 (muokattu 24.06.2008 13:57:03) | |
---|
Näiden "Keskustelua Ari Koivusesta" -ketjujen suurin ongelma on siinä, että niistä puuttuu keskustelu Ari Koivusesta. Miten niin? Kyllähän 24-vuotias Idols-voittaja on herättänyt keskustelua asiasta ja sen vierestä vajaassa vuorokaudessa jo neljän sivun verran. Veikkaan, että mikäli jokaista M.Netin ketjua tutkittaisiin suurennuslasilla, löytyisi varmasti jokaisesta vähänkin pidemmästä ketjusta myös vähemmän oleellista sisältöä. Mutta kysymys ei olekaan sisällöstä vaan siitä, kannattaako M.Netin tappaa tietyistä artisteista keskusteleminen tyystin, koska keskustelun taso hiertää joitakin ketjun lukijoita ja/tai kirjoittajia? http://www.myspace.com/sonicrootsband |
Marlowe 24.06.2008 14:12:23 | |
---|
Näiden "Keskustelua Ari Koivusesta" -ketjujen suurin ongelma on siinä, että niistä puuttuu keskustelu Ari Koivusesta. Miksi täällä esiintynyt sananvaihto ei ole keskustelua Ari Koivusesta? Mistä tässä ollaan sitten keskusteltu?`Millaista sen keskustelun pitäisi olla? Ja miten keskiverto Muusikoiden.netin bändiä x tai y käsittelevä ketju eroaa Arikoivus-ketjuista muuten kuin ehkä vähän kiivaampien sanankäänteiden takia? Iron Maidenia tai Metallicaa käsittelevissä ketjuissa ei ole kyllä tasan tarkkaan ollut sen enempää sisältöä kuin näissä Koivus-väännöissäkään. En ymmärrä eräiden keskustelijoiden henkilökohtaiselta missiolta tuntuvaa ristiretkeä Koivusta vastaan, mutta samalla tavalla pidän huvittavana sitä, etteikö täällä voisi puhua myös negatiivisista tuntemuksista musiikkia ja artistin julkista persoonaa kohtaan. "Jokainen muusikko on samanarvoinen" on ihan hyvä periaate, mutta minusta se ei tarkoita sitä, että keskustelujen tulisi olla hymistelyä ja selkääntaputtelua. IMO, tämä siis VAIN MINUN MIELESTÄNI :) Joo, näinhän se on. Ei minun mielestäni täällä keskusteltaessa ole tarpeen korostaa tuota IMO-asennetta, sillä mielipiteitähän nämä aina ovat kun puhutaan siitä mikä musiikki on hyvää ja mikä huonoa. Faktoja ei ole olemassa ja toiset arvostavat musiikissa erilaisia asioita, ja siksi kai keskustelut muuttuvatkin monesti aika turhauttavaksi luettavaksi, mikäli aihe on niin tärkeäksi tai muuten tunteita kuohuttavaksi katsottu että se saa kaksi toisistaan poikkeavaa koulukuntaa napit vastakkain: paha sitä on mennä todistamaan, että Ari Koivusen / The Ramonesin / minkä tahansa yhtyeen levy kuulostaa huonolta / hyvältä, mikäli toinen on eri mieltä. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Kailis 24.06.2008 15:49:05 (muokattu 24.06.2008 15:54:19) | |
---|
IMO, tämä siis VAIN MINUN MIELESTÄNI :) Sarkasmi, anyone? EDIT. Mutta joo. En pidä Koivusen edustamasta mukahevipopista, en hänen äänenväristään enkä kuohilaskorkeuksista joilla hän operoi. Sitten tulee vielä täydellisen kokemattomuuden ja epävarmuuden aiheuttama ujous, jota kompensoidaan lapsellisella uholla ja ylimielellä. Mutta kansa äänestää lompakollaan. Myihän Matti Nykänenkin aika jees. |
MrQ 24.06.2008 15:50:13 | |
---|
Tähän vaan sellainen kommentti, että itse kyllä miellä keskivertohevin aivan yhtä turhaksi ja huonosti kulutusta kestäväksi musiikiksi kuin muidenkin genrejen vastaavat. Ei mulla muuta. ero lie kanssa siinä että arska saattaa tehdä useammankin levyn: yllätyn jos abreu tekee ees kolmatta. |
Kailis 24.06.2008 15:55:26 | |
---|
ero lie kanssa siinä että arska saattaa tehdä useammankin levyn: yllätyn jos abreu tekee ees kolmatta. Tämä vaikuttaa hyvinkin villiltä veikkailulta mielestäni, ja taitaa jäädä vastaisen varaan. |
