![]() 05.06.2008 10:41:55 | |
---|---|
voi pyhä perse, että repesin noille Klamydian englannoksille. The sauna Markus and Mikko severely vihtovat each other. Kiukaalla sausages kihisee. Fats niistä tirisee! Dianin uusi promosinkku kuultavissa! Tsekkaa www.dianband.net Nyt myös Demostudiossa. | |
![]() 05.06.2008 15:05:47 | |
Smells like teen spirit kertosäe: With the Lights Out sen vähemmän vaarallisilla Täällä me nyt Viihdeala meille Minusta typerää ja tarttuva Täällä me nyt Viihdeala meille A Mulatti An albino A mosquito My libido Yea | |
![]() 05.06.2008 18:00:24 | |
Älä muistettava, jossa olin Tajusin elämä on peliä Mitä enemmän vakavasti otin asiat The vaikeampaa sääntöjä tuli Minulla ei ollut aavistustakaan siitä, mitä se halua kustannukset Elämäni ohi ennen kuin silmäni Pidin siitä, miten vähän olen accomplished Kaikki omat suunnitelmat evätään Niin kuin olet lukenut tämän tiedän ystäväni Olin rakkauden pysyä teille kaikille Ole hyvä pilke silmäkulmassa mieltä olet minulle Oman kehon mennyt, että kaikki A tout le monde (kaikki maailma) A tous mes amis (kaikkiin ystäviäni) Je vous aime (Minä rakastan sinua) Je dois partir (minun on lähdettävä) Nämä ovat viimeiset sanat I'll koskaan puhua Ja he asettaa minulle vapaan Jos sydämeni oli vielä elossa Tiedän, että se olisi varmasti tauko Ja minun muistoja jää sinulle There's nothing enemmän sanoa Liikettä on yksinkertainen asia Mitä se jättää jälkeensä on vaikea Te tiedätte, nukkuma tunne enää kipua Ja elävät ovat arvet A tout le monde (kaikki maailma) A tous mes amis (kaikkiin ystäviäni) Je vous aime (Minä rakastan sinua) Je dois partir (minun on lähdettävä) Nämä ovat viimeiset sanat I'll koskaan puhua Ja he asettaa minulle vapaan Niin kuin olet lukenut tämän tiedän ystäväni Olin rakkauden pysyä teille kaikille Please, hymyä, hymyä, kun ajattelee minua Oman kehon mennyt, että kaikki A tout le monde (kaikki maailma) A tous mes amis (kaikkiin ystäviäni) Je vous aime (Minä rakastan sinua) Je dois partir (minun on lähdettävä) Nämä ovat viimeiset sanat I'll koskaan puhua Ja he asettaa minulle vapaan A tout le monde (kaikki maailma) A tous mes amis (kaikkiin ystäviäni) Je vous aime (Minä rakastan sinua) Je dois partir (minun on lähdettävä) Nämä ovat viimeiset sanat I'll koskaan puhua Ja he asettaa minulle vapaan englanti _ suomi Käännä If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. | |
![]() 05.06.2008 18:03:58 (muokattu 05.06.2008 18:04:42) | |
Sori massapostaus, mutta tää on ihan pakko laittaa: The Soul Brothers: Nursery walls are yellow the sun is yellow, so you oh kunpa sometimes get it yourself The child ruinas: the mother buy a box from the will bring a beautiful toy cupboard for one game after the burial was only Sä you're lonely peltirumpu the kid's cupboard vedit a visit to the robot it is left to walk Total always be here to the ice lonely peltirumpu the kid's cupboard vedit a visit to the robot it is left to walk Total always be here to the ice Sä you're tired of kalma tuoksuun kalseaan tuikkaat, and the kid's lit nalleverhot is like a oisi got to watch the sun The child ruinas: buy your mother, the cupboard is considered to be: the child returns, you will not press Related terms but not peltirumpu never catch fire Sä you're lonely peltirumpu the kid's cupboard vedit a visit to the robot it is left to walk Total always be here to the ice lonely peltirumpu the kid's cupboard vedit a visit to the robot it is left to walk Total always be here to the ice If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. | |
![]() 07.06.2008 22:14:47 | |
Alas alas, voit tuoda minulle alas Olen kuullut teidän koputtelevat minun ovelle ja minä erikoiskieli nukkua öisin (eng. I can't sleep at night) Your Face, se ei ole sijaa No room sinulle sisällä minun talo I tarvitse olla yksin Dont jätteiden teidän sananne (eng. Don't waste your words) I dont tarvitse mitään teidän I dont hoitoa, jossa youve ollut tai mitä aiot tehdä (I don't care where you've been) Turn puolestaan Toivotan youd oppia Theres aika ja paikka kaikesta Ive got saada sitä kautta Cut väljä, sinun ei käytä I couldnt stand toisen toisen yrityksen (eng. I couldnt stand another second in your company) Dont jätteiden teidän sananne I dont tarvitse mitään teidän I dont hoitoa, jossa youve ollut tai mitä aiot tehdä Stone minulle, miksi erikoiskieli näet (eng. ...why can't you see) Sinun no-one nowhere pestään up baby whod näyttävät paremmilta kuollut Oma äidinkieli on aivan liian pitkä (Your tongue is far too long) I dont kuten tapaa, jolla se imaista ja slurps, kun minun jokainen sana Dont jätteiden teidän sananne I dont tarvitse mitään teidän I dont hoitoa, jossa youve ollut tai mitä aiot tehdä Olen ylösnousemuksesta ja olen valossa I couldnt koskaan tuoda itseäni vihaan teitä tunnus, kuten Olen ylösnousemuksesta ja olen valossa I couldnt koskaan tuoda itseäni vihaan teitä tunnus, kuten "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." | |
![]() 08.06.2008 16:57:40 | |
Sen kunniaksi kun Jay-Z vaatii poliisisaattueen ja 40 hotellihuonetta Suomen keikalleen. 99 Ongelmat, mutta narttu ei ole yksi jos sinulla havin tyttö ongelmia I Feel huono sinulle poika Sain 99 ongelmia, mutta narttu ei ole yksi löi minua 99 Ongelmat, mutta narttu ei ole yksi jos sinulla havin tyttö ongelmia I Feel huono sinulle poika Sain 99 ongelmia, mutta narttu ei ole yksi Hit minulle Olet hullu, että tämä yksi Rick It's your boy | |
![]() 08.06.2008 17:05:45 (muokattu 08.06.2008 17:13:36) | |
STRAPPING YOUNG LAD - SHITSTORM YOU BASTARD! Tiedä, tiedä, tiedätte Minä vihaan sinua! KAIKEN ... kaikki, kaikki ... on väärin! Ja en halua taistella ... Koska en tiedä, mitä Väärin tai RIGHT tehdä mitään vain saada joitakin Fucking nukkua tänään ... Ja en voi edes RUOKA Ja en voi edes fucking: piss! Kaikki olen ollut tekemässä on ajateltava Jumala ja kuolema Ääretön !!!!! Sleep little baby, te ette itke ... vähän baby ... NYT Sinun fucking kuunnella minua ... Everybody minun MOTHERFUCKING Life; Kaikki olen tutustunut on tekosyy tuntuu tällä tavalla ... ja nyt tiedän ... HA! HA! Tiedän! Olen valvonta on ääretön mielessä, Ja voin hallita ääretön Power Kun ?!?!?!? BLACK PÖYTÄKIRJAMERKINTÄ Ja self-control on jotain olen oppinut ... Mutta en usko, enkä aio tehdä sitä, Älä koskaan unohda; Jos haluat hullu ... JOS AWNT fucking CRAZY ... näytämme teille, miten voidaan olla hulluna Fuck YOU! NAISTEN! Kaikki tällä kertaa ajattelin sinua halusi minun olla Kuten te et halua minua olemaan teidän Nyt voit laulaa minulle! Little baby, little baby ... YEAH! w, Fuck! FUCK!!!!!!!! Fuck !!!!!!!! TIETÄÄ ... TIETÄÄ ... TIETÄÄ ... I fucking Hate Myself KAIKEN ... KAIKEN tästä on FUCKD! Nyt se on TIEDE! TIEDE! TIEDE! ja ... Math! Math! Math! :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: EDENBRIDGE, ARCH ENEMY, COMMUNIC, HEREM ja DIABLO :: | |
![]() 08.06.2008 17:25:10 | |
STRAPPING YOUNG LAD - SHITSTORM ...ja tämä löytyy muuten jo ekalta sivulta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." | |
![]() 08.06.2008 17:26:28 (muokattu 08.06.2008 17:27:32) | |
Nää Strapping Young Lad -käännökset ovat kyllä omaa luokkaansa. Miksi sana "Disneyland" käännetään "Maubue" ja "picket fences" on "Rooman sheriffi"? Strapping Young Lad - Hallintoalueiden Haluan Your Heart Your SOUL ... ja Your Mind Sinun antaa minulle LUOTTAMUSTEHTÄVÄT (:D) ...Your Body, Sitten olet omani! ...Ja olla ihminen ...on Fucked kuin se on. Kun kaikki nämä kysymykset Uskoon, ja ... kids! Mitä haluat tehdä nyt baby?? ...Haluatko olla fucking BABY!? (:DD) EI !!!!!!!! Haloo mitään ... Jumala ei ... Haloo mitään ... Jumala ... Anna sille Away (Goddamn En tarvitse sitä ...) Anna sille Away (Goddamn En tarvitse sitä ...) Anna sille Away (Goddamn En tarvitse sitä ...) Annat sen pois, annat sen pois, GO! Anna sille Away (Goddamn En tarvitse sitä ...) Anna sille Away (Goddamn En tarvitse sitä ...) Anna sille Away (Goddamn En tarvitse sitä ...) Annat sen pois, annat sen pois, kaikki! GET Away (Goddamn minun tarvitsee ...) GET Away (Goddamn minun tarvitsee ...) GET Away (Goddamn minun tarvitsee ...) Päästävä eroon, päästävä eroon, GO! GET Away (Goddamn meidän ...) GET Away (Goddamn meidän ...) GET Away (Goddamn meidän ...) GET INTO auto-ja DRIVE! Far!!! Far! Far!!! Far! Lomakoti, valikoiminen, sterilointi, MAUBUE! ...meidän pitäisi tehdä se? ...d'ya haluamme tehdä sen ?!?!?!?! I'll suojelee sinua ... Mommy! Lasten ja rahaa ja perhe-ja kuolemasta Verot ja URA Ja Rooman sheriffi (:DDDDD) ...JUST GET OUT OF MY HEAD! Take It! Fuck It All! HERE se tulee !!!!! AHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH! | |
![]() 08.06.2008 17:32:33 | |
Miksi sana "picket fences" on "Rooman sheriffi"? Koska se on sen alkuperäisnimi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Rooman_sheriffi :) "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." | |
![]() 08.06.2008 17:34:48 | |
Koska se on sen alkuperäisnimi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Rooman_sheriffi :) Nerokasta kääntötyötä! :D | |
![]() 24.06.2008 16:41:34 | |
Pala Velvet Revolverin Sucker Train Bluesia: Brains are frying while the kings and queens are dying Brainit ovat paistamiseen, kun kuninkaat ja kuningattaret ovat kuolemassa Satan won the race and the miracle mile Saatana voitti rodun ja ihme meripeninkulman Somebody raped my tapeworm abortion Joku raiskasi minun heisimatolääkitys abortin Come on mothertuckers and deliver the cow Tule mothertuckers ja toimittaa lehmän Mieletöntä settiä! On kyllä englanniksi jo aika hapokasta mutta jos Weiland ois suomalainen niin tältä se kai näyttäis. Ja sivun lopussa hajotti tämä: Vinkkejä etsimään vapaat äänitteet (Don't use those tips to download illegally. To buy music is always the best way to support your idols) (Älä käytä näitä vinkkejä ladata laittomasti. Haluat ostaa musiikki on aina paras tapa tukea teidän epäjumalistanne) "I can't do anything... I'm a cop" - poliisi Shriker (Ed Lauter) Death Wish 3:ssa | |
![]() 24.06.2008 16:54:57 (muokattu 26.06.2008 13:14:06) | |
Children Of Bodom - Emme Gonna Fall Googlen translaatio: Well you thought you had authority Hyvin olet ajatellut sinua oli viranomaisen To slay and kill the minority Jotta surmaa ja tappaa vähemmistön Together we stand tall Yhdessä me stand tall Not gonna crash, not gonna fall Not Gonna kaatuu, ei Gonna Fall Did you think I'd let you mix it up Onko teidän mielestänne Haluan kertoa teille mix it up Give me a reason bitch Anna minulle syy narttu We're gonna fuck you up Olemme gonna fuck you up It's real, into the charge Se on todellinen, osaksi maksutta At the end we're standing up Lopussa emme standing up Hoh hoh... Aika brutaalia. =) C'est moi.... | |
![]() 24.06.2008 17:41:16 | |
Nyt selvisi mikä se Rihannan "Umbrella" on chorus: Kun aurinko paistaa, niin voimme paistaa yhdessä Sanonut teille, I'll be here forever Said I'll aina olla ystäväsi Ottanut valan, I'mma stick it out 'til loppuun Nyt on satanut enemmän kuin koskaan tiedä, että me vielä toisistaan Voit seisoa minun sateenvarjo Voit seisoa minun kattojärjestö (Ella ella eh eh eh) Oma kattojärjestö (Ella ella eh eh eh) Oma kattojärjestö (Ella ella eh eh eh) Oma kattojärjestö (Ella ella eh eh eh eh eh-eh) Kattojärjestö! Enpäs olis ite keksiny :D | |
![]() 24.06.2008 21:12:13 | |
Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck En tupakoi, Mic kuten Smokin Joe Frazier The Hell Raiser, raisin helvetin kanssa maulla Terrorize hillo kuten joukkoja Pakistan Swingin kautta oman kaupungin kuten lähistöltä Spiderman So uhh, tic toc ja pitää tickin Vaikka I get ya Flippin off the shit Olen kickin The Lone Ranger, Code Red, vaara! Syvällä pimeässä kanssa taide rip kaavioita lukuun ottamatta The vandal, liian kuuma käsittelemään Ya taistelussa, olet sayin Goodbye kuten Tevin Campbell Roughneck, Inspector Deck's on asetettujen Kapinalliset, voin tehdä enemmän melua kuin raskasmetalli The Way I tehdä väkijoukon mennä luonnosta, sit back relax ei hymyile Rae koristeltu se goin, PAL, soita minulle rap assassinator Luokka karu ja rakennettu kuten Schwarzenegger Ja I'ma get hullun syvä kuin uhka, räjäyttää projektisi Sitten toteutettava kaikki hyödykkeet Cause I tuli ravista kehykseen puoli With ajatuksia, että pommi, paska, kuten matematiikasta! Joten jos ya halua yrittää flip mennä flip-NEXT MAN Cause I nappaa leikkeen ja Hit ya kanssa kuusitoista laukausta ja sain Goin sotaan kanssa meltin potin kuuma Ensinnäkin asiat ensimmäinen mies olet fuckin kanssa huonoin I'll be stickin pins in your head, kuten fuckin sairaanhoitaja I'll hyökkäys mitään nigga jotka's löysällä hänen mack Tule täysin täynnä rasvaa karu pino Shame, kun olet lisännyt kautta OL Dirty Bastard suoraan Brooklyn Eläintarha Ja I'll be pirun jos en kerro mitään ihmisen Come to my center, annat, talvella Straight ylös ja alas, että shit pakata hillo Et voi slam, älä anna minun saada huijata häntä mies OL Dirty Bastard on likaista ja stinkin Ason, Unique Rollin kanssa yö, creeps Niggaz olla Rollin kanssa salpaus ei sayin käteistä, pure minun tyyliä I'll bite your motherfuckin ass! Joo'o | |
![]() 26.06.2008 03:14:16 | |
MOTORWAY ON HOT Sisko I would like to Distribute Kanssas The Night Mut Cardiovascular overpaid Back World Sound Too Strong On I am Levoton I would like to come Seeing Jonka Smokin Jo Haistelen Life is replaced by the Soi, Aroma Gone with the Wind I am Takes Slopes Cardiovascular Sanctions Will Fly Gone with the Wind Chodiadau their backs Although Sylisi It is Samettia And The World of asphalt Sisko I would like to Jäädä But the Highway It is hot Urban Lights Mulle Hail I would like to Explain But the Ship 'Waiting You are Sä Mulle of your dreams But the World It is True The World It is True It is oooooooN hah | |
![]() 26.06.2008 09:40:12 | |
Kannattaa ottaa noista käännettävien lauseiden aluista isot kirjaimet pois. Se kääntää ne monesti paremmin ilman niitä. Jää vähemmän englanninkielisiä sanoja mukaan. | |
![]() 26.06.2008 20:46:25 | |
Väri minulle väri, baby Väri minulle autosi Väri minulle väri, darling Tiedän, jotka olette Come up off your värikartan En tiedä, missä olet comin ' Soita minulle (soita minulle)-linja Soita minulle, soita minulle mitä tahansa, milloin tahansa Soita minulle (soita minulle) rakkaudesta Voit soittaa minulle mitään päivä tai yö soita minulle Cover minulle suudelma, baby Cover minulle rakkaudesta Roll minua designer sheets I'll koskaan saa tarpeeksi Tunteet tulevat, en tiedä miksi Cover up love's alibi Soita minulle (soita minulle)-linja Soita minulle, soita minulle mitä tahansa, milloin tahansa oita minulle (soita minulle) OH rakkautta kun olet valmis voimme jakaa viini Soita minulle Ooo-oo-oo-oo-oo, hän puhuu kielillä rakkautta Ooo-oo-oo-oo-oo, amore, chiamami, chiamami Ooo-oo-oo-oo-oo, appelle-moi mon cherie, appelle-moi Anytime, anyplace, missään, millään tavalla Anytime, anyplace, missä tahansa, milloin tahansa ja olen soita minulle (soita minulle) rakkaudesta Soita minulle, soita minulle mitä tahansa, milloin tahansa Soita minulle (soita minulle) A Ride soita minulle, soita minulle joitakin ylityö Soita minulle (soita minulle) rakkaudesta Soita minulle, soita minulle makea suunnittelu soita minulle (soita minulle), soita minulle for your lover's lover's alibi Soita minulle (soita minulle)-linja Soita minulle, soita minulle mitä tahansa, milloin tahansa Soita minulle (soita minulle) oh, soita minulle, oo-hoo-hah Soita minulle (soita minulle) rakkaudesta Soita minulle, soita minulle mitä tahansa, milloin tahansa Every passing minute is a chance to turn it all around. | |
![]() 26.06.2008 22:15:59 | |
I herätä aamulla niin kaukana kotoa Yritämme tehdä sitä kautta päivässä. Monet mailit ovat meidän välillämme, olen lähettämällä rakkaudesta tämän yleisöpuhelinliiketoiminnastaan. Through the myrskyt olemme wandered, monet vuoret meillä on valloitettu mutta kaikki huonot ajat ovat takana. - Tie on ilmainen -- Olen tulossa Kotisivu. Ilman sinua olen kuin laiva ilman sen purjeet, kutsuvan tuuli pelastaa minut. Haluan kiivetä korkein vuori, Olin yli seitsemää merta vain nähdä hymyn jälleen. Kaikki Luotan siihen, että oli rakennettu pitkin vuotta on tulossa takaisin jäädäkseen minä tiedän. Just katsoa eteenpäin tie on vapaa -- Olen tulossa Kotisivu. Kun jokainen askel Olen lähempänä kotia, kun olen takaisin sinulle ei tule yksin. Soon I'll nähdä tuttuja oven ennen silmäni ja teitä. Tolkin Timo tulee kotisivuksi js lähettää rakkautta yleisöpuhelinliiketoiminnalla. | |
![]() 27.06.2008 09:28:26 | |
Joku vois tehdä näistä sanoituksista covereita :D tässä oma panokseni: vahvistin - neon Oma hämähäkkien mielessä on pistely From the poikien ja tyttöjen ja vortex singing Vain toinen jumittui, kun minun korville Aivan toinen maistamaan suolaiset kyyneleet Tuomari ei Vähiten sinulle voidaan tuomita minut Tuomari ei Vähiten sinulla voi hävittää minulle Trouble come down, olkapäät nopeasti Ja esittää virren neon, kun minun huulet Nyt kun olen raju osaksi mitätön Oma atomien split kuin rakastaa palkita Niiden kymmenen prosenttia minulla ei ole varaa No ehkä olin lentää vapaa kuin lintu Ja ilman unta Ilman remorse Olemme juuttunut head-on törmäyskurssilla Mutta minun plate's jo täynnä Itsekkäiden ihmisten kanssa itsekkäitä toiveita Ja eivät nouse niin korkealle Että et voi tulla alas Jotta tumble nyt On varmasti kuolee It has to start somewhere
It has to start sometime
What better place than here
What better time than now | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)