Tuomas 24.06.2008 16:04:29 | |
---|
ero lie kanssa siinä että arska saattaa tehdä useammankin levyn: yllätyn jos abreu tekee ees kolmatta. Tulihan Antti Tuiskultakin kokoelma. Mun mielestä Anna vertautuu just Tuiskuun: on hyvä omassa musiikkigenressään. Genre voi olla nuoremmille suunnattu popmusiikki, mutta tarvitseeko sitä nyt erikseen arvottaa. |
MrQ 24.06.2008 16:36:15 | |
---|
Tulihan Antti Tuiskultakin kokoelma. Mun mielestä Anna vertautuu just Tuiskuun: on hyvä omassa musiikkigenressään. Genre voi olla nuoremmille suunnattu popmusiikki, mutta tarvitseeko sitä nyt erikseen arvottaa. huomautan: on hyvä omassa genressään suomen mittapuulla missä etäisestikään siedettävän popmusiikin tuottaminen millään kielellä ei ole juuri puusta pidemmälle päässyt. Euroviisukitchiä. ainiin, IMHO. muistakaa että IMHO. Siis eritoten se H on nyt tärkeä. Että tämähän on vain mielipide. Siis ei tosiasia eikä hyäkkäys kenenkään Oikeata Mielipidettä vastaan. Emtiä. Aika laillahan se pophuuma on noiden aikaisempien idolien tapauksessa laantunut... ...tuntuu ainakin musta siltä että poppiprinsessoista on leivottu lähinnä tabloidijulkkiksia ja keikat on säyniön k-marketteja summuita. musta siis tuntuu tältä.ei tarkoita vielä että näin olisi. |
Kailis 24.06.2008 16:51:06 | |
---|
Minä veikkaan että Koivunen vittuilee väärälle äijälle ja aivovammautuu, jää junan alle tai salama iskee, ja kaikissa tapauksissa Abreu tekee enemmän levyjä, perustaa ihqun perheen, saa kolme ihanaa lasta jotka esitellään alan lehdistössä matkoilla perheen kanssa mitä eksoottisimmissa paratiiseissa, ja lopulta otetaan kokoomuksen riveihin ja menee eduskuntaan valtavalla äänivyöryllä. IMHO. =D |
Guildfinger 24.06.2008 19:00:23 | |
---|
Nalle on uskonpuhdistaja, aikamme anekaupan vihollinen. Alas väärät profeetat ja puolivillaiset dissaajat. Antaa pienten Arienkeleiden laulaa korkealta ja kovaa! |
vanttera 24.06.2008 19:12:36 | |
---|
Miten niin? Kyllähän 24-vuotias Idols-voittaja on herättänyt keskustelua asiasta ja sen vierestä vajaassa vuorokaudessa jo neljän sivun verran. Veikkaan, että mikäli jokaista M.Netin ketjua tutkittaisiin suurennuslasilla, löytyisi varmasti jokaisesta vähänkin pidemmästä ketjusta myös vähemmän oleellista sisältöä. Mutta kysymys ei olekaan sisällöstä vaan siitä, kannattaako M.Netin tappaa tietyistä artisteista keskusteleminen tyystin, koska keskustelun taso hiertää joitakin ketjun lukijoita ja/tai kirjoittajia? Mä nään asian niin että Arista, musiikistaan ja bändistään saa puhua foorumin sääntöjen puitteissa mitä vaan. Mutta noissa aikasemmissa ketjuissa jengi vittuili toisilleen "Veä ite paremmin" -tyyliin. Missä hyöty, missä aihe? Toisten kirjoittajien nokittelun voi hoitaa pikaviesteillä. Ari Koivunen -keskusteluun osallistuisin itsekin mielelläni, ihan ok biisihän toi Broken tms. on. Ja se SUEn juttu oli hauska, ehkä hauskin lukemani Koivusen haastattelu. Lyhyesti, ei m.net mitään keskusteluja tapa, vaan ne urpåt ketkä ei osaa keskustella sääntöjen puitteissa. Eli ihan niin kuin Veikko sanoi muutama sivu taappäin. *h4liih* |
Kukkis 77 24.06.2008 19:30:27 | |
---|
Official-Ari Koivunen ketju ja nyt on erikseen tämä "Ari Koivunen analyysia". Ja seuraavassa ketjussa analysoidaan ketjua jossa analysoitiin Ari Koivusta. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